با اینکه خریدوفروش پایان‌نامه ممنوع است، اما در برخی موسسه‌های مجازی، مغازه‌های زیرزمینی در خیابان انقلاب تهران و حتی تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی با ۸ میلیون تومان برایت پایان‌نامه می‌نویسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف گفت: اگر به صرفه‌جویی ۳.۵ میلیون بشکه در روز باور داریم، باید مردم در اولویت انتفاع حاصل از آن قرار داشته باشند و اول آن‌ها از این منابع بهره‌مند شوند و در مرحله بعدی درصدی از این منابع در اختیار دولت قرار بگیرد. باید شرایطی ایجاد شود که مردم به دنبال وسایل تکنولوژی و بهینه‌ای که وجود دارد بدوند و قدرت خرید آن‌ها را هم پیدا کنند؛ هر کار دیگری انجام دهیم، آب در هاون کوبیدن است. امروز نیازمند تصمیماتی شجاعانه، عقلانی و خردمندانه هستیم که سخت و در جا‌هایی تلخ هستند؛ ما باید مسئولیت آن‌ها را بپذیریم تا از فرصت با ریسک موجود استفاده کنیم.
یکی از قدیمی ترین موجودات زنده که هنوز در سیاره ما به حیات خود ادامه می دهد نوعی کرم دریایی به نام بابیت است که قدیمی ترین فسیل های آن به 400 میلیون سال پیش باز می گردد.
هزاران نفر از طرفداران بسکتبال چینی در یک استادیوم جمع می‌شوند و مشتاق تشویق تیم‌هایی هستند که در فینال مسابقات می‌جنگند.
انبوهی از سردرگمی‌ها و اطلاعات نادرست در مورد هزینه‌های سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است.اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورت‌حساب‌هایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: حداقل جریمه بد حجابی و بدپوششی در مرحله اول ۷ تا ۸ میلیون تومان خواهد بود.
مصاحبه با سارق معروف که توسط پلیس مشهد دستگیر شد حاوی نکات تامل‌برانگیزی بوده است.
به جرات می‌توان گفت تقریبا نصف کاربران ایرانی اینستاگرام ویدئوی بامزه و البته ترسناکی که زهرا کریمی عضو تیم ملی کبدی ایران از خودش منتشر کرده را دیدند.
این بالگرد، یک بالگرد سبُک نظامی چندمنظوره است که بر پایه ام‌دی ۵۰۰ و هیوز اواچ-۶ کایوس ساخته شد. این بالگرد توسط شرکت «بالگردسازی مک‌دانل داگلاس» توسعه یافته‌است که بخش بالگردسازی این شرکت، امروزه با نام ام‌دی هلیکاپترز به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند.
البته زهر عقرب های دث‌استاکر را نمی توان در مقادیر زیاد خریداری کرد و فروش آن در مقادیر ناچیز صورت می گیرد. بنابر گزارش منتشر شده در وب سایت بیزینس اینسایدر، یک قطره از زهر عقرب که کوچک‌تر از یک دانه شکر است، به قیمت 130 دلار به فروش می رسد.
رئیس شورای عالی استان‌ها در شبکه افق گفت: حقوق اعضای شورای شهر حدود ۲۰ میلیون تومان است.
جانشین رئیس پلیس راهور: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شود؛ ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
کفش‌های کتانی با مارک «جردن ایر» متعلق به مایکل جردن، بسکتبالیست نامدار آمریکایی، در حراج آنلاین «ساتبی» به قیمت ۲ میلیون و دویست هزار دلار فروخته شد. این قیمت رکورد جدیدی برای فروش یک جفت کفش کتانی به شمار می‌رود. این کتانی‌های امضا شده را مایکل جردن در بازی دوم از فینال‌های «لیگ حرفه‌ای بستکبال بزرگسالان آمریکا»، در سال ۱۹۹۸ در جریان مسابقه تیم‌های شیکاگو بولز و یوتا پوشیده بود.
شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته سرگرمی عربستان و چهره پیشران اصلاحات فرهنگی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی دریافت کرد.
پاکبان یزدی محمود شیرزاد که در اولین روز‌های عید مشغول فعالیت بود یک کیف حاوی ۸۰ فقره چک به مبلغ ۵۱۱ میلیون تومان را در کنار پیاده‌رو پیدا کرد و به صاحبش بازگرداند.
این پرنده پیشرفته با قابلیت‌های بی‌نظیر صد‌ها میلیون دلار ارزش دارد و از کارآمدترین سلاح‌های عرصه نبرد‌های مدرن است. هواپیمای کنترل و هشدار زودهنگام یا همان آواکس در نبرد‌های امروزی نقش مهمی برعهده دارد و بریف آ ۵۰ یکی از پرنده‌های مشهور دنیا در این عرصه است.
گروه امداد در ترکیه حین آوار برداری یک ساک پول دو میلیون دلاری پیدا کردند.
هزینه های درمانیام پی اس پس از پیوند در هر کدام از این بیماران به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
طبق ماده ٧٩ قانون کار در خصوص کار کودکان، گفته شده است که به کار گماردن افراد کمتر از ١۵ سال تمام ممنوع است. همچنین اگر این کودک ۱۱ ساله را نوجوان درنظر بگیریم نیز باز طبق ماده ٨٣ ارجاع هرنوع کار اضافی و انجام کار درشب و نیز ارجاع کارهای سخت و زیان آور وخطرناک و حمل بار با دست، بیش از حد مجاز و بدون استفاده از وسایل مکانیکی برای کارگر نوجوان ممنوع است.
تقی آزاد ارمکی، استاد برجسته دانشگاه تهران گفت: جامعه را می‌بندیم، فشار می‌آوریم، کنترلش می‌کنیم و ١٨ میلیون به رئیسی رأی می‌دهند. احمدی نژاد دوره اول روز اول مگر چقدر رأی آورد؟ / منبع: جماران
فسیل یک دایناسور ایگوانودون که در سال ۲۰۱۹ در کلرادوی آمریکا کشف شده قرار است، در ۲۰ اکتبر در پاریس به حراج گذاشته شود. ارزش این فسیل ۴۰۰ هزار یورو تخمین زده می‌شود.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.
گروهی از دانشمندان که در گرجستان فعالیت می‌کنند یک دندان را از زیر خاک بیرون آورده اند که قدمت آن‌ها به ۱.۸ میلیون سال پیش باز می‌گردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: همه پرونده‌های سرقت باید پیگیری قضایی شود و بدون اغماض و ارفاق هم برخورد صورت گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ