تصاویری از مغازه‌های علی دایی در بازار تهران منتشر شده که نشان می‌دهد عده‌ای روی در و کرکره مغازه‌های شهریار شعار نوشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تروریست مسلح عصر یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاهچراغ قصد ورود به حرم را داشته است که با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می‌شود. منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیروهای امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود.
بنابه گفته مسئولان، «خوک‌های آبی بسیاری در این منطقه از دریا دیده می‌شود و به همین دلیل کوسه‌ها را به سمت خود کشیده‌اند و گاهی پیش می‌آید که کوسه‌ها تا نزدیکی ساحل پیش می‌آیند.» همچنین آن‌ها توصیه کردند، «کوسه‌ها صبح‌های زود و غروب‌ها به سراغ شکار می‌روند و بهتر است مردم در این مواقع از روز در آب شنا نکنند.»
جیمز مدیسون، ستاره تاتنهام، پس از انتشار عکسی با دوقلوهای تازه متولد شده اش، به طرز بی رحمانه ای در شبکه های اجتماعی سوژه شد.
ساعتی پیش حمید مطهری، مربی تیم ملی در اتوبان مدرس تهران، مورد حمله سه سارق موتورسوار قرار گرفت و پس از شکستن شیشه خودرو گرانقیمت ، گردنبند او را دزدیدند!
محمد جماعت مدیر رسانه تیم ملی امید توییتی را به اشتراک گذاشته است
محمدحسین زاهدی‌فرد، داور دربی، از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی‌اش خبر داد.
مارکوس آکونیا پس از اخراج مقابل رئال مادرید با انتشار یک استوری به داور این بازی کنایه زد.
رئیس باشگاه پورتو درباره تمارض بازیکنان در پرتغال صحبت‌هایی را بر زبان آورد که حمله هواداران پرتغالی را به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دنبال داشت.
تیم فوتبال النصر شب گذشته در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ عربستان به همراه کریستیانو رونالدو به مصاف الهلال رفت تا یک دربی ریاض دیگر را برگزار کند.
امیر قلعه‌نویی در شرایطی کارش را در تیم ملی استارت زده که دستیارانش را معرفی کرده است.
یک خواننده مشهور عرب در مصاحبه جدید خود به افزایش محبوبیت جورجینا رودریگز بین جوانان کشورش واکنش نشان داد.
افراد مسلح به فروشگاه خانواده فوق‌ستاره آرژانتینی حمله کردند.
طارمی با گلزنی خود مقابل ژیل ویسنته به سوژه اصلی روزنامه پرتغالی بدل شد.
سید ستار صید ملی‌پوش المپیکی استقامت کشور مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفت.
روزنامه جوان در مطلبی جدید علی کریمی را دروغگو و سلطنت طلب خوانده است.
کلاغ‌ها در گردهمایی‌هایی در فصل‌های غیر تولیدمثلی به خصوص در فصل زمستان که تعداد آن‌ها از ۲۰۰ کلاغ تا ده‌ها هزار کلاغ نیز می‌رسد شرکت می‌کنند. این تجمعات معمولاً در نزدیکی منابع غذایی بزرگ مانند مراکز خرید و مراکز دفع زباله انجام می‌گیرد.
وریا غفوری خطاب به اینفانتینو در حمایت از خلیج فارس استوری منتشر کرد.
سیدمحمود رضوی، مشاور فرهنگی هنری قالباف با نوشتن توئیتی انتقاد تندی از علی کریمی کرده است.
سرمربی پرتغالی تیم استقلال در یک اقدام جالب مجبور شد کامنت‌های صفحه شخصی اش را محدود کند.
شبکه موسوم به اعماق وابسته به گروهک تروریستی داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز با خلیفه این گروهک منتشر کرد.
در تصاویر منتشر شده، شیشه جلوی اتوبوس من‌سیتی در نتیجه پرتاب اشیایی از سوی هواداران تیم میزبان شکسته است.
شهر زاپروژیا در جنوب شرق اوکراین هدف حمله ارتش روسیه قرار گرفت و ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.
وزارت امور خارجه آذربایجان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حمله مهاجمین ارمنی به سفارت آذربایجان در پاریس، دولت این کشور طی یادداشتی رسما به این اقدامات اعتراض کرده است. یکی از کارمندان سفارت آذربایجان در پاریس، گفت: در حدود ساعت ۱۴.۱۰ (در ۱۸ سپتامبر)، ارمنستانی‌های تندرو به ساختمان سفارت آذربایجان در پاریس حمله کردند. وی با بیان اینکه تظاهرکنندگان شروع به سر دادن شعار‌های توهین آمیز علیه آذربایجان کردند، گفت که آن‌ها با پرتاب تخم مرغ به ساختمان آسیب رساندند.
حجت الاسلام بوستانی امام جماعت مسجد متحدالمومنین گفت: حجت الاسلام حیدری امام جماعت مسجد کوچه رهبر را دیدم که با تلفن همراه صحبت می‌کرد، بنده هم داخل خودرو بودم دست بلند کرده و سلام کرد، ناگهان دو جوان بدون علت با لوله آهنی به وی حمله ور شده به سر و صورتش کوبیدند و مورد ضرب و شتم قرار دادند که گویا بیهوش شد، من از هدف و نیت آنان اطلاع ندارم، اما دست بردار نبودند همچنان بر بدن وی ضربه می‌زدند، وقتی چشمشان به من افتاد که عمامه دارم به ماشین من حمله ور شدند و تمام شیشه‌های ماشین را خورد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ