قطعی چند ساعته برق در منطقه ۲۲ تهران به خاطر مشکلات فنی شبکه بوده و اکنون رفع عیب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار برزیلی بارها علاقه قلبی برای بازگشت به بارسلونا را مطرح کرده اما آبی اناری توان انجام این انتقال را ندارد. اولویت بعدی او انگلیس است که به نظر می‌رسد چند تیم توان پرداخت حق ترانسفر او را دارند.
ژاوی هرناندز بعد از قهرمانی تیمش در جام خوان گامپر ترجیح داد به چند سوال مهم پاسخ هایی مبهم بدهد.
بررسی اظهارنامه های در جریان تشریفات ترخیص واردات کالاهای اساسی نشان می دهد که از ابتدای سال تا ۶ مرداد ماه ۱۳۲۴ هزار تن و به ارزش ۲۳۲ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال، هنوز ترخیص قطعی نشده اند.
سهمیه‌بندی و قطع چند ساعته آب، به خانه براهویی‌نژاد هم رسیده و خانواده‌اش، مثل باقی ساکنان شمال شهر زاهدان، این روز‌ها گرفتار قطع چند ساعته آب هستند؛ آبی که شور است و قابل شرب نیست و نمکش، دستگاه‌های خانگی تصفیه آب را از کار می‌اندازد و در کولر‌ها رسوب می‌کند و حتی به درد استحمام نمی‌خورد.
نایب رئیس فدراسیون والیبال از تغییرات قطعی در کادر فنی تیم ملی با توجه به نظرات کمیته فنی فدراسیون خبر داد.
معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره علت قطعی آب برخی شهرستان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و کرج در چند روز گذشته، گفت: این قطعی‌ها در حال برطرف‌شدن هستند.
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران دیدار با کوبا در هفته سوم لیگ ملت‌ها از دست داد.
موضوع قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور، توسط معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش مطرح شد؛ موضوعی که حواشی بسیاری درپی داشت، اما مسئولان از جمله وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش جهت رعایت حقوق داوطلبان با اجرای این روش موافق بودند. درنهایت پس از موافقت‌ها و مخالفت‌ها اینترنت همراه به صورت نقطه‌ای (مناطق نزدیک به حوزه‌های برگزاری کنکور) برای چند ساعتی قطع شد.
روزنامه اکیپ می‌گوید توافق لوئیس انریکه با پاری سن ژرمن قطعی شده و ممکن است ظرف چند ساعت آینده شاهد معرفی رسمی او به عنوان سرمربی جدید تیم فرانسوی باشیم.
در پی قطعی چند ساعته آب در تهران نیروهای شهرداری اقدام به توزیع آب به وسیله تانکر کرد. منبع: خبرآنلاین
مجموعه ورزشی انقلاب و آکادمی ملی المپیک چند روز است با مشکل قطعی برق مواجه است و تیم ملی وزنه‌برداری در سالن بدون برق و در هوای گرم تمرین می‌کنند.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
در جریان قطعی پیام رسانهای داخلی به دنبال عدم تامین برق منطقه، این سوال پیش می آید که چرا دیتاسنتر پایدار نبود و چه کسی مسؤول سهل انگاری و عدم پایداری شبکه بود؟
قطعی چند ساعته برق در منطقه ۲۲ تهران به علت حوادث فنی شبکه بوده و اکنون رفع عیب شده است.
مشتریان قطری منچستریونایتد دومین پیشنهاد را پس از چند ساعت مذاکره به مالکان این باشگاه ارائه کردند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی برای ایجاد تغییر در ترکیب این تیم مقابل صنعت نفت آبادان را گرفت.
خسروی با اشاره به قطع شدن راه ارتباطی، آب برق و مخابرات روستای فرسش بر اثر بارش برف، گفت: اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از چند ساعت است که برق، آب و مخابرات روستا مجددا وصل شده است.
اینترنت همراه و موبایل امروز برای دقایقی قطع و مجددا وصل شد.
دو روزنامه معتبر و معروف قطری از نهایی شدن قرارداد کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال قطر خبر می دهند.
در دو هفته آتی اردوی ارزیابی بازیکنان داخلی تیم ملی لیست کارلوس کی روش با کمترین تغییر پیش می رود و شاید اصلا تغییر نکند.
در دو هفته آتی اردوی ارزیابی بازیکنان داخلی تیم ملی لیست کارلوس کی روش با کمترین تغییر پیش می رود و شاید اصلا تغییر نکند.
«دولت بایدن اساسا به این دلیل شکست قطعی مذکرات را اعلام نمی‌کند، زیرا یکی از وعده‌های بنیادین این دولت حتی قبل از اینکه بایدن رئیس جمهور شود، بازگشت آمریکا به توفق برجام و احیای این توافق بود. حال اگر وی بخواهد شکستِ مذاکرات و مرگ برجام را اعلام کند، این مساله در نوع خود آسیب‌های جدی را به حیثیت و اعتبار رئیس جمهور آمریکا و همچنین حزب دموکرات وارد خواهد کرد. از طرفی، آمریکایی‌ها تا حدی نیز نگران تبعات منطقه‌ای و بین المللی اعلام شکست قطعی مذاکرات احیای برجام مخصوصا در بُعد امنیتی هستند.»
چند رسانه انگلیسی و فابریزیو رومانو می‌گویند مذاکرات چلسی و برایتون به نتیجه رسیده و منصوب شدن گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید چلسی قطعی است.
قطعی آب در همدان چند هفته‌ای است که مردم همدان را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده و طی هفته اخیر به اوج خود رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ