مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات گفت: تا پایان برنامه هفتم توسعه، افزایش مصرف سرانه آبزیان در سبد خانوار باید از ۸ به ۱۱ گرم برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز ساعاتی بعد از انتشار این گزارش گفته بود که نمی‌تواند آن را تأیید کند.
بر اساس سند برنامه راهبردی همکاری‌های تجاری پنج ساله بین ایران و پاکستان (تا سال ۲۰۲۸)، روابط تجاری دو کشور می‌تواند تا ۵ میلیارد دلار افزایش یابد.
محسن امین‌زاده گفت: تلاش پشت‌پرده جناح تندرو داخلی برای ترغیب رهبری و مقامات عالی کشور برای حمله به افغانستان طبق خاطرات مرحوم رفسنجانی حیرت‌انگیز است. به‌هرحال با مخالفت شدید رئیس‌جمهور، وزارت خارجه، برخی فرماندهان ارشد نظامی و دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی، تلاش‌های جنگ‌طلبانه خنثی شد و نهایتاً با نظر صریح رهبری تلاش‌ها برای حمله به افغانستان منتفی شد.
رئیس گروه حفاظت و مرمت ایکوم گفت: در حوزه میراث فرهنگی و حفاظت باید برنامه راهبردی ۵۰ ساله داشت و مسئولین بر اساس آن عمل کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد می‌کند تدوین برنامه راهبردی ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ این سازمان در دستور کار قرار گیرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تدوین سند راهبردی ۴ ساله صندوق بازنشستگی کشوری منطبق بر برنامه‌های توسعه کشوری و پیشنهاد رسیدن سن بازنشستگی به ۵۷ سال تا پایان برنامه هفتم خبر داد.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی از تدوین برنامه راهبردی حوزه صنایع تبدیلی و غذایی کشور خبر داد.
شاه میرزایی گفت:صنعت پتروشیمی ایران از بالنده‌ترین صنایع پتروشیمی جهان است و اصول و استانداردهای علمی و ایمنی در سطح جهانی در این صنعت رعایت می‌شود.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس گفت: بخش خصوصی و دولتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای اثربخشی لایحه برنامه هفتم توسعه باید هم افزایی داشته باشند.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه دیپلماسی همچنان بهترین راه حل مسأله هسته ای ایران است، مدعی شد که ایران در این پرونده با حسن نیت رفتار نکرده است.
رئیس جمهور برنامه جامع همکاری‌های راهبردی و بلندمدت ایران و سوریه که در سفر وی به دمشق در سطح مقامات عالی دو کشور امضا شد، را آغازگر فصل جدیدی در روابط دوستانه و برادرانه دو کشور دانست.
وزیر دفاع ضمن تبریک برای انتصاب ژنرال «لی شانگ فو» به عنوان وزیر دفاع جمهوری خلق چین، برنامه جامع مشارکت راهبردی را فرصت مهم و مغتنم برای تقویت همکاری‌های دفاعی تهران و پکن دانست.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همزمان با فضاسازی مقامات و رسانه‌های کشورش علیه برنامه هسته‌ای ایران بر اساس یک گزارش ادعایی درباره افزایش سطح غنی سازی تهران، گفت در موقعیتی نیست که این گزارش‌ها را تایید کند.
وزیر امور خارجه کشورمان پیش از سفر به چین نوشت: ایران و چین مصمم به اجرای کامل برنامه مشارکت جامع راهبردی هستند.
مدیرکل آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی گفت: افزایش شهرها و روستاهای ملی صنایع‌دستی و ارتقای وضعیت شهرها و روستاهای ملی موجود توسط شورای راهبردی در حال برنامه‌ریزی است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید اذعان کرد که هدف نهایی گسترش روابط نظامی واشنگتن با برخی کشورهای عربی منطقه و تل آویو، برنامه موشکی ایران است.
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق ۱۴۰۴ برگزر شد.
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 و ارزیابی عملکرد شعب با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل و مدیران مناطق استان‌ها، صبح امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در سالن همایش‌های بانک سپه برگزار شد.
گانتز با انتقاد از سیاست‌های نتانیاهو در قبال برنامه هسته‌ای ایران گفت که این سیاست‌ها «برای نبرد ما علیه برنامه هسته‌ای ایران مضر بوده است» و تأکید کرد که موضوع هسته‌ای ایران «بزرگ‌ترین چالش راهبردی است» که رژیم صهیونیستی با آن روبرو است.
ستاد توسعه زیست فناوری اعلام کرد برای تجاری سازی مرغ لاین ۶ برنامه راهبردی را در پیش گرفته است.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت مقام کاخ سفید مدعی شد که به نظر می‌رسد دیپلماسی در حال حاضر کارساز نیست.
معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه گسترش فناوری هسته‌ای یک دستور کار مهم، راهبردی و اجرایی است، افزود: در سازمان انرژی اتمی با توجه به سند راهبردی تصویب شده و افق ۲۰ ساله برنامه با ظرفیت بالایی طرح‌ریزی کردیم تا در همه سرفصل‌ها فناوری هسته ای توسعه داده شود.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به تحلیل راهبردی وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در آستانه برنامه هفتم توسعه کشور به همراه ارائه راهبردها و رویکردهای اصلاحی پرداخت.
نخستین جلسه اجرای برنامه راهبردی کشتی کشور در دفتر ریاست فدراسیون برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ