محسن امین‌زاده گفت: تلاش پشت‌پرده جناح تندرو داخلی برای ترغیب رهبری و مقامات عالی کشور برای حمله به افغانستان طبق خاطرات مرحوم رفسنجانی حیرت‌انگیز است. به‌هرحال با مخالفت شدید رئیس‌جمهور، وزارت خارجه، برخی فرماندهان ارشد نظامی و دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی، تلاش‌های جنگ‌طلبانه خنثی شد و نهایتاً با نظر صریح رهبری تلاش‌ها برای حمله به افغانستان منتفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان می‌گویند اگر روند تولید آلودگی و افزایش دمای زمین ادامه داشته باشد، بخشی از جریان‌های اقیانوسی احتمالاً تا چند دهه دیگر از بین می‌روند و فاجعه‌ای در آب‌وهوای زمین رقم خواهد خورد که روی زندگی تک‌تک افراد جهان تأثیر خواهد گذاشت.
در شرایطی که در روزهای اخیر اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه طرح اصلاحات قضایی تشدید شده، برخی محافل درباره انحلال ارتش رژیم صهیونیستی در تشدید موج اعتصابات نظامیان هشدار دادند.
هیچکس از تغییرات گسترده مونیخ در امان نیست و بعد از لئون گورتسکا اکنون یوشوا کیمیچ نیز در آستانه جدایی قرار گرفته است.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: جلوگیری از خاموشی منازل، افزایش تولید خودرو، فروش نفت و میعانات گازی و گسترش روابط با سایر کشورها از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در طول دو سال گذشته به شمار می رود.
وزیر خارجه فنلاند اعلام کرد این کشور نسبت به وضعیت آینده سازمان امنیت و همکاری اروپا نگران است.
اندیشمند مطرح روس با اشاره به اینکه جهان اکنون در برابر یک ۲ راهی سرنوشت‌ساز ایستاده، تاکید کرد که قطب اسلامی، می‌تواند در جهان چندقطبی آینده نقش ایفا کند.
وزیر دفاع انگلیس می‌گوید که جنگ بین روسیه و اوکراین احتمالا تا سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد یافت و فروپاشی روسیه حتی در یک لحظه جادویی هم رخ نمی‌دهد.
شهردار تهران گفت: پیام روز قدس، فروپاشی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و نزدیک شدن به نابودی این رژیم است.
برخی کارشناسان منطقه بر این باورند که فروپاشی سیاسی رژیم صهیونیستی رخ داده و تداوم تظاهرات کنونی نیز نشان‌دهنده آغاز فروپاشی اجتماعی جامعه صهیونیستی است.
فرمانده کل ارتش گفت: آشفتگی و درهم ریختگی نظام سلطه و به‌ویژه آشکارتر شدن علائم فروپاشی و اضمحلال رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم.
جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس عنوان کرد: حوادث پیوسته اخیر در جهان، ناقوس فروپاشی «اسرائیل» از درون را به گوش رهبران و دولت‌مردان صهیونی رسانده است.
جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس عنوان کرد: حوادث پیوسته اخیر در جهان، ناقوس فروپاشی «اسرائیل» از درون را به گوش رهبران و دولت‌مردان صهیونی رسانده است.
جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس عنوان کرد: حوادث پیوسته اخیر در جهان، ناقوس فروپاشی «اسرائیل» از درون را به گوش رهبران و دولت‌مردان صهیونی رسانده است.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: فروپاشی رژیم جعلی و کودکش حتمی است و صهیونیست ها با ارتکاب جنایات پی‌درپی قادر به نجات خود نخواهند بود.
چوب مقبره پدر پادشاه میداس نشان می‌دهد که چگونه کمبود بارندگی و قحطی گسترده توانست تمدن هیتی‌ها را از بین ببرد.
شکاف‌های درونی اتحادیه اروپا، نبودِ ارتش واحد اروپایی، پیروی سران بروکسل از کاخ سفید و اخیراً تبعات بحران اوکراین، سناریوی فروپاشی اتحادیه را از فرضیه به واقعیت نزدیک ساخته است.
این یک قاب کامل از شکست تیمی است که امروز به نسبت لیورپول، شانس بیشتری برای پیروزی داشت.
ارزش لیره لبنان در برابر دلار به شکل لحظه ای در حال کاهش است و بزرگترین فروپاشی ارزش لیره در تاریخ این کشور را رقم زده شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره زورگیری در محدوده شهر ری خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و دو قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد.
عربستان سعودی به جای تحریک به فروپاشی، ترجیح می‌دهد به آرامی ایران را بدون درگیر شدن در رویارویی مستقیم نظامی ناکارآمد کند. از آنجایی که تهران به دلیل نوع عملکردش در مقابل جنبش اعتراضی اخیر، اتهامات همکاری با روسیه در اوکراین و برجام احیای شده، با فشار جهانی مواجه است، به نظر می‌رسد رویکرد ریاض کارساز است. محمد بن سلمان می‌خواهد ایران به اندازه‌ای ضعیف باشد که مجبور شود در مورد برنامه هسته‌ای و نفوذ منطقه‌ای خود امتیاز بدهد، اما یک تهران کاملاً بی‌ثبات شده بیشتر از اینکه سودی داشته باشد به عربستان ضربه خواهد زد.
مشکل اینجا بود که حاکمیت اتحاد شوروی به حدی بسته و رادیکال بودن که افرادی مانند همین آقای پوتین اصلا موافق این قبیل اصلاحات گورباچف نبودند و بر این باور بودند که این اقدامات، آینده سیاسی آن‌ها را دستخوش تغییر قرار می‌دهد و همین نگرانشان کرده بود؛ لذا در برابر گورباچف و بعد از آن بوریس یلتسین صف آرایی و ایستادگی کردند. اما دیگر دیر شده بود.
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود به جنگ انقلاب شکوهمند ملت آمده است.
لیورپول در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان شکستی تلخ را تجربه کرد و در خانه ناپولی بازی را با نتیجه 4-1 واگذار کرد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم آپارتاید است و سیر طبیعی رژیم‌های آپارتاید فروپاشی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ