نخستین جلسه اجرای برنامه راهبردی کشتی کشور در دفتر ریاست فدراسیون برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی طی مکاتبه‌ای با رئیس مجلس، فهرستی از پیشنهادهای اصلاحی برای اعمال در لایحه برنامه هفتم توسعه را ارائه کرد.
محمدحسین طاهری آکِردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.
قانون برنامه توسعه یک نوع آینده نگاهی و آینده نگری دولت‌ها را نشان می‌دهد. قانون برنامه توسعه هم باید یک چشم‌انداز داشته باشد و هم باید از یک مدل توسعه تبعیت کند. ما اکنون نمی‌دانیم که چه مدلی از توسعه مدنظر نویسندگان برنامه هفتم توسعه بوده و استنادات آن به آن مدل توسعه چیست؟ عجیب این است که مقامات مصاحبه‌های زیادی می‌کنند و در آن از انواع مدل‌ها صحبت می‌کنند. اما گویا مدل مطرح شده در برنامه توسعه موجود جنبه محرمانگی دارد و گویی نباید افشا شود!
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تدوین برنامه‌ای ویژه در جهت محرومیت زدایی خبر داد.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور با بیان اینکه تا زمان تامین ارز مورد نیاز برای واردات قطعات خاص و مواد اولیه و ملزومات وارداتی، خودروسازان از برنامه تولید در نظر گرفته شده عقب خواهند ماند، گفت: شاید تا امروز به دلیل وجود قطعه و مواد اولیه در مسیر تامین و انبار، خودروسازان توانسته باشند برنامه تولید ابتدای سال را محقق کنند، اما با وجود مشکلات موجود، قطعا برای ادامه روند تولید خودرو به مشکل خواهند خورد.
دبیر کمیته ملی اسکان بشر گفت: باتوجه به انطباق شعارسال هبیتات درخصوص تأمین مسکن برای اقشارآسیب‌پذیروهدف طرح نهضت ملی مسکن درایران همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران باهبیتات بسیارمثمرثمرخواهدبود
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در برنامه حضور گفت: پروژه بدنام‌سازی، امنیتی سازی و مشروعیت زدایی از جمهوری اسلامی بسیار خطرناک است. جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد، ولی نباید اجازه دهیم هزینه‌های آن بیشتر شود.
مجتبی امینی تقریباً هیچ اطلاعاتی در این زمینه ارائه نکرد تا تماشاگران به استقبال فیلی در تاریکی بروند... برنامه نمایش فیلم‌ها در سینمای ملت به عنوان سینمای محوری اعلام نشد و حتی هیات داوران بخش ملی این دوره از جشنواره نیز مشخص نیست... او همچنین تکلیف وجود یا عدم وجود سیمرغ آرای مردمی را مشخص نکرد و هنوز معلوم نیست از دو روز دیگر مردم باید به فیلم‌ها رای بدهند یا ندهند...
دبیر کل حزب مردم سالاری در برنامه شیوه گفت: رقابت احزاب در اروپا جدی است؛ شوخی نیست. او در ادامه به برخی تصمیمات هم ایراد گرفت و در کنایه گفت: «پدر این مقطع حساس بسوزد که همیشه هست!»
مشهد ـ دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: یک باند مربوط به معاملات فردایی ارز در مشهد شناسایی و ۱۱ نفر از عوامل آن دستگیر شدند.
عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در برنامه صف اول گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره گشت ارشاد مصوبه‌ای ندارد. نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت کشور را بر عهده دارد.
مشهد دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی گفت :۵۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در خراسان رضوی کشف و ضبط شد.
معاون دبیرکل و دبیر اجرایی برنامه اسکان بشر ملل متحد طی پیامی نسبت به توسعه نقشه راه، برنامه کشوری و مشارکت بلندمدت با وزارت راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرد.
​​​​​​​ دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت که هنوز تعداد تیم‌ها و نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی نهایی نشده اما در عین حال تاکید کرد این کمیته از برنامه‌های خود اصلاً عقب نیست.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: سازمان لیگ با هماهنگی تیم‌ها و کادر فنی باید طوری برنامه ریزی کند که برنامه های فنی تیم های ملی کشتی لطمه نخورد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به درخواست وحید شمسایی برای تقویت کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: تصمیمی برای ادغام سازمان لیگ و کمیته فوتسال نداریم.
مشهد - دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمن وقتی از جنگ نظامی منصرف شد و با طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه به دنبال ساخت پیاده نظام در قلب خاورمیانه است.
دبیر کمیسیون مشترک مجمع تشخیص گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام، رهبری را در مورد نظر‌های مشورتی سیاست‌های کلی این برنامه، مرحله به مرحله و غیر رسمی در جریان می‌گذاشت، اما ارسال رسمی نظر مجمع این هفته انجام می‌شود.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز که به ریاست آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضائیه، دبیر و اکثریت اعضای مجمع برگزار شد،بحث و بررسی سیاستهای کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز که به ریاست آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضائیه، دبیر و اکثریت اعضای مجمع برگزار شد،بحث و بررسی سیاستهای کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.
امینی تهیه‌کنندگی سریال «گاندو» و برنامه سینمایی «هفت» را در تلویزیون در کارنامه خود داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ