مشهد ـ مدیر سلامت کار و محیط معاونت‌ بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۴ مرکز تهیه و توزیع غذا در خراسان رضوی به دلیل شدت تخلفات پلمب شده که ۲۲ مورد از آن در مشهد به ثبت‌ رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۲ حدود ۸.۲ درصد بوده که به این ترتیب نرخ بیکاری در ۲۴ استان کاهش یافت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۲ حدود ۸.۲ درصد بوده که به این ترتیب نرخ بیکاری در ۲۴ استان کاهش یافت.
در دومین جلسه مرکز رشد تجهیزات پزشکی توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ۲۴ شرکت فناور در حوزه فناوری تمدید استقرار شدند و یک شرکت توانست تایید استقرار بگیرد.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان، تعداد پرونده‌های قضائی مختومه شده در یک سال اخیر در دادسراهای استان را ۲۴ هزار و ۱۲۲ فقره اعلام کرد.
در پی گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک خانم میانسال تبعه افغانستان در منزل مسکونی خود در شهر کاکی، موضوع در دستور کار افسران پلیس آگاهی و مأموران انتظامی قرار گرفت.
براساس اعلام مرکز مدیریت راهها، عبور و مرور انواع موتور سیکلت در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج _ چالوس،هراز و فیروزکوه ممنوع بوده و آزادراه کرج - قزوین بیشتری تردد را داشته است.
یک مرکز داده پردازی در فلسطین آمار عملیات های مقاومتی فلسطینیان در ۲۴ ساعت اخیر را اعلام کرد.
یک مرکز داده پردازی در فلسطین آمار عملیات های مقاومتی فلسطینیان در ۲۴ ساعت اخیر را اعلام کرد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در صددیم که با کاهش مراجعات حضوری امکان ارائه خدمات الکترونیک در ۲۴ ساعت شبانه روز و در پهنای کره زمین را فراهم سازیم.
زاهدی با اشاره به اینکه پیشینه دمای هوای همدان از یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشتر نشد، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته رزن با ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر سفر سردترین نقطه استان و ملایر با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین دمای استان را ثبت کردند.
به‌صورت کلی حدود ۸ میلیون واحد مسکونی و ۲۴ میلیون نفر در کشور در معرض خطرات و آسیب‌های فرونشست قرار دارند. فرونشست در ایران ۵ تا ۷ برابر متوسط و با نرخ سالیانه ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر در سال (هر ۵ سال ۱ متر) فرونشست در کشور رخ می‌دهد.
سرپرست مرکز تهران هوشمند با اشاره به ارائه پیشنهادات از سوی ۳۸ شرکت دانش‌بنیان برای حل چالش‌های شهری گفت: از میان تمامی طرح‌های ارائه شده ۲۴ مورد در کمیته‌های تخصصی ما مورد پذیرش قرار گرفت.
کارشناس مرکز راهبردی گازگفت: در ۲۴ ساعته گذشته مصرف در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده به ۶۰۴ میلیون مترمکعب رسید و این مقدار مصرف نزدیک به ۷۰ درصد از کل گاز تحویلی به خطوط کشور می‌باشد.
یک مرکز آماری در فلسطین، جزئیاتی از عملیات های مقاومتی در کرانه باختری در ۲۴ ساعت گذشته را منتشر کرد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
مرکز داده‌های فلسطینی معطی در گزارشی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محور هراز از امروز یکشنبه ۲۴ مهر تا روز چهارشنبه ۲۷ مهر به دلیل اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری، مسدود است.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
مرکز داده های فلسطینی «معطی» طی گزارشی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۸ عملیات تیراندازی در کرانه باختری به وقوع پیوسته است.
نخست‌وزیر آلبانی‌ روز چهارشنبه ۱۶ شهریور با اعلام قطع روابط دیپلماتیک این کشور با ایران گفت که از دیپلمات‌ها و کارمندان سفارت ایران در تیرانا خواسته شده است تا در عرض ۲۴ ساعت خاک آلبانی را ترک کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه با اهمیت سرعت عمل در موضوعات محیط زیستی، به زودی مرکز ۲۴ ساعته فوریت های طبیعت راه اندازی می شود.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه تازه ترین آمار تلفات و خسارت های نیروهای اوکراینی را در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ جمعه ۲۸ مرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران _ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران، یکطرفه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ