در دومین جلسه مرکز رشد تجهیزات پزشکی توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ۲۴ شرکت فناور در حوزه فناوری تمدید استقرار شدند و یک شرکت توانست تایید استقرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هم‌اکنون مصرف روزانه سی‌ان‌جی ۲۳ تا ۲۴ میلیون مترمکعب است و این ظرفیت وجود دارد که ۳۵ تا ۴۰ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در کشور توزیع شود.
تیم رباتیک دانش آموزان منتخب از سراسر کشور جهت شرکت در ۵ لیگ مسیریاب، راگبی، سومو ، خلاقیت و گزارش فنی در رده زیر ۱۷ سال با دانش آموزان ۲۴ کشور جهان در پکن رقابت خواهند کرد.
سفیر ایران در روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه روسیه ۲۴ گفت که دو کشور در حال مذاکره برای تأسیس یک شرکت کشتیرانی مشترک هستند.
صندوق نوآوری و شکوفایی با برپایی پاویونی در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران، آخرین دستاوردهای ۲۴ شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه را عرضه کردند.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای حریق انبار شرکت هایرپلاست گروه صنعتی انتخاب خبرداد.
برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ روسیه، ۲۴ بازیکن از سوی کریم مقدم سرمربی تیم ملی مینی فوتبال به دومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
با تساوی غیرمنتظره سپاهان مقابل ملوان، جنگ قهرمانی در عرض ۲۴ ساعت و انجام دو مسابقه سرنوشت‌ساز شکل تازه‌ای به خود گرفت.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو ضمن تشریح برنامه‌های آخر سال و سال تحویل مترو اعلام کرد که متروی تهران در ۲۴ سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد سفر را پوشش داده است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
رضا نفیسی گفت: برنامه‌ریزی برای پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی در دستور کار شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دارد.
رضا نفیسی گفت: برنامه‌ریزی برای پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی در دستور کار شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دارد.
طبق شایعات و ویدیو‌های غیررسمی از نسخه جدید بازی فوتبال شرکت EA SPORT، علی دایی اسطوره فوتبال ایران و دومین گلزن برتر ملی جهان، به عنوان Legend Icon به این بازی اضافه شده است.
سرپرست مرکز تهران هوشمند با اشاره به ارائه پیشنهادات از سوی ۳۸ شرکت دانش‌بنیان برای حل چالش‌های شهری گفت: از میان تمامی طرح‌های ارائه شده ۲۴ مورد در کمیته‌های تخصصی ما مورد پذیرش قرار گرفت.
از سازمان های روسی ١٠ شرکت از جمله "روس الکترونیک"، "میلاندر" و "میلور" در این فهرست قرار دارند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از صرفه‌جویی ۲۴ هزار میلیاردی مترو تهران در مصرف سوخت در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: به‌زودی ثبت سفارش خودرو‌ها آغاز شده و شاهد محقق شدن ورود خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود. شرکت‌هایی که در مرحله اول بررسی‌ها حائز صلاحیت بودند، در جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل وزارت صمت متعهد شدند، به سرعت ثبت سفارش و سایر مراحل واردات خودرو را انجام دهند.
وزارت صمت از پذیرش درخواست ۲۴ شرکت برای واردات خودرو خبر داد و اعلام کرد که روند اجرایی واردات خودرو به‌زودی با ثبت سفارش و تخصیص ارز آغاز خواهد شد.
زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی به مدت ۲ روز (تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۴ مهرماه) تمدید شد.
مزایده هزار و ۶۲ خودروی وارداتی در سامانه ستاد برای عموم مردم از صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.
بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان بعد از برگزاری ۵۲ دیدار و ۱۷ روز تلاش تیم‌های شرکت کننده به پایان رسید.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، از افزایش ساعت کاری مترو در خطوط درون شهری خبر داد.
مدیرارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، از افزایش ساعت کاری مترو در خطوط درون شهری خبر داد.
فرانکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، معتقد است که دلیل تصمیم این باشگاه برای فروش او ورزشی نیست و همین کار جدایی را سخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ