مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس آلبانی محدودیت‌های جدیدی را برای کنترل مقر منافقین در تیرانا اعمال کرده است که براساس آن هیچ‌کس بدون اجازه پلیس حق ورود و خروج در این اردوگاه را ندارد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور‌های شریانی کشور همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
براساس گفته‌های رئیس فدراسیون قرار است محدودیت‌های جدیدی برای ایجنت‌های فوتبال ایران اعمال شود.
ایلان ماسک در توییتی با کنایه درباره محدودیت‌های اعمال شده در شبکه اجتماعی توییتر اظهار نظر کرد.
مرکز مدیریت راه‌ها محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۷ تیر تا روز شنبه ۱۰ تیر ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد تردد موتور سیکلت‌ها بجزر موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ۶ صبح شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و و بالعکس ممنوع می‌باشد.
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد تا روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: اقدام مسکو در اعمال محدودیت برای شمار نیروهای نمایندگی‌های دیپلماتیک آلمان، تنها پاسخ متقابل بود.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت تا روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری در محور‌های ارتباطی این استان خبر داد و افزود: به احتمال محور‌های کندوان و هراز از عصر امروز جمعه از سمت مازندران به تهران و کرج یکطرفه می‌شود.
بنابر اعلام مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعمال خواهد شد.
وزارت خزانه داری آمریکا در سندی که آماری از محدودیت‌های اعمال شده علیه روسیه از آغاز عملیات ویژه این کشور در اوکراین ارائه می‌دهد، می‌گوید: بیش از ۸۰ درصد از بخش بانکی روسیه بر اساس دارایی از جمله ۱۰ بانک برتر متعلق به این کشور تحت تحریم‌های ایالات متحده قرار گرفته است.
رییس هیات مدیره نصر تهران نوشت: سازمان نصر مخالف محدودیت‌های اعمال شده چند ماه اخیر است و آن را به نفع کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات نمی‌داند.
نظارت بر فضای مجازی و اعمال محدودیت‌های اینترنتی، اگرچه مغضوب کاربران، اما در کشورهای مختلف و به دلایل متفاوت، به عنوان راهکاری برای کنترل دغدغه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و همچنین وارسی و مراقبت از محتوای قابل انتشار در فضای مجازی و وب جهانی به‌کار برده شده است.
تشرف به قبرستان بقیع از سال‌های گذشته به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی وهابیون با سختی‌هایی همراه بود؛ تاجایی که بسیاری از زائران مدینه امکان تشرف به این مکان مقدس را نداشتند و همچنان نیز ورود بانوان به این قطعه از بهشت ممنوع است.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تا روز شنبه ۲۱ آبان در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد انتشار تصویر نامه‌ای منتسب به وی با عنوان اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت، پاسخ داد: در طول عمرم نه چنین نامه‌ای را دیده‌ام و نه امضا کرده‌ام.
محدویت‌های پرواز در ۱۱ فرودگاه روسیه که پس از آغاز عملیات نظامی این کشور در اوکراین اعمال شده تا ۲۴ آبان تمدید شد.
محمدجواد آذری جهرمی نوشت: با وجود اعمال محدودیت‌های شدید، حداکثر صرفا ده درصد تبادل اطلاعات کاربران ایرانی به سوی پلتفرم‌های داخلی سرازیر شده است.
وزیر امور خارجه آلمان امروز در بیانیه‌ای گفت که این کشور قرار است در پاسخ به وضعیت حقوق بشر در ایران، محدودیت‌هایی فراتر از بسته تحریمی اتحادیه اروپا برای برخی افراد ایرانی جهت ورود به این کشور ایجاد کند.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا سه شنبه ۱۲ مهرماه تا روز شنبه ۱۶ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ فردا تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۹ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: اعمال محدودیت در بزرگراه امام علی (ع) از تقاطع جاده قدیم قم به سمت غرب و هدایت بار ترافیکی از طریق راستگرد به جنوب بزرگراه شهید رجایی و جاده قدیم قم و تمام ورودی‌ها به زیرگذر ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در ضلع شمالی هم اجرایی می‌شود.
اراک - رئیس پلیس راهور استان مرکزی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی اربعین در استان مرکزی خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا امروز شنبه ۱۲ شهریور ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ