یک مرکز داده پردازی در فلسطین آمار عملیات های مقاومتی فلسطینیان در ۲۴ ساعت اخیر را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یک فروند جنگنده سوخو- ۲۵ اوکراین در منطقه نیکولایوکا در دونتسک سرنگون شد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یک فروند بالگرد میل-۲۴ اوکراین در دونتسک سرنگون شد.
­ملکی با بیان اینکه در این عملیات یک آتش نشان مصدوم شد، افزود: ساعت ۷:۳۸ آتش نشانان تهران محل را برای لکه گیری پایانی و بررسی علت حادثه به عوامل آتش نشانی چهاردانگه تحویل دادند.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد:در شبانه‌روز گذشته، ۷ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شد.
شوک جدید نیروهای مقاومت به سران رژیم صهیونیستی با اجرای یک عملیات قهرمانانه ۲۴ ساعت بعد از نبرد جنین و آغاز مرحله جدیدی از مبارزه با دشمن صهیونیستی از محورهای روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد:در شبانه‌روز گذشته، ۹ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شده و یک «هویتزر» آمریکایی نیز منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای درباره روند عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: مسکو یک ایستگاه رادار آمریکایی در اوکراین را منهدم کرد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۴ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
یک مرکز داده پردازی در فلسطین آمار عملیات های مقاومتی فلسطینیان در ۲۴ ساعت اخیر را اعلام کرد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در عملیات گروه مقاومتی عرین الاسود علیه یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی، دو نظامی این رژیم زخمی شده اند.
بخش عمده عملیات امداد و نجات در ۲۴ ساعت نخست پس از وقوع یک فاجعه رخ می‌دهد. پس از آن، با گذشت هر روز شانس بقا کاهش می‌یابد.
شب گذشته دو فضانورد ساکن در ایستگاه فضایی بین المللی یک پیاده روی ۷ ساعت و ۲۱ دقیقه ای انجام دادند. در این عملیات نیکول مان( فضانورد ناسا)و کیوچی واکاتا( فضانورد ژاپنی شرکت کردند.
اکبر نیکزاد گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم در برنامه ساخت بنیاد قرار دارد که از این تعداد عملیات ساختمانی ۳۲۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آغاز شده است.
یک مرکز آماری در فلسطین، جزئیاتی از عملیات های مقاومتی در کرانه باختری در ۲۴ ساعت گذشته را منتشر کرد.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
روز گذشته دو فرد مهاجم با چهار لیتری بنزین اقدام به عملیات خرابکاری و آتش زدن یکی از اتاق‌های رو به خیابان بهداری فرماندهی انتظامی چالوس کرد که کمتر از ۲۴ ساعت وی و همدستش شناسایی و دستگیر شدند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از تأثیر سرعت غیرمجاز بر تصادفات شهر تهران خبر داد و گفت: یک سوم از تصادفات تهران ناشی از سرعت است.
منابع عبری در گزارشی مدعی ورود یک یگان از ارتش رژیم صهیونیستی به داخل اراضی سوریه با عبور از منطقه جولان اشغالی و حضور ۷۲ ساعته آنها در اراضی این کشور خبر دادند.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
اهواز- سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۶ حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آب‌گرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شد.
عملیات های مقاومتی فلسطینیان در ۲۴ ساعت گذشته همچنان روندی افزایشی داشته است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۳:۳۷ امروز این حادثه در خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به چهاراه پارک وی اعلام شد. در طبقه منهای یک این مجتمع، دود بسیار غلیظی وجود دارد که آتش نشانان مشغول عملیات مهار و تخلیه دود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ