محمد جواد محمدی، مهاجم هوادار می‌گوید نتایج دو هفته قبل را فراموش کرده‌اند و با روحیه بالا به مصاف سپاهان می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائمشهر- مربی تیم نساجی مازندران حق نساجی را کسب سه امتیاز در بازی مقابل پیکان تهران دانست و گفت: بدشانس بودیم.
تیم ستاره بوتیا تهران با خرید امتیاز زندی بتن کلاردشت، در فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال حضور خواهد داشت
تعداد زیادی از تیم های لیگ برتری قصد دارند هفته آینده در پایتخت اردو بزنند و آماده شروع لیگ برتر شوند.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با گل سه امتیازی خود مقابل استقلال تهران دنبال بازگشت به ترکیب اصلی این تیم است.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با گل سه امتیازی خود مقابل استقلال تهران دنبال بازگشت به ترکیب اصلی این تیم است.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: لیگ ما به اندازه کافی دارای حاشیه هست و از سازمان لیگ و باشگاه پیکان می‌خواهم عدالت و مساوات را مد نظر قرار دهند و باعث ایجاد ابهام نشوند.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
هوادار تهران در ورزشگاه دستگردی موفق شد گل‌گهر سیرجان را متوقف کند.
تیم فوتبال آلومینیوم در دیدار برابر پیکان به تساوی رسید و مسی های کرمان در تهران یک امتیاز از هوادار گرفتند.
وینگر نفت می‌گوید بازیکنان این تیم برای دفاع از اعتبار فوتبالی خودشان در ۱۰ بازی باقی مانده با تمام وجود به میدان خواهند رفت.
اردوی تیم‌های ملی تکواندوی ناشنوایان جهت آمادگی مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان در تهران پیگیری می‌شود.
فرار سه‌امتیازی سپاهان در حالی رقم خورد که دیگر تیم مطرح تهران یعنی استقلال هم توانسته بود خودش را ۳۹ امتیازی کند و به نزدیکی‌های صدر برسد. تیم ژوزه مورایس در حالی برنده دربی اصفهان شد که یقینا نمی‌توان این مورد را به پای شانس و اقبال گذاشت. این تیم این روز‌ها بدون هیچ تردیدی جذاب‌ترین تیم لیگ برتر شده و در فرمی ایدئال، شش بازی است که پشت سر هم برنده می‌شود.
تیم فوتبال استقلال تهران برای ادامه رقابت قهرمانی با تیم های مدعی چاره ای جز کسب سه امتیاز مقابل پیکان تهران ندارد اما سابقه نشان داده حریف امروز می تواند ترمز آبی ها را بکشد.
آبادان - بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: ما روی یک اتفاق گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.
آبادان - بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: ما روی یک اتفاق گل خوردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم و سه امتیاز مهم بود که کسب کردیم.
تیم ملی فوتبال ایران با استقبال پرشور مردم شامگاه چهارشنبه ۹ آذرماه وارد تهران شدند.شمار زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای استقبال از ملی‌پوشان، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حاضر شدند.تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام‌جهانی قطر یک بر صفر برابر آمریکا شکست خورد و با ۳ امتیاز نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.
با نزدیک شدن به آغاز جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر؛ شهرتهران پایتخت هواداری از تیم ملی فوتبال شد.
دو تیم سرسخت هوادار و ملوان در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم رفته‌اند.
دو تیم سرسخت هوادار و ملوان در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم رفته‌اند.
سرخپوشان تهرانی که قبل از شروع اردوی تیم ملی روند صعودی داشتند بعد از تعطیلات روند نزولی در تعطیلات در پیش گرفتند و از شش امتیاز دو دیدار با رقیبان سنتی فقط یک امتیاز کسب کردند!
دو تیم هشت امتیازی لیگ برتر امروز در تهران به مصاف هم می روند.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش برای ادامه روند امتیاز گیری و گل نخوردن در تهران حضور پیدا کرده است.
مس کرمان هرچند در سه بازی بیرون از خانه خود سه شکست را برابر نفت مسجد سلیمان، استقلال تهران و نساجی تجربه کرده است، اما این تیم همچنان در خانه دست خود را برای کسب امتیاز پر می بیند.
هوادار تهران در دو هفته ابتدایی لیگ تیم سرسختی نشان داده و با کسب چهار امتیاز یکی از بهترین تیم‌ها در شروع لیگ بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ