آهنگ جدید شکیرا که جنجال‌های زیادی را به دنبال داشته خیلی زود توانسته به موفقیت برسد و بازدیدی فوق‌العاده در فضای مجازی کسب کرده است. این ترانه جنجالی از زمان انتشار خود در هفته گذشته موفق شده ۱۲۲ میلیون استریم کسب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار است این پروژه بزرگ، میلیارد‌ها تومان سود را به لطف کمیسیون ماده ۵ نصیب بانک شهر کند، درحالی‌که مقام رهبری به صراحت تاکید کردند: «جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک که برای بنگاه‌داری نیست!»، اما دور از چشم یا شاید هم دقیقاً جلوی چشم ارگان‌های نظارتی بنگاه‌داری بانک‌ها، از جمله بانک شهر همچنان ادامه دارد.
ابرستاره پرتغالی در سال گذشته مبلغی نجومی از فضای مجازی به جیب زده است.
ستاره فرانسوی در صورت انتقال به عربستان درآمدی باورنکردنی خواهد داشت.
حضور چهار دروازه‌بان در لیست تیم ملی برای جام جهانی قطر برای باشگاه اسپانیایی آورده مالی داشت.
قراردادی که دیوید بکام برای حضور در نسخه جدید بازی فیفا دریافت کرده بیش از برخی از قراردادهایی است که در دوران بازی خود بسته بود.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی‌ها و بلاگر‌ها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
معاون سازمان فدرال مالیات روسیه اعلام کرد که این کشور در نیمه نخست سال جاری، بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار از محل دریافت مالیات درآمد داشته است.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا ضمن اشاره به درآمد ۱۹ میلیارد دلاری صادرات نفت ایران از فروش نفت در پنج ماه نخست ۲۰۲۳، درآمد نفتی ایران در مجموع سال ۲۰۲۲ را ۵۴ میلیارد دلار اعلام کرد.
منچسترسیتی با صرافی ارز دیجیتال OKX قرارداد جدیدی به ارزش 64 میلیون یورو امضا کرد.
وزیر نفت گفت: با بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی علاوه بر جبران ناترازی گاز سالانه بین ۴ تا ۵ میلیارد دلار درآمد خواهیم داشت.
۱۴ تیم به دلیل عدم رعایت معیارهای آیین‌نامه صدور مجوز باشگاهی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شدند.
فرناندو آلونسو با فروش خودروی فراری خود 5.4 میلیون یورو به دست آورد.
پایپر سندلر، شرکت خدمات مالی آمریکایی اظهار کرد که تسلا به لطف قراردادهایی که با فورد موتور و جنرال موتورز برای استفاده از شبکه شارژ خودروهای الکتریکی آنها انجام داده است، تا سال ۲۰۳۰ حدود ۳ میلیارد دلار درآمد خواهد داشت.
این در حالی است که بنزما در رئال مادرید ۲۸ میلیون یورو در هر فصل دستمزد می گرفت و اکنون در الاتحاد بدون هیچگونه تعهد مالیاتی درآمدی به مراتب بیشترخواهد داشت.
برخلاف تصور مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر این که هزینه‌ها و درآمد‌های حاصل از دیدار فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس تقسیم خواهد شد، آیین‌نامه سازمان لیگ چیز دیگری می‌گوید.
اقتصاد ایران تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد و اولین بخشی که به شدت از این موضوع تاثیر گرفته؛ صادرات و فروش نفت و درآمد‌های حاصله است. با اینحال دولت رئیسی می‌گوید درآمد نفتی‌اش هشت برابر شده است. سوال مهم این است که درآمد نفتی در اقتصاد ایران چه می‌شود و در کجا به مصرف می‌رسد؟
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برداشت توت فرنگی تا پایان خرداد، گفت: پیش‌بینی می‌شود در مجموع دو هزار و ۱۹ تن توت فرنگی در استان تولید شود.
تیم‌های باشگاهی فوتبال اسپانیا در آستانه رسیدن به خط پایان لالیگا تلاش خود را مضاعف می‌کنند، چرا که هر یک پله‌ای که در جدول بالاتر بروند، درآمد آنها را افزایش خواهد داد.
سرینا ویلیامز به واسطه درآمد شگفت‌انگیز خود به عنوان یکی از برترین زنان سرمایه‌گذار جهان شناخته می‌شود.
ابر پروژه رشت- آستارا پس از ۲۰ سال ساخته خواهد شد و قرار است درآمد سالیان این پروژه ۲۰ میلیارد دلار باشد.
اینتر با دست زدن به شگفتی بزرگی، توانست به دیدار نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کند اما این صعود موفقیت آمیز برای باشگاه صد میلیون یورو درآمد به همراه داشته است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش وزیر اقتصاد، درآمد مالیاتی کشور در دولت سیزدهم ۶۰ درصد رشد داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ