۱۴ تیم به دلیل عدم رعایت معیارهای آیین‌نامه صدور مجوز باشگاهی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۲۵ مردادماه، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. در حاشیه جلسه امروز هیات دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی به نمایش درآمد.
در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مردادماه) پهپاد جنگی آزمایشی والکری نیروی هوایی آمریکا برای اولین‌بار با کنترل هوش مصنوعی به پرواز درآمد و یک پرواز سه‌ساعته را با موفقیت در فلوریدا به پایان رساند.
قرار است این پروژه بزرگ، میلیارد‌ها تومان سود را به لطف کمیسیون ماده ۵ نصیب بانک شهر کند، درحالی‌که مقام رهبری به صراحت تاکید کردند: «جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک که برای بنگاه‌داری نیست!»، اما دور از چشم یا شاید هم دقیقاً جلوی چشم ارگان‌های نظارتی بنگاه‌داری بانک‌ها، از جمله بانک شهر همچنان ادامه دارد.
ابرستاره پرتغالی در سال گذشته مبلغی نجومی از فضای مجازی به جیب زده است.
ستاره فرانسوی در صورت انتقال به عربستان درآمدی باورنکردنی خواهد داشت.
حضور چهار دروازه‌بان در لیست تیم ملی برای جام جهانی قطر برای باشگاه اسپانیایی آورده مالی داشت.
مصاحبه با سارق معروف که توسط پلیس مشهد دستگیر شد حاوی نکات تامل‌برانگیزی بوده است.
قراردادی که دیوید بکام برای حضور در نسخه جدید بازی فیفا دریافت کرده بیش از برخی از قراردادهایی است که در دوران بازی خود بسته بود.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی‌ها و بلاگر‌ها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
معاون سازمان فدرال مالیات روسیه اعلام کرد که این کشور در نیمه نخست سال جاری، بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار از محل دریافت مالیات درآمد داشته است.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا ضمن اشاره به درآمد ۱۹ میلیارد دلاری صادرات نفت ایران از فروش نفت در پنج ماه نخست ۲۰۲۳، درآمد نفتی ایران در مجموع سال ۲۰۲۲ را ۵۴ میلیارد دلار اعلام کرد.
منچسترسیتی با صرافی ارز دیجیتال OKX قرارداد جدیدی به ارزش 64 میلیون یورو امضا کرد.
رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: صادرات غیرنفتی به لحاظ وزنی با رشد حدود ۲۵ درصدی و از نظر ارزشی با کاهش ۸ درصدی مواجه بوده که نشان می‌دهد کالاهای صادراتی، ارزانتر در بازارهای هدف فروخته شده اند.
وزیر نفت گفت: با بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی علاوه بر جبران ناترازی گاز سالانه بین ۴ تا ۵ میلیارد دلار درآمد خواهیم داشت.
۵۵درصد مخاطبان اعلام کرده اند بعد از فیلترینگ گوگل‌پلی، میزان رشد درآمدی آن‌ها در پلتفرم‌های داخلی مثل بازار و مایکت کمتر از ۱۰ درصد بوده است. این افزایش درآمدزایی برای ۲۱ درصد کاربران هم فقط بین ۱۰ تا ۲۵ درصد بوده است. نکته مهم این‌که طبق اعلام ۸۲ درصد مخاطبان، همین میزان اندک رشد درآمدزایی در استور‌های داخلی هم دایمی نبوده و بعد از چند ماه به حالت اولیه بازگشته است.
برآوردهای تحلیلگران مؤسسه رِفینیتیو نشان می‌دهد که در پی بحران بانکی آمریکا، احتمالاً سود هر سهم شش بانک بزرگ این کشور در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۰ درصد کاهش یابد؛ بانک‌ها از ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) شروع به گزارش نتایج می‌کنند.
مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با اشاره به رشد توسعه‌ای این مجموعه نسبت به سال گذشته، گفت: در زمینه توسعه به رشد ۲۵ درصدی و در زمینه درآمدی نیز به رشد ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته دست یافته‌ایم.
۲۰ سد از مجموع سد‌های مهم شرب و کشاورزی از ابتدای سال آبی جاری تا ۸ بهمن‌ماه هرکدام با کاهشی از ۲۵ تا ۷۵ درصد روبه‌رو شده‌اند و یک سد نیز کاهشی بیش از ۷۵ درصد را تجربه کرده است.
بوئینگ ۷۷۷X برای نخستین مرتبه در ۲۵ ژانویه سال ۲۰۲۰ به پرواز درآمد؛ هواپیمایی که قرار است در سال ۲۰۲۵ به صورت رسمی معرفی شود.
درآمد ۲۳میلیاردی پرسپولیس از جام‌جهانی قطر!
شاید عجیب به نظر برسد که در هزاره سوم و در عصر گسترش اطلاعات و رشد آگاهی جوامع، هنوز رمالان و فالگیران می‌توانند از طریق ارائه خدماتی، چون طلسم‌بندی و طلسم‌گشایی، فال‌گیری، باز کردن سرکتاب و ارائه اذکار مشکل‌گشا به کسانی که از حل مشکلاتشان عاجزند، برای خود کسب درآمد کنند.
نخستین طرح جامع تهران در سال ۱۳۴۵ بود که موضوع تفاوت تراکم در شهر را به‌صورت رسمی مطرح کرد. در آن طرح محور‌های تراکم بالا، متوسط و پایین مشخص شده و بنا بود تا تهران طی ۲۵ سال به‌صورتی که برنامه‌ریزی‌شده، ساخته شود. باید این طرح در سال ۱۳۷۰ به پایان می‌رسید، اما یک‌دهه مانده به تاریخ پایان طرح، ساخت‌وساز‌های زیادی در تهران انجام شد، چراکه شهرداری نیز برای تامین هزینه‌های خود نیاز به درآمد داشت.
همزمان با درگذشته ملکه الیزابت دوم، پرچم انگلیس بر فراز خیابان داونینگ که محل اقامت نخست وزیر انگلیس است به حالت نیمه برافراشته درآمد. الیزابت دوم، ملکه پادشاهی متحده بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و سایر قلمرو‌ها و سرپرست کشور‌های مشترک المنافع عصر روز پنجشنبه در ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم که ۲۱ آوریل سال ۱۹۲۶ در لندن به دنیا آمد، در ۲۵ سالگی با درگذشت پدرش شاه جرج ششم، ملکه بریتانیا شد. در سال ۲۰۱۵، او با پشت سر گذاشتن ملکه ویکتوریا رکورد طولانی‌ترین مدت حکومت را در تاریخ بریتانیا شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ