سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چمدان را روی میز تیمسار می‌گذارد و می‌گوید این چمدان مال شماست. تیمسار می‌گوید: «داخل آن چیست؟» جواب می‌دهد که این درآمد یک سال من است؛ من ۳۰۰ هزار تومان در این سال درآمد داشته‌ام. این نان را شما در دامن من گذاشته‌اید. در آن زمان مبلغ زیادی بوده است. تیمسار به او می‌گوید این چمدان را بردار. خودت زحمت کشیده‌ای و این پول مال عرق‌هایی است که ریخته‌ای. برو به امید خدا. آن جوان کاسب خوبی شد و توان مالی بسیار خوبی پیدا کرد.
ابرستاره پرتغالی در سال گذشته مبلغی نجومی از فضای مجازی به جیب زده است.
شهردار سنندج گفت: یک متکدی در طول ۲ ساعت تکدی‌گری ۷۰۰ هزار تومان پول جمع‌آوری کرده بود که با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی‌گری به شهرستان محل سکونت خود منتقل شد. این فرد متکدی براساس اظهارات خودش از محل دست فروشی در محل سکونتش ماهیانه بیش از ۱۵ میلیون تومان درآمد داشته است.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: این استان با واریز ۲۸ هزار میلیارد ریال به خزانه، سهم ۲ درصدی از درآمد گمرکات ایران را به خود اختصاص داده است.
زمانی که این ارابه کشف شد، خیلی‌ها به خاطر شکل منحصر به فرد و خارق‌العاده‌اش، نام «لامبورگینی عهد باستان» را روی آن گذاشتند.
پزشکیان گفت: آقای احمدی‌نژاد با آن همه پولی که به دست آورد، نفت گران شده بود و قیمت آن بالای ۱۲۰ و ۱۴۰ دلار بود و تازه ۶-۷ سال اول می‌توانست بفروشد و پول هم به کشور باز می‌گشت، کلا توانست ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن را آغاز کند که به صورت کامل هم به پایان نرسیدند و در ادامه تکمیل شدند حتی بخشی از مسکن مهر هنوز هم مانده و در این دولت در حال تکمیل است.
درآمدهای مالیاتی در ۱۱ ماه سال جاری به ۴۲۸ هزار میلیارد تومان رسید؛ بنابراین تاکنون ۱۰۶ درصد درآمدهای مالیاتی محقق شده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که درآمد حاصل از حقوق ورودی خودرو در سال آینده ۳ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
وزارت اقتصاد اعلام‌کرد: دولت ماهانه ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان از درآمد خود را بابت اصل و سود اوراق منتشر شده در سال جاری و ۲ سال گذشته صرف کرده است.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: سال ۹۹ درآمد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان و سال ۱۴۰۰ به ۳۰۰ هزار میلیارد تومان رسید.
دولت در بودجه ۱۴۰۲ از محل درآمد واردات گوشت مبلغ ۳۰۰ هزار میلیون ریال معادل ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، دولت از محل مالیات بر ارزش افزوده ۱۵۹ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان درآمد پیش بینی کرده است.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، مجموع درآمد حاصل از مالیات بر واردات برای دولت ۱۲۹ هزار و ۷۱۲ میلیارد تومان پیش بینی شده که ۸۹ هزار میلیارد تومان آن حاصل دریافت حقوق ورودی است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، درآمدهای حاصل از فروش نفت ۶۰۳ هزار میلیارد تومان تعیین شد.
یزدی زاده با اشاره به برخی برآوردها از بودجه سال آتی مبنی بر پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومان دولت از طریق مالیات تصریح کرد: وصول این میزان درآمد کار سخت و پیچیده‌ای نیست.
در واقع تلویزیون نمی‌تواند از سریال‌سازی خود پول دربیاورد، به همین دلیل از فرصت سه هفته‌ای جام‌جهانی نهایت استفاده را کرده تا ضررهای مالی ناشی از کمبود مخاطب خود را جبران کند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۵۱ درصد از کل تکلیف بودجه‌ای سازمان محقق شده و ۲۳۱ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است.
اصفهان- مدیرکل اقتصاد و دارایی استان اصفهان گفت: درآمد وصولی این استان در شش ماهه امسال حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده است که پنج درصد این مبلغ محقق نشد.
دولت در ۵ ماه اول سال جاری در مجموع ۴۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که از این میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از محل مالیات به دست آمده است.
هزار میلیارد تومان درآمد لیگ عربستان بین تیم‌ها تقسیم شد!
طبق برآورد‌های انجام گرفته در حال حاضر حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مهاجر افغان در پاکستان ساکن هستند که نام حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آن‌ها در این کشور ثبت شده است. دیگر مهاجران افغان نیز به‌طور غیرقانونی در پاکستان زندگی می‌کنند.
آمارهای اعلامی سازمان امور مالیاتی از درآمدهای مالیاتی کشور تا پایان تیر ماه امسال نشان می‌دهد که ۲۳۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات ستانی شده است.
جوابیه شرکت آریو تجارت سهیل به گزارش تابناک اقتصادی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ