برخلاف تصور مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر این که هزینه‌ها و درآمد‌های حاصل از دیدار فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس تقسیم خواهد شد، آیین‌نامه سازمان لیگ چیز دیگری می‌گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدای اعتراض مهری دیروز بالاخره بلند شد و او که ابتدا قراردادش را یکطرفه فسخ کرده بود، حالا می گوید استقلال قصد فروش او و کسب درآمد برای حل مشکل سایر بازیکنان را دارد.
عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار متنی در صفحه شخصی خود به حمایت از اعضای تیمش قبل از بازی با پرسپولیس پرداخت.
باشگاه استقلال از پایان قرارداد اسپانسری با همراه اول تاکنون هیچ اسپانسر جدید و درآمدزایی نداشته است.
آبی‌ها باید مسیرهای نزدیک و در دسترس را برای عبور زودهنگام از مشکل مالی بزرگی که گریبان آنها را گرفته، دنبال کنند.
هزینه بیشتر و درآمد کمتر؛ این عبارت کوتاهی است که قربانزاده در مقایسه استقلال و پرسپولیس به آن اشاره می‌کند.
حسن روشن، اسطوره باشگاه استقلال تهران و فوتبال ملی ایران، به حمایت از علیرضا منصوریان پرداخت.
مهدی قایدی می گوید که همسرش در کارهایش دخالت نمی کند و او علاقه دارد وینگر بوشهری در استقلال به کارش ادامه دهد.
اشک‌های ارسلان مطهری پس از تعویض به دلیل مصدومیت که با واکنش تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال همراه بود.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت تاسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
در حالی که سوت آغاز دیدار هیجان‌انگیز دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدا درآمده بود، هواداران دو تیم وضعیت اسف‌بازی پشت درهای شرقی و غربی ورزشگاه داشتند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس و استقلال درآمد کافی برای تأمین هزینه‌های مختلف ورزشگاه آزادی را ندارند و نمی‌دانیم چگونه باید پولش تأمین شود.
میرسلیم نوشت: شفافیت در رفتار و درآمد نمایندگان لازم است، ولی شفافیت آرا یک تله است تا تحت تاثیر گروه‌های فشار و با تهدید و تطمیع، استقلال رای نمایندگان را از بین ببرند.
هافبک مصدوم استقلال پس از بازی یک تبریک ویژه به رضا میرزایی گفت.
حسین راغفر عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) و اقتصاددان گفت: بحران های فعلی ناشی از دوری از آرمان های اصلی انقلاب نظیر استقلال، آزادی و مشارکت عموم مردم است که فرصت های بسیار بزرگی از کشور را ربود. اصلی ترین محرک جامعه ما برای بقا و خروج از شرایط کنونی، رجوع به مردم است. ما امیدواریم یک نظام توزیعی در کشور فراهم شود تا فرصت ها را به صورت برابر بین گروه های جامعه توزیع کند چرا که فساد ناشی از توزیع نابرابر ثروت، درآمد و منزلت است.
عرفان باقری که در نیم فصل پیوستنش از استقلال به پرسپولیس سر و صدا کرده بود، به عضویت امیدهای سایپا درآمد.
استقلال در آغاز دور برگشت لیگ برتر در حالی در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود که کاپیتان و سنگربان اول خودش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
نماد معاملاتى باشگاه استقلال در بورس به دليل عدم ارائه و بررسى صورت هاى مالى طبق ضوابط فرابورس به حالت تعليق درآمد.
پاس در عرض محبی به بابایی رسید و این بازیکن از سمت راست به حرکت درآمد و با پاسی تند و تیز و عرضی به دهانه دروازه، محبی را صاحب موقعیت کرد
صداوسیما برای پرداخت نکردن حق پخش تلویزیونی بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر دست به هر کاری زده است. اما تعرفه فعلی این سازمان نشان می‌دهد که اگر فوتبال پخش نشود این دستگاه عریض و طویل حکومتی ورشکسته خواهد شد! به آماری که فرهیختگان منتشر کرده، دقت کنید. تلویزیون از راه پخش فوتبال درآمدی فوق نجومی دارد
آجورلو مدیرعامل استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس درخواست خود جهت واگذاری دو معدن در کشور به این دو باشگاه را به رئیس جمهور ارائه کردند.
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.
گزارش سال ۱۴۰۰ «دیوار» منتشر شد
فرهاد مجیدی در لحظه دریافت مدال قهرمانی لیگ از دست مصطفی آجورلو به شدت احساسی شد و اشک هایش درآمد اما این گریه ادامه دار شد و روی شانه های بیژن طاهری تداوم داشت. برخی می‌گویند دلیل گریه مجیدی تصمیم او برای جدایی است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ