ابر پروژه رشت- آستارا پس از ۲۰ سال ساخته خواهد شد و قرار است درآمد سالیان این پروژه ۲۰ میلیارد دلار باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کشور عراق مجموعا بیش از ۲۰ محل نگهداری اسرا برای اسرای ایرانی تشکیل شده بود و در واقع با کمترین امکانات رزمندگان ایرانی که در جریان هشت سال جنگ تحمیلی به اسارت درآمده بودند، دوران سخت اسارت خود را در آنجا به سر می‌بردند. به غیر از زندان‌هایی همچون زندان "الرشید" که در یک منطقه بزرگی از بغداد قرار داشت و زندان "ابوغریب" که در نزدیکی بغداد بوده و بیشتر درجه داران نظامی در آنجا اسیر بودند، مابقی محل‌های نگهداری در قالب اردوگاه بود. تصاویر مربوط به عکسای یادگاری آزادگان دفاع مقدس در این اردوگاههاست.
قرار است این پروژه بزرگ، میلیارد‌ها تومان سود را به لطف کمیسیون ماده ۵ نصیب بانک شهر کند، درحالی‌که مقام رهبری به صراحت تاکید کردند: «جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک که برای بنگاه‌داری نیست!»، اما دور از چشم یا شاید هم دقیقاً جلوی چشم ارگان‌های نظارتی بنگاه‌داری بانک‌ها، از جمله بانک شهر همچنان ادامه دارد.
ابرستاره پرتغالی در سال گذشته مبلغی نجومی از فضای مجازی به جیب زده است.
حسن موسوی رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آن‌ها پرداخت و گفت: آمار چند سال پیش درباره درآمد کودکان کار نشان داده بود که این کودکان ۲۰ برابر مستمری که به خانواده‌های آن‌ها داده می‌شود، درآمد دارند.
رئیس انجمن مددکاری ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آنها پرداخت و گفت: در حال حاضر ۲۷ سازمان و ارگان متولی ساماندهی کودکان کار هستند.
به فال و فالگیری مطلقاً اعتقادی ندارم، ولی برای اینکه اطلاعات تازه‌تری از این پروسه پیدا کنم امتحانش می‌کنم، یک ربع ساعت فال تاروت ۲۵۰ هزار تومان. سریع حساب می‌کنم می‌گویند خانم فالگیر امروز و در همین چند ساعت ۲۰ نفر را دیده یعنی همین الان هم ۵ میلیون کاسب شده. وقت خانم فالگیر پر است و این بار لطف می‌کند که به من وقت می‌دهد، چون سریع باید خودش را به آرایشگاه دیگری برساند. هرکس پیش خانم فالگیر می‌رود با صورت برافروخته و هیجان‌زده برمی‌گردد.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
چین بزرگترین اقتصاد آسیا است و طبق پیش بینی PwC تا سال ۲۰۵۰ بزرگترین اقتصاد جهان خواهد شد. امروزه ۹۵ درصد از آیفون ها، آیپد‌ها و مک بوک‌های شرکت اپل در چین تولید می‌شوند. این کشور همچنین منبع حدود ۲۰ درصد از درآمد شرکت در سال ۲۰۲۲ (۷۴ میلیارد دلار) بود. شرکت اپل نیز در حال نفوذ در هند است. در اوایل سال جاری، تیم کوک اولین فروشگاه خرده فروشی این غول فناوری را در کشور در بمبئی افتتاح کرد.
خانوار ایرانی با کمتر از ۵ درصد هزینه‌کرد از درآمد برای تفریح، در شمار خانوار‌هایی با کمترین میزان تفریح دربین کشور‌ها به حساب می‌آید. مکزیک، روسیه و آفریقای جنوبی بین ۵ تا ۱۰ درصد و بقیه کشور‌ها همچون شیلی، ترکیه، کره، آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، اتحادیه اروپا، کانادا، ژاپن و فرانسه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از هزینه سبد خانوارهایشان به تفریح اختصاص می‌یابد.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
قرار است از امشب سه دهک اول یارانه شان افزایش یابد بنابراین خانوارهایی با درآمد ماهانه کمتر از ۶ میلیون تومان مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه خواهند شد.
ملک فاضلی، نماینده مجلس یازدهم، درباره ماجرای حقابه ایران از هیرمند به تابناک گفت: بیش از پنجاه سال است که این چالش بین ایران و افغانستان حل نشده است و اکنون با ادامه این روند، زنگ خطر تامین آب شرب در سیستان به صدا درآمده است.
بهترین یارانه برای مردم نیازمند، «کنترل تورم است». مردم نیازمند به دنبال یارانه‌های اندک نیستند. تا زمانی که ما نتوانیم تورم را در اقتصاد ایران کنترل کنیم، تورم نوعی مالیات است که از مردم گرفته می‌شود. این یارانه تحمیل شده از سوی دولت‌ها است و عملا دولت‌ها با تورم از مردم، مالیات کلانی دریافت می‌کنند. با تورم ۴۰، ۵۰ درصدی کنونی ایران، افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌های نقدی برای دهک‌های کم درامد تفاوت چندانی نخواهد داشت و ملموس هم نخواهد بود.
قزوین- معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین از افزایش ۲۰ درصدی یارانه دهک‌های کم درآمد در استان قزوین خبر داد.
لوکاس در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۷ اذعان می‌کند که درباره چرایی رشد اقتصادی، به‌ویژه درباره چرایی عدم رشد در بسیاری از کشور‌های در حال توسعه و توسعه‌نیافته، هنوز سوالات بسیاری برای او باقی است. وی می‌گوید هنوز دارم به تاریخ برمی‌گردم و درباره اتفاقاتی که در اوایل انقلاب صنعتی افتاد، فکر می‌کنم؛ اتفاقاتی که در نهایت بعد از ۲۰۰ سال سبب شد که سطح درآمد یک آمریکایی ۲۰ برابر درآمد یک هندی باشد؛ درحالی‌که پیش از انقلاب صنعتی چنین تفاوتی وجود نداشت.
معاون بنیاد مسکن از برنامه بنیاد برای تکمیل و احداث ۲۰ هزار واحد اقشار کم‌درآمد در سال جاری خبر داد.
امیرمحمود حریرچی گفت: ازدواج در سنین پایین در چندحالت می‌تواند رخ دهد یکی در خانواده‌هایی است که درآمد کمی دارند و از نظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستند بنابراین به اصطلاح دختر خود را شوهر می‌دهند تا یکی از هزینه‌هایشان کمتر شود متاسفانه می‌توان گفت یکی از دلایل اصلی ازدواج در سنین پایین همین مشکلات اقتصادی است.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد وزرای خارجه گروه ۲۰ به عضویت اتحادیه آفریقا در این گروه رای مثبت دادند.
نکته دیگر در خصوص فغانی که می‌تواند حائز اهمیت باشد اینکه این داور در حال حاضر برای لیگ استرالیا قضاوت می‌کند، از نظر سطح درآمد هم در کشور استرالیا شرایط کاملاً متفاوتی دارد و سالیانه درآمدی که از قضاوت در لیگ این کشور به دست می‌آورد اصلاً قابل قیاس با ایران نیست و به نوعی از هر زاویه که به ماجرای مهاجرت فغانی نگاه می‌کنی او برنده شده و کمیته داوران بازنده این مهره‌سوزی است
۲۰ سد از مجموع سد‌های مهم شرب و کشاورزی از ابتدای سال آبی جاری تا ۸ بهمن‌ماه هرکدام با کاهشی از ۲۵ تا ۷۵ درصد روبه‌رو شده‌اند و یک سد نیز کاهشی بیش از ۷۵ درصد را تجربه کرده است.
رضا درویش می‌گوید از کارگزاری که گفته می‌شد ۶۰۰ میلیاردی است کمتر از ۲۰ میلیارد نصیب پرسپولیس شده است.
امروز بین ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم کشور ما کم‌تر از ۱۰ میلیون تومان درآمد دارند که همین مسئله باعث می‌شود فقر تغذیه و فقر غذایی بر معیشت خانوار‌های ایران حاکم شود که به حتم تاثیر این فقر بر زنان و کودکان بیشتر است.
اگر جمله کار در منزل را در اینستاگرام یا تلگرام جستجو کنید با چند کانال روبرو می‌شوید که وعده در آمد‌های روزی ۵ میلیون تومان یا ۲۰ تا ۵۰ میلیونی در ماه می‌دهند. کانال‌هایی که توسط یک ادمین با اسم مستعار اداره می‌شوند و به کسانی که جویای کار هستند اطمینان می‌دهند یک کار قانونی و با مجوز بانک مرکزی است و فقط به دلیل اینکه خرید از صرافی‌ها محدودیت دارد مجبور هستند از کارت‌های ملی و بانکی افراد دیگر استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ