شماری از زنان اسرائیلی با برگزاری تجمعی خواستار بهره‌مندی فرزندان خود از قانون لغو خدمت نظامی، همچون حریدی‌ها (یهودیان ارتدکس افراطی) شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درباره مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: در صورت لغو نشدن این مصوبه، طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور هفته آینده در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد.
شماری از زنان اسرائیلی با برگزاری تجمعی خواستار بهره‌مندی فرزندان خود از قانون لغو خدمت نظامی، همچون حریدی‌ها (یهودیان ارتدکس افراطی) شدند.
​پارلمان غنا پس از تصویب قانون اصلاح جرایم کیفری مصوب سال ۲۰۲۲ میلادی مجازات اعدام را لغو کرد.
اعتراضات صهیونیست‌ها به‌تصویب قانون جنجالی «لغو برهان معقولیت»، همچنان ادامه دارد و بسیاری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تهدید خود مبنی بر ترک خدمت را عملی کرده‌اند.
اصلاحات قانون انتخابات با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو بود و تنها بندی که مورد استقبال فعالان و کارشناسان قرار گرفت و از آن به‌عنوان تنها نکته مثبت این اصلاحات نام بردند، برگزاری انتخابات تناسبی بود. چراکه باعث می‌شد تمام جریانات نسبت به رای‌ای که در جامعه دارند، به مجلس راه پیدا کنند. حالا ماده ۵۳ در خصوص برگزاری انتخابات تناسبی در حوزه انتخابیه تهران که مبتنی بر دموکراسی بود، در مجلس انقلابی حذف شده است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: توافق صورت گرفته ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خلاف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و تأکید رهبر معظم انقلاب بر عدم تخطی از این قانون است.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تأمین کننده منافع ملی و ظرفیت بسیار خوبی برای مسئولان اجرایی کشور و مذاکره‌کنندگان است.
این بنیاد در درخواست خود علیه شاهزاده هری اعلام کرد که «وی به طور علنی به ارتکاب تعدادی از جرایم مواد‌مخدر در ایالات متحده و خارج از کشور اعتراف کرده است» و این در حالی‌است که «قانون آمریکا معمولاً از ورود چنین افرادی به کشور جلوگیری می‌کند.»
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از جلسه این کمیسیون برای نظارت بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد.
کنست رژیم صهیونیستی قانون لغو عقب نشینی از شهرک های صهیونیست نشین در شمال کرانه باختری را تصویب کرد که به موجب آن اسرائیلی ها می توانند به شهرک های مذکور بازگردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» به تصویب قانون جدید در پارلمان رژیم صهیونیستی مبنی بر لغو تابعیت عاملان عملیات علیه صهیونیست ها واکنش نشان داد.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که تصویب قانون لغو تابعیت عاملان عملیات ضد صهیونیستی منجر به انفجار اوضاع خواهد شد.
قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیر خشک و تجهیزات پزشکی از مالیات بر ارزش افزوده و لغو بخشنامه ۲۲۹ دفتر واردات ابلاغ شد.
قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیر خشک و تجهیزات پزشکی از مالیات بر ارزش افزوده و لغو بخشنامه ۲۲۹ دفتر واردات ابلاغ شد.
رسول منتجب‌نیا، فعال سیاسی اصلاح طلب و نماینده‌ی ادوار مجلس، در نامه‌ای به رئیس و نمایندگان مجلس نوشت: با توجه به انحراف اساسى در انتخابات از اصل «عدالت» و نقض بسیارى از قوانین، پیشنهاد مى شود قانون «نظارت استصوابى» مصوب دوره چهارم مجلس لغو شده و نظارت شوراى نگهبان با معیارهاى حقوقى و عرفى رائج در دنیا تفسیر شود.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد تصویب پیش نویس قانون لغو تابعیت اسرای ساکن اراضی ۱۹۴۸ توسط پارلمان رژیم صهیونیستی در راستای اخراج گسترده فلسطینیان و مقابله با حضور آنان در سراسر فلسطین است.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در تصمیمی برای فشار بیشتر علیه اسرای فلسطینی، ملاقات اعضای کنست با آنها را لغو کرد.
ابوالفضل ابوترابی گفت: با لغو قانون اعطای تابعیت به فرزندان مادران ایرانی ما دیگر چیزی به عنوان ازدواج شرعی نخواهیم داشت و این اتباع می‌توانند به صورت قانونی ازدواج خود را ثبت کنند و جلوی کودک همسری نیز گرفته می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز قانونگذاری حتماً مجلس است و قانونی که مجلس وضع کرده قابل لغو نیست؛ به جز اینکه تغییر آن قانون در خود مجلس انجام شود و این موضوع مبتنی بر قانون اساسی است.
طبق اصل ۲۷ قانون اساسی، اصل بر آزادی تجمع است و این اصل قابل محدودکردن نیست الا دو شرطی که در خود قانون به آن تصریح شده است که شامل «۱ـ عدم حمل سلاح ۲ـ مخل مبانی اسلام نباشد» است.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در پی واکنش‌های شدید بین‌المللی، قانون جنجالی را که برای گردشگران خارجی بازدیدکننده از کرانه باختری وضع کرده بود، لغو کرد.
عده‌ای این مساله را دستاویز طنز قرار داده و نوشتند اگر استقلال دو گل دیگر از سپاهان می‌خورد، کلا قانون اجباری بودن خدمت سربازی لغو می‌شد!
رئیس مجلس گفت: درخصوص قیمت‌ها، مصوبه مجلس سبد خانوار و کالابرگ است و همینطور بازگشت قیمت‌ها به شهریور ۱۴۰۰ و هیچ مصوبه‌ای هم در جلسه سران که بخواهد این قانون را لغو کند، وجود نداشته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه مجلس در خصوص قیمت‌ها مشخص است و هیچ مصوبه‌ای در جلسه سران قوا مبنی بر لغو آن قانون نداشته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ