نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: در برنامه هفتم باید طوری سیاست‌گذاری شود که از اقتصاد دولتی به سمت اقتصاد خصوصی برویم که کم هزینه‌تر است و بهره‌وری بالایی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما در قوه قضاییه موظف و مکلف به تحقق و گسترش عدالت و احیاء حقوق عامه و تعقیب و مجازات مجرمین و کسانی هستیم که ارزش‌های الهی‌ را زیر پا گذاشته و امنیت را به هم می زنند.
آرای دیوان عدالت اداری به ممنظور معفایت مالیاتی مهد کودک ها و چند شغل دیگر چراغ سبزی به سوءاستفاده‌گران برای فرار مالیاتی در پوشش قانونی است.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شهید سلیمانی گفت: اقدام آمریکا در ترور شهدای پیروزی جنایت علیه بشریت است و عدالت در برخورد با عاملان ترور شهید سلیمانی اجرا می‌شود.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این روی حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این رو حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری درخواست کرده طبق ماده 91 دیوان عدالت اداری در حکم برکناری رئیس سازمان اداری و استخدامی بازنگری شود.
معاون اول قوه قضائیه گفت: ملاک ارزیابی عملکرد دستگاه قضایی باید اجرای عدالت و حل مشکلات مردم باشد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: با نگاهی به سبد شرکت های بورسی سهام عدالت می‌توان دریافت که افزایش نرخ خوراک و سوخت پتروشیمی بر سود سالیانه سهام عدالت موثر خواهد بود.
رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به اینکه اجرای عدالت تعطیل پذیر نیست، گفت: قضات باید همواره خود مراقبتی داشته باشند.
زدا در توضیحات تکمیلی خود گفت: تا کنون رویه این بود که فرزندان اناث می‌توانند از مستمری پدر و مادرشان استفاده کنند. تعبیر سازمان تامین اجتماعی در ۴۰ سال گذشته این بود که فقط «فرزند» مشمول می‌شود، اما اخیرا دیوان عدالت به این موضوع ورود کرد و گفته است «نوه» هم جزو فرزندان محسوب می‌شود و اگر شرایط لازم را داشته به استناد اینکه فرزند محسوب می‌شود، مزایای تامین اجتماعی بر او هم قابل تسری است. این موضوع ۱۸ آبان از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز بخشنامه شده است.
معاون دیوان عدالت اداری گفت: شکایت از مصوبه شورای عالی کار در خصوص نرخ حداقل دستمزد کارگران در هیئت تخصصی دیوان عدالت اداری بررسی شد که رای به رد این شکایت داده شده است.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحقق عدالت اجتماعی در جهان، مستلزم احترام به چندجانبه‌گرایی و تکیه بر رویکردهای همکارانه و جمعی است.
خرم‌آباد- معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه هدف قوه قضائیه اجرای عدالت، رضایتمندی مردم و احقاق حق است، گفت: برای از بین بردن ۲۱۰ بستر فسادزای بیرون از قوه برنامه ریزی جدی شده است.
خرم‌آباد- معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه هدف قوه قضائیه اجرای عدالت، رضایتمندی مردم و احقاق حق است، گفت: برای از بین بردن ۲۱۰ بستر فسادزای بیرون از قوه برنامه ریزی جدی شده است.
«تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها و بهره‌مندی تمامی نیرو‌های کار اعم از دولتی و بخش خصوصی، مطالبه بخشی از فعالان اقتصادی و مردم از مجلس است. با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت به کمیسیون اجتماعی، پیگیر هردو مطالبه هستم. این امر به بهره‌وری، ارتباطات بین‌المللی و عدالت، کمک خواهد کرد.»
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اگر عدالت رعایت می شد استقلال باید پیروز از میدان بیرون می آمد گفت: تیر دروازه عامل اصلی از دست رفتن دو امتیاز باری آبی پوشان شد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از محل واقعی شدن و پلکانی شدن موثر تعرفه مشترکان پرمصرف، رایگان شدن انرژی برای مشترکان کم مصرف را نیز جبران می‌کنیم و اجرای این طرح نه تنها بار مالی نخواهد داشت بلکه به کمک عدالت در توزیع یارانه و هدفمندسازی یارانه‌های انرژی در بخش خانگی نیز منتج خواهد شد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فریادهای یحیی گل محمدی فقط برای برقراری عدالت است نه چیزی دیگری که بخواهند به پرسپولیس اهدا کنند.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های راهبردی آموزش و پرورش خوزستان در راستای ارتقای شاخص‌های کیفی آموزشی و تربیتی است.
قهرمان دو ساله کشتی آزاد جهان می گوید کشتی گیران برخلاف فوتبالیست ها در آستانه جام جهانی هیچ توجهی را نسبت به خود نمی بینند.
اصفهان- وزیر اقتصاد، حرکت به سمت عدالت منطقه‌ای را نقشه راه این وزارتخانه دانست و گفت: نظام تسهیلات دهی باید به نحوی تغییر یابد که براساس کارآمدی و عدالت فعالیت کنند.
دکتر مهدی بکنظر رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی گفت: درسال گذشته به طور میانگین کارمندان دولت سالانه ٩ میلیون تومان مالیات پرداخت کردند.
وزیر امور خارجه گفت: مصمم هستیم در تعامل با قوه قضائیه و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی حقوقدانان، اجرای عدالت نسبت به مرتکبین جنایت ترور «حاج قاسم» محقق شود.
نیشابور ـ نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه عدالت توزیع بودجه در خراسان رضوی را شاهد نیستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ