ترکی آل شیخ گفت که رویدادها و اتفاقات ویژه ای در دیدار منتخب الهلال و النصر در برابر پاریس سن ژرمن رخ خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوخو Su-۳۵S می تواند در ارتفاعات بالاتر به حداکثر سرعت ۲.۲۵ ماخ دست یابد که قابل مقایسه با F-۲۲ و سریعتر از F-۳۵ یا F-۱۶ است. سوخو Su-۳۵S قادر به پرواز در ارتفاع ۶۰۰۰۰ پایی است که برابر با F-۱۵ و F-۲۲ و ۱۰۰۰۰ فوت بالاتر از Super Hornet، Rafale و F-۳۵ است.
سوخو Su-۳۵ S می‌تواند در ارتفاعات بالاتر به حداکثر سرعت ۲.۲۵ ماخ دست یابد که قابل مقایسه با F-۲۲ و سریعتر از F-۳۵ یا F-۱۶ است. سوخو Su-۳۵ S قادر به پرواز در ارتفاع ۶۰۰۰۰ پایی است که برابر با F-۱۵ و F-۲۲ و ۱۰۰۰۰ فوت بالاتر از Super Hornet، Rafale و F-۳۵ است.
رئیس مجلس گفت: به همسایگان ایران از جمله روسیه اعلام می کنیم که حفظ ثبات و توسعه اقتصادی منطقه تنها بر مبنای رعایت اصول حسن همسایگی از جمله احترام به تمامیت ارضی کشورمان میسر است.
رئیس سازمان خصوصی سازی عملکرد دو مدیر سرشناس استقلال در فصل های اخیر را با حمله مغول ها مقایسه کرد.
مرکز رسانه قوه قضائیه درباره تجمع اعتراضی مقابل این نهاد توضیحاتی داد.
این جت خصوصی شرکت فرانسوی داسو "فالکون ۱۰ ایکس" نام دارد هواپیمایی مجلل و ۷۵ میلیون دلاری که قرار است از سال ۲۰۲۵ میلادی پرواز کند و لقب "پنت هاوس آسمان ها" را از آن خود کرده و با بمباردیه گلوبال ۷۵۰۰ مقایسه می‌شود.
بسیاری از مخالفان طالبان و منتقدان عملکرد دولت امریکا، اظهارات اخیر جو بایدن را به منزله اعتراف به حمایت واشنگتن از گروه شبه‌نظامی طالبان ارزیابی و این گروه شبه‌نظامی را با گروه پیمانکاری نظامی خصوصی واگنر در روسیه مقایسه کرده‌اند و آن را متعلق به دولت امریکا خوانده‌اند.
یکی از امیدهای اصلی کسب مدال طلا در مسابقات جهانی 2023 کشتی آزاد برای ایران، در تمرین امروز دچار مصدومیت شد.
ارومیه - مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت:بزودی در خصوص کشتی گیران غایب جام تختی ارومیه تصمیم گیری می شود.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ایذه از آغاز تحقیقات در خصوص قتل مدیر مسئول روزنامه توسعه جنوب خبر داد.
نکاتی در خصوص اخبار منتشر شده اخیر درباره ایران‌مال
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از روند کاهشی تماس با آتش‌نشانی در خصوص حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری خبر داد.
تایباد ـ رئیس دادگستری شهرستان تایباد گفت: باید در خصوص پدیده کودک همسری دقت و صراحت بیشتری شود.
مالكان جديد چلسي كه سرمايه‌گذاران خصوصي هستند اطمينان دارند كه علم و دانش آنها در بازارهاي مالي اين باشگاه لندني را در مقايسه با برخي رقيبان آنها باارزش تر خواهد كرد.
رشیدی در واکنش به اظهاراتی در خصوص مقایسه کشور‌ها برای تعطیلی مدارس با شاخص‌های متفاوت نسبت به ایران گفت: مقایسه کشور‌ها کار درستی نیست و هر کشوری مبنای خود را دارد. وزارت بهداشت باید مشخص کند چه شرایطی برای کودکان مضر است؟ ما باید باتوجه به شرایط و سیستم درمانی موجود، شاخص‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی مرتبط با آن را تعیین کنیم.
معاون ورزشی پرسپولیس موضوع جالبی را در خصوص بحث پرونده مطالبات آنتونی استوکس و مقایسه آن با یورگن لوکادیا مطرح کرد.
مربی تیم ملی تیروکمان گفت: اگر کمانداران در پایه کمی دقیق تر آموزش می دیدند امروز وضعیت بهتری را داشتیم.
وزیر ورزش در حاشیه انتخابات پارالمپیک در خصوص انتقادهای وارد شده به اهدای حواله واردات خودرو به فوتبالیست ها توضیحاتی را ارائه داد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در حوزه ورزشی شاهد رفتارهای غیراخلاقی از سوی آمریکا هستیم و دستگاه دیپلماسی نسبت به اقدام فدراسیون آمریکا به تغییر پرچم ایران بلافاصله واکنش نشان داد.
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه برخی از مجلسی‌ها با انگیزه سیاسی بودجه را شخم می‌زنند، گفت: مجلس در خصوص بودجه فراتر از اختیارات ورود می‌کند و نمایندگان در اجرا زیاد وارد شده‌اند، بدون اینکه مورد سؤال قرار بگیرند و از طرف دیگر خودشان هم سؤال می‌کنند.
نمایندگان مجلس در دیدار با روسای تشکل های گردشگری اعلام کردند: بخش خصوصی اسناد بالادستی را با جایگاه فعلی گردشگری مقایسه و گزارش آن را ارائه کند تا مشکلات آن دربرنامه هفتم رفع شود.
سخنگوی شورای شهر تهران با تشریح نقطه تمایز خدمات امسال شهرداری تهران در خصوص راهپیمایی اربعین در مقایسه با سال‌های قبل گفت: امسال موضوعات فرهنگی و اجتماعی به خدمات شهرداری تهران اضافه شد.
شیراز - دادستان کل کشور گفت:هر تصمیمی در خصوص کارخانه مخابرات راه دور شیراز باید منافع اشخاص ذی حق و مصلحت جامعه را در بر داشته باشد.
ریاست اداره صنایع دفاعی ترکیه در واکنش به سخنان رئیس سازمان همکاری های نظامی روسیه اعلام کرد که در موضوع خرید اس-۴۰۰ از مسکو هیچ تحول جدیدی مطرح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ