مرکز رسانه قوه قضائیه درباره تجمع اعتراضی مقابل این نهاد توضیحاتی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه در خصوص سوبرداشت از یک خبر توضیح داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص نحوه و میزان مجازات رانندگان خودرو‌های عمومی و خصوصی پس از مصرف مواد روانگردان، مخدر و مشروبات الکلی توضیح داد.
عشرتی گفت: در حال حاضر با شرایط غیر عادی یا طغیانی از بیماری وبا در کشور مواجه نیستیم. موارد ابتلا به وبا که تا این مقطع زمانی از سال جاری به ما گزارش شده کمتر از ۱۰ مورد بوده است، اما همواره باید مراقبت باشیم و این فرهنگسازی را انجام دهیم که افراد خود را در معرض عوامل بیماری‌زای وبا قرار ندهند. البته هنوز تنها یک ماه از فصل تابستان گذشته است. همچنین در تجمعات مراسم‌ها باید مراقب باشیم و بخشی از نگرانی ما در خصوص شیوع این بیماری معطوف به استان‌های مرزی است.
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید که فتح‌الله‌زاده باید درخصوص زمین کمپ تمرینی استقلال در شمال کشور توضیح بدهد.
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
عیسی زارع پور در خصوص وضعیت اینترنت در کنکور تیرماه ۱۴۰۲ گفت: سیاست ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که اینترنت را برای هیچ کاری قطع نکنیم البته ما تصمیم گیر نیستیم، شورا‌های مرتبط هستند که در این خصوص تصمیم می‌گیرند.
در روز‌های اخیر و پس از فسخ قرارداد آرات حسینی با سپاهان، شایعات مختلفی در خصوص مشکلات جسمانی او منتشر شده است. پس از این حواشی پدر او با انتشار یک استوری در این خصوص توضیح داد.
در روزهای اخیر و پس از فسخ قرارداد آرات حسینی با سپاهان، شایعات مختلفی در خصوص مشکلات جسمانی او منتشر شده است. پس از این حواشی پدر او با انتشار یک استوری در این خصوص توضیح داد.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه، گفت: تجمع والدین یک ساعت بیشتر طول نکشید و پس از آن با شکل‌‎گیری جمع دیگری در حاشیه خیابان عده قلیلی شعار ساختار شکنانه سر دادند که پلیس ضمن تذکر در خصوص بازگشایی مسیر تردد خودرو‌ها در نهایت احترام افراد را متفرق کرد.
سازمان خصوصی سازی با انتشار بیانیه‌ای به توضیح و بررسی ادعای خود در مورد مدیرعامل استقلال پرداخت.
سازمان تنظیم مقررات در خصوص تغییر ساعت در برخی گوشی های موبایل اطلاعیه ای صادر کرد .
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور برگزاری آزمون «یوس» توسط سازمان سنجش و یا تحت نظارت این سازمان در اسفند ماه را تکذیب کرد.
زارع گفت: آنچه ادارات کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران به عنوان اموال و املاک مازاد معرفی کرده‌اند، مشخص است و به هیچ عنوان هیچ پروژه مشارکتی و خیری در این لیست وجود ندارد.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان افزود: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیا دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مامور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.
باشگاه نساجی مازندران در نامه ای سرگشاده در خصوص سوءتفاهمات اخیر بابت معلم مازندرانی و استخدام او توضیحی ارائه کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن موضع خصمانه و تحریک آمیز مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اقدام مخرب اخیر علیه یک مرکز نظامی در اصفهان را مشکوک توصیف کرد.
هافبک استقلال، توضیحاتی در خصوص مصدومیتش توضیحاتی برای هواداران ارائه کرد.
رئیس کمیته داوران درباره اتفاقات داوری مسابقات داوری هفته شانزدهم لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.
اوجی در خصوص اخباری مبنی بر صادرات گاز مایع در ماه جاری از سوی وزارت نفت تصریح کرد: هم‌اکنون گاز مایع (ال‌پی‌جی) «پروپان و بوتان» که به‌هیچ‌عنوان قابلیت تزریق به خطوط سراسری گاز را ندارد، در حال صادرات است، در زمینه تعهدهای صادراتی گاز نیز هم‌اکنون در حال کنترل هستیم.
اهواز - فرمانده انتظامی اهواز در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر سرقت از دانشجویان گفت: موضوع دانشجویان، نزاع و درگیری بوده و بحث سرقت از آنها کذب محض است.
اهواز- دادگستری خوزستان در خصوص حادثه ریزش سقف یک شعبه از دادگاه خانواده اهواز، توضیحی را ارائه کرد.
چنارانی در خصوص بازداشت تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران طی چند روز اخیر و پیگیری این بازداشت‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صد در صد مطمئن باشید اگر وابستگی خاصی به گروهک و یا جایی نداشته باشند، یک رأفت بسیار خوبی شامل این عزیزان هم می‌شود.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ