معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: هر ۱۶ ساعت یک نفر در جریان حوادث ترافیکی پایتخت فوت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادق ضیائیان در خصوص تغییرات دمای کشور طی هفته آینده و احتمال گرم‌تر شدن هوا، اظهار کرد: طی هفته آینده دما در کشور بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه صبح امروز دوم تیرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم به اورژانس تهران گزارش شد. وی افزود: تعداد کل مسافران اتوبوس ۳۵ نفر بود که از این تعداد، ۱۸ نفر مصدوم شدند و ۱۶ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه یک مورد حادثه سقوط در رودخانه در محدوده پل خواجو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان از ایستگاه شماره ۵ به محل اتفاق اعزام شدند.
سرهنگ یداله جهان تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴۰۰ روز یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه روز ۱۳ اسفندماه در خیابان گلستان تهران انفجاری در یک ساختمان در محدوده کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر رخ می‌دهد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۹۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۰۴ تن از ایشان وخیم است.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۸۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
دو تیم ملی فوتبال لهستان و عربستان از گروه C جام جهانی ۲۰۲۲، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند. نخستین دیدار گروه E بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های ژاپن و آلمان در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده آسیا به پایان رسید.
در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم های ملی آلمان و ژاپن از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ به وقت دوحه و ۱۶:۳۰ به وقت تهران در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگلیس رقابت سخت خود را آغاز کرده است. این تقابل از جنبه های مختلف نابرابر است؛ چه قیمت ستاره‌های حریف و چه امکانات و وضع روحی روانی دو تیم .
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز (چهارشنبه) ۱۶ نوامبر/ ۲۵ آبان ماه در توییتی اعلام کرد نشست نوامبر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا یک ساعت دیگر آغاز می‌شود.
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه (چهارم وپنجم آبان ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ این روز‌ها از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
شرکت ایسر سبک ترین لپ تاپ او ال ای دی ۱۶ اینچ جهان را رونمایی کرده است. عمر شارژ این دستگاه ۱۰.۵ ساعت و حافظه آن یک ترابایت است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۴۴۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۴۱ تن از ایشان وخیم است.
میز خدمت که از پنجم شهریورماه تا چهارشنبه ۹ شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر در سازمان ثبت احوال کشور برپا شده است، خدماتی از جمله درخواست صدور کارت هوشمند ملی، تعویض شناسنامه، عکس‌دار شدن شناسنامه، گواهی یک بار خروج از کشور به عموم مردم ارائه می‌شود.
تیم فوتبال خاتون بم از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در دیدار برگشت قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا مقابل سوگدیانا ازبکستان به میدان رفت و با شکست یک بر صفر از راه‌یابی به فینال مسابقات بازماند.
تیم فوتبال زنان خاتون بم ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دیدار برگشت خود مقابل سوگدونیا ازبکستان را برگزار کرده و در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
خاتون بم ایران در دیدار برگشت خود مقابل نماینده ازبکستان، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف این تیم خواهد رفت و. در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
خاتون بم ایران در دیدار برگشت خود مقابل نماینده ازبکستان، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف این تیم خواهد رفت و. در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: در پی اطلاع مأموران فرماندهی انتظامی منطقه قروه از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل نوجوان ۱۶ ساله‌ی اهل روستای «اوریه» شهرستان قروه به دلیل اختلافات شخصی با دوستان خود و متواری شدن قاتل از صحنه، این موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ