زاکانی شهردار تهران در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران حضور پیدا کرد و در جریان نیازها و کمبودهای اردوی قهرمانان ایرانی قرار گرفت. در این بازدید یکی از همراهان زاکانی برای بوسه بر پای حسن یزدانی خیز برداشت که یزدانی مانع شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوسه ماتیاس آلمیدا بر دستان آرائوخو از اتفاقات ناب پلی‌آف چمپیونزلیگ بود.
بر اساس تحقیقات انجام شده، بوئیدن اشک زنان باعث کاهش هورمون جنسی تستوسترون و فعالیت بخش‌هایی از مغز می‌شود که به تحریک جنسی مربوط هستند.
انتشار عکسی از رونالدو جونیو پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر عربستان که لباس عربستانی پوشیده و در حال بوسیدن سر مادربزرگش است در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. این عکس با تعامل گسترده‌ای در بین کاربران شبکه‌های همراه شده و آنها معتقدند که رونالدوی کوچک در جامعه عربستان ادغام شده است.
بوسیدن مسی توسط هواداری که قرار بود فقط با او عکس بگیرد!
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر با اشاره به عکسی از علیرضا بیرانوند و مرتضی پوریای گنجی که درحال بوسیدن او هستند گفت یک طرف صورتم حس خوبی داشت و طرف دیگر صورتم داشت له می‌شد. سردار از بیرانوند درخواست کرد که دماغش را عمل نکند.
قبل از آغاز بازی دو تیم فوتبال لیگ عراق (الشرطه و القاسم)، داوران و بازیکنان این بازی با در دست گرفتن قرآن و بوسیدن آن بازی را شروع کردند.
جواد نکونام بعد از امضای قرارداد با استقلال دستان پدرش را بوسید.
سرمربی نساجی حدود یک دقیقه منتظر ماند تا پاکو خمس برای خوش و بش پس از بازی به سمتش بیاید.
یک استارت‌آپ چینی وسیله‌ای به نام «موا» MUA اختراع کرد که مجهز به حسگر‌هایی است که می‌تواند بوسه واقعی را با تکرار فشار، حرکت و دمای لب کاربر تقلید کند. Siweifushe می‌گوید این لب‌های سیلیکونی با جمع‌آوری داده‌های کاربر صدای بوسه را نیز منتقل می‌کنند.
آیا تاکنون برایتان پیش آمده که بخواهید برای معشوق دور خود یک بوسه بفرستید؟ تاکنون چنین چیزی غیرممکن به نظر می‌رسید، اما یک اختراع چینی به شکل لب‌های گرم و متحرک سیلیکونی، پاسخی برای این خواسته در نظر گرفته است.
در آغوش گرفتن، بوسیدن و ابراز محبت توسط والدین به ویژه مادران می‌تواند به کاهش استرس کودک و فرونشاندن هورمون‌هایی که در ایجاد التهاب در بدن نقش دارند، کمک کند.
در آغوش گرفتن، بوسیدن و ابراز محبت توسط والدین به ویژه مادران می‌تواند به کاهش استرس کودک و فرونشاندن هورمون‌هایی که در ایجاد التهاب در بدن نقش دارند، کمک کند.
رامین رضاییان یک بار دیگر در یکی از دیدارهای مهم سپاهان در فصل جاری ارایه گر بازی خوبی بود و گل پیروزی بازی را به نام خود ثبت کرد.
رامین رضاییان یک بار دیگر در یکی از دیدارهای مهم سپاهان در فصل جاری ارایه گر بازی خوبی بود و گل پیروزی بازی را به نام خود ثبت کرد.
میثم مجیدی بازیکن تیم فوتبل آلومینیوم در جریان دیدار برابر گل‌گهر در 36 سالگی برای آخرین مرتبه در مستطیل سبز به عنوان بازیکن حرفه‌ای دیده شد.
رزماری گیاهی با برگ‌های سوزنی و از خانواده نعناع است که بومی آسیا و مدیترانه است. طبق برخی نظریه‌های علمی افزودن گیاه رزماری به غذا، آب و یا حتی بوییدن آن می‌تواند باعث تقویت حافظه شود.
یک رسانه آرژانتینی اعلام کرد که قوانین لمس جام جهانی در جشن قهرمانی آرژانتین نقض نشده و این جام تنها ۱۵ دقیقه در کنار بازیکنان بوده است.
ولید رکراکی سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که معجزه‌ای در جام‌جهانی قطر خلق کرد و به نیمه‌نهایی رسید، امشب بلافاصله بعداز سوت پایان سراغ مادرش رفت و دست او رو بوسید. او سپس در جشن بازیکنانش حاضر شد و روز دست آنها به آسمان پرتاب شد
بوسیدن گونه چارلز سوم، پادشاه بریتانیا توسط یک زن واکنش رسانه‌های بریتانیا را به همراه داشته است. جینی آسیمینیوس هنگامی که پادشاه بریتانیا در حال گفتگو با مردمی بود که در مقابل در کاخ باکینگهام به یاد ملکه حضور پیاده کرده بودند از چارلز سوم پرسید: می‌توانم گونه شما را ببوسم. هنگامی که او با پاسخ مثبت پادشاه مواجه شد، صورت شاه را با دستان خود گرفت و او را بوسید.
معاون اسبق اجتماعی نیروی انتظامی گفت: به نظر من باید دست پلیس را هم بوسید که از آبروی خودش گذشت و آمد در خیابان‌ها با بی‌حجابی‌ها برخورد کرد. وظیفه پلیس، برخورد با جرم و هنجارشکنی است و اگر پلیس، مقتدر نباشد، ناامنی بیش‌تر می‌شود.
من چه کاری می‌کردم؟! رفتم و آنجا که گل زده بودم را بوسیدم. کار بدی کردم؟! این بهترین خاطره‌ام بوده. آنجا من انتقام مادرم را گرفتم.
جمعی از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور شرکت‌کننده در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری نماز جمعه با نوشتن نامه‌ای از مقام معظم رهبری نسبت به تذکرات و راهنمایی‌های معظم له قدردانی کردند.
حضرت رسول (ص) هنگام دیدار با او، دست دخترش را می بوسید و به او خوشامد می گفت و او را در جای مخصوص خودش می نشاند. فاطمه زهرا(ع) نیز همین ادب را در مورد پدرش داشت و هنگام ملاقات با پدر، دست او را می بوسید. بارها پیامبر خدا خطاب به این دختر شایسته و والاقدر خود، گفته بود: پدرش به فدایش!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ