خانواده کریستیانو رونالدو به همراه این ستاره دنیای فوتبال به یک گردش آخر هفته‌ای در عربستان رفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره برزیلی تازه وارد لیگ عربستان از امکانات و ساختمان‌های باشگاه الهلال دیدن کرد.
مقایسه‌ی بنچمارک‌های منتسب‌ به A۱۷ Bionic با بنچمارک‌های اختصاصی زومیت، نکات جالبی از قدرت پردازشی آیفون ۱۵ پرو دربر دارد.
تیل اسلاید یا سُر دادن دُم یک مانور آکروباتیک است که از پرواز موازی با زمین، با یک چهارم گردش به یک عمودی و بلند می‌انجامد که با صددرصد قدرت موتور انجام می‌شود و تا جایی که هواگرد تکانه را انجام می‌دهد. هر چه سرعت هواگرد به صفر رسید و بلند شد، خلبان هواگرد خود را تا جای ممکن در حالت معلق در هوا نگه‌می‌دارد. درصورتی که هواگرد دارای فناوری جهت دهی رانش باشد، این مرحله بسیار آسانتر می‌شود. مرحله حفظ حفظ در نقطه اوج، در جنگنده‌های نوین بهتر انجام شود.
روز‌ها جایش را به هفته می‌داد و چاک همچنان در حال باد کردن و بزرگ شدن بود، به طوری که همه محل از چاک حرف می‌زدند و جمعیتی از سراسر جهان می‌خواستند مرغی را ببینند که با خوردن پاپ کورن به یک توپ بزرگ تبدیل شده است. چاک حتی تیتر اخبار سراسر جهان هم شد و خبرنگاران و گزارشگران تلویزیون به مزرعه فِرِد هجوم آوردند تا این پدیده عجیب را ثبت دوربین کنند.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، با پیراهن مسی در محله های قدیمی بوئتوس آِیرس قدم زد.
بدنه این خودروی چوبی سیتروئن را نجار ماهری به نام میشل روبیلارد، از چوب گردو ساخته است. همچنین شاسی آن با استفاده از چوب درخت‌های گلابی و سیب ساخته شده است.
در این مطلب می‌توانید سه عکس از فروشندگان دوره گرد در حال فروختن قند، انار و بستنی در ۱۱۵ سال قبل را مشاهده کنید.
نوکیا ۱۱۰۰ گوشی موبایل ساده‌ای که سال ۲۰۰۳ به دنیا معرفی شد، تا امروز عنوان پرفروش‌ترین گوشی تاریخ را در اختیار دارد و حتی پرفروش‌ترین مدل‌های آیفون هم به رکوردش نرسیده‌اند!
جشن قهرمانی پرسپولیس با یک اقدام ویژه از سوی سعید صادقی همراه بود.
یورگن لوکادیا عکسی جدید از خودش منتشر کرده که نشان می دهد تتویی فارسی رو گردنش دارد.
در نمای کناری یک بدنه گرد و دارای عمق و برجستگی را می‌بینیم. آیرودینامیک بودن ایکس پنگ P ۷ i در این قسمت کاملا مشهود است. فرم و شکل بدنه به شکل فست‌بک بوده و بسیار چشم نواز و روان طراحی شده است.
کریستیانو رونالدو این هفته حرکت جالبی در لیگ عربستان انجام داد.
این گیاه بوی گوشت گندیده آزاد می‌کند تا مگس‌ها را برای گرده افشانی جذب کند. بوی این گیاه به قدری بد است که دانشمندان در حال کار بر روی راه‌هایی برای استفاده از آن به عنوان سرکوب کننده اشتهای انسان هستند.
محققان دستگاهی به‌نام Static Droplet Microfluidic یا SDM را توسعه داده‌اند که می‌تواند به‌سرعت سلول‌های توموری در گردش (CTC) را که از منبع سرطان جدا شده و به جریان خون آمده‌اند، پیدا کند. درنتیجه، با تشخیص زودهنگام سرطان می‌توان درمان را آغاز و شانس بقای بیماران را افزایش داد.
ستاره میزبان، TOI-۵۲۰۵، تقریباً چهار برابر مشتری است، اما به نوعی توانسته است سیاره‌ای به اندازه مشتری تشکیل دهد.
روزبه چشمی پیش بینی می شود، در دیدار با مس کرمان در هفته هیجدهم لیگ برتر به پست اصلی اش برگردد.
ویدئوی منتشر شده از این مراسم، عروس جوانی را نشان میدهد که دور گردن و دستانش مقدار بسیار زیادی طلا آویزان شده و او در حال حرکت به سمت سالن مراسم است. سختی حرکت و راه رفتن در او به وضوح دیده میشود و کاملا مشخص است که عروس لاغر اندام قصه‌ی ما به سختی این مقدار طلا را حمل می‌کند.
آخرین تمرینات تیم ملی در دوحه قطر امروز با حضور همه بازیکنان برگزار شد.
در گردن این ساعت شنی، آغاز یک ستاره جدید پنهان است. ابر‌های غبار و گاز در این منطقه فقط در نور فروسرخ قابل مشاهده هستند. طول موج‌های فروسرخ، همان طول موج‌هایی هستند که تلسکوپ فضایی جیمز وب در آن‌ها تخصص دارد.
بازیکنان پرسپولیس پس از صرف صبحانه راهی ساحل انزلی شدند.
سرمربی پیکان در طول دیدار با فولاد حرص و جوش زیادی را کنار زمین خورد.
سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی که چند روزی از عمل جراحی دیسک گردنش نمی‌گذرد با حضور در دبیرستان دخترانه عفتیه ناحیه ۴ تبریز با دانش آموزان و معلمان این مدرسه به گفتگو نشست.
مهاجم استقلال به دنبال فرصتی برای برگشت به ترکیب است.
پسری در کارولینای جنوبی دندان کوسه غول پیکری را پیدا کرده که قدمت آن به ماقبل تاریخ بازمی گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ