در نمای کناری یک بدنه گرد و دارای عمق و برجستگی را می‌بینیم. آیرودینامیک بودن ایکس پنگ P ۷ i در این قسمت کاملا مشهود است. فرم و شکل بدنه به شکل فست‌بک بوده و بسیار چشم نواز و روان طراحی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رایانه «اپل A-» که توسط استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران این غول فناوری در سال ۱۹۷۶ به صورت دستی اسمبل شده و اتصال یافته و لحیم شده بود. در یک حراجی به قیمت ۷۰۰،۰۰۰ دلار (۳۵ میلیارد تومان) خریداری شد.
قرارداد عارف غلامی فصل گذشته مدافع استقلال با آپشن‌ها و پاداش‌ها به مبلغ ۲۸ میلیارد تومان می‌رسد.
یک دستگاه آیفون نسل اول با ۴ گیگابایت حافظه داخلی در یک حراجی با قیمت نجومی ۱۹۰.۳۷۲. ۸۰ دلار به فروش رسیده است تا یک رکورد جهانی برای خود ثبت کند.
ارلینگ هالند برای تبلیغ لباس های خواب پر زرق و برق دولچه گابانا معادل 115 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.
جلال رشیدی‌کوچی درباره لایحه عفاف و حجاب و اظهارات نسنجیده برخی درباره این لایحه گفت: «متأسفانه یک‌سری اظهارنظرات خطرناک درباره این لایحه از برخی افراد مطرح می‌شود که عجیب است. مثلا یکی می‌گوید باید بی‌حجاب‌ها را شلاق بزنیم و دیگری معتقد است باید جریمه نقدی بیش از یک میلیارد تومان را برای آن‌ها اعمال کنیم؛ اما همان‌طور که پیش‌از‌این درباره موارد مختلف اظهار نگرانی کرده بودم، در‌این‌باره هم نگرانم و امیدوارم عزیزان دقت کنند و شرایط جامعه را مدنظر قرار دهند».
به نظر می‌رسد ساعت مچی مصطفی میرسلیم (حامی خودروسازان) یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ است که بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) قیمت دارد!
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی قصر لاکچری خود را برای فروش گذاشت.
سازمان خصوصی سازی برای واگذاری 51 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس اطلاعیه رسمی صادر کرد.
یک تاجر سعودی برای گرفتن عکس سلفی همزمان با مسی و رونالدو هزینه نجومی کرد.
اسناد تازه منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سرخپوشان پایتخت در سه سال اخیر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمدزایی داشته‌اند.
باشگاه پرسپولیس درآمدهای خود در فصل جاری تا پایان شهریور را 19 میلیارد و 876 میلیون تومان قلمداد کرد.
باشگاه پرسپولیس با سپرده‌گذاری نزد بانک شهر اقدام به دریافت وام 138 میلیاردی کرده که تا تیر ماه سال آینده باید چیزی حدود دویست میلیارد تومان در ازای آن دریافت کند.
مس کرمان در بازگشت خود به لیگ برتر هرچند ماندگاری در این رقابت ها را هدف اصلی خود در این فصل قرار داده است اما اهداف بزرگ دیگری را نیز برای این فصل خود در سر دارد.
ساعت فوق لاکچری و ۱۶ میلیارد تومانی «کریم بنزما» در مراسم جایزه توپ طلا را ببینید.
در بدترین حالت اقتصادی ممکن برای پرسپولیس، این باشگاه 360 میلیارد تومان باید به بازیکنان و مربیانش بپردازد و در بهترین حالت قرارداد بازیکنان این تیم 250 میلیارد تومان خواهد بود.
باشگاه پرسپولیس سرانجام قرارداد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را منتشر کرد.
باشگاه پرسپولیس سرانجام قرارداد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را منتشر کرد.
طبق تعرفه رسمی صدا و سیما تنها برای پخش زنده ۶۰ بازی سرخابی‌ها در فصل جاری تلویزیون بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد دارد
طبق تعرفه رسمی صدا و سیما تنها برای پخش زنده ۶۰ بازی سرخابی‌ها در فصل جاری تلویزیون بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد دارد
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس به فرابورس، مجموع قراردادهای این تیم در فصل جاری 300 میلیارد تومان خواهد بود.
گران‌ترین میوه در کل جهان، نوعی ملون ژاپنی است و به پادشاه یوباری مشهور است. این میوه منحصرا در شهر یوباری از هوکایدو رشد می‌کند و به طعم شیرین خود مشهور است. پادشاه یوباری ابتدا در دهه ۱۹۵۰ ساخته شد و در اصل ترکیبی از دو رقم دیگر است: طالبی ارل و طالبی تند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ