اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوئنوس آیرس گرم‌ترین شروع آگوست را در ۱۱۷ سال گذشته ثبت کرد شیلی شاهد بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتی گراد و بولیوی، پاراگوئه و برزیل نیز در حال پختن در گرما هستند.
تنبیه و تهدید کردن منظم کودکان نه تنها موثر نیست بلکه به مغز آنان آسیب وارد می‌سازد. "دیوید بوئنو ئی تورنس" زیست شناس متخصص در زمینه ژنتیک و علوم اعصاب می‌گوید:"مطالعات علوم اعصاب نشان می‌دهد زمانی که کودکانی که اغلب مورد آزار و اذیت کلامی قرار گرفته اند به سن نوجوانی می‌رسند خلاقیت و کنجکاوی کمتری دارند، کم‌تر قادر به کسب دانش جدید هستند و بیش‌تر مستعد تجربه غم و اندوه و افسردگی می‌باشند".
در این فهرست، که بر اساس میزان جرمِ ثبت‌شده در پایگاه داده جهانی «Numbeo» جمع‌آوری شده است، آسیا و اروپا در رتبه‌بندی «ایمن‌ترین» نقاط جهان، بالاترین جایگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و شهر تایپه در تایوان بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده، در حالی که بوئنوس آیرس در آرژانتین، پایین‌ترین رتبه را کسب کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین اطمینان دارد که لیونل اسکالونی قراردادش را تمدید می کند و مربی آلبی سلسته باقی خواهد ماند.
پنج میلیون نفر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی راهی خیابان‌های بوئنوس آیرس شدند.
پرش یک هوادار آرژانتینی به درون اتوبوس روباز حامل بازیکنان آلبی‌سلسته جشن قهرمانی در پایتخت این کشور را متوقف کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از شهروندان بوئنوس‌آیرس عذرخواهی کرد که اتوبوس حامل بازیکنان آلبی‌سلسته به دلیل ازدحام جمعیت نتوانست در میدان مرکزی این شهر حاضر شود.
جشن بزرگ قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر در حال حاضر در خیابان‌های پایتخت این کشور بوئنوس آیرس با حضور صدها هزار نفر از مردم این کشور در جریان است.
سرقت زنجیره‌ای لاستیک اتوموبیل افرادی که دیشب برای استقبال از کاروان آرژانتین در بوئنوس‌آیرس جمع شده بودند خبرساز شده است.
کاروان تیم ملی فوتبال آرژانتین در میان استقبال باشکوه و تاریخی مردم بوئنوس آیرس وارد آرژانتین شدند.
مردم بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین برای جشن قهرمانی در خیابان حضور پیدا کردند. جشن در تمام شهر‌های این کشور ادامه دارد.
بعد از صعود آرژانتین به فینال جام جهانی 2022 جشنی چند ده هزار نفری در خیابان های بوئنوس آیرس برپا شد.
ده ها نفر از فعالان حقوق بشری با برگزاری راهپیمایی در پایتخت آرژانتین از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.
ده ها نفر در آرژانتین با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در «بوئنوس آیرس»، همبستگی خود را با فلسطین در روز جهانی آن اعلام کردند.
چند دادستان آرژانتینی با متهم کردن محسن رضایی در نقش داشتن در حادثه مرکز یهودی در بوئنوس آیرس در سال ۱۹۹۴ م از وزارت خارجه کشور خود خواستند که تمام ابزار‌های دیپلماسی را به کار گیرند و محسن رضایی را بازداشت کنند.
معترضان در بیرون خانه خانم فرناندز در بوئنوس آیرس تجمع کردند و با از میان برداشتن موانعی که پلیس قرار داده بود با نیرو‌های امنیتی درگیر شدند.
آمریکا از آرژانتین خواسته است هواپیمای باری بویینگ ۷۴۷ را مصادره کند که از ماه ژوئن در خارج از بوئنوس آیرس در حین تحقیقات درباره ارتباط کارکنان این هواپیما با سپاه پاسداران ایران متوقف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ