بازیکنان پرسپولیس پس از صرف صبحانه راهی ساحل انزلی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: صنایع‌دستی در سال ۹ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و ۲۴۰ میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی در کشور انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: صنایع‌دستی در سال ۹ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و ۲۴۰ میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی در کشور انجام می‌شود.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
فصل گرم سال است و در راهپیمایی اربعین ممکن است، گردوغبار و طوفان شن به وجود بیاد، به همین دلیل، راهکارهایی برای حفظ سلامت در گردوغبار و طوفان مهم است.
رئیس پارک فناوری پردیس گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس بوده است و ۲۵۰ میلیون دلار نیز جلوگیری از خروج ارز صورت گرفته است.
ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست باشگاه بارسلونا، معتقد است شرایط مدیریتی و اقتصادی باشگاه بارسلونا حتی از دو سال پیش نیز بدتر شده است.
در این مطلب می‌توانید سه عکس از فروشندگان دوره گرد در حال فروختن قند، انار و بستنی در ۱۱۵ سال قبل را مشاهده کنید.
پدیده گرد و غبار با وجود وعده‌های فراوان برای رفع مشکل همچنان در آسمان کشور هر چند وقت یکبار خودنمایی می‌کند، معضلی که نیازمند تصمیمات در سطوح مختلف داخلی و خارجی است.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس بیان کرد: اینکه پلتفرم‌های خارجی درآمد بسیار بالایی دارند و یک ریال هم مالیات نمی‌دهند یک معضل جدی است. با فیلتر کردن پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مسائل حل نمی‌شود.
رسانه‌ها از ربایش یک ناخدای روس و ۲ ملوان گرجی در نزدیکی یک بندر ساحلی در گابن خبر می‌دهند.
زوج میان سال که صاحب منزل ویلایی و ۵ واحد آپارتمانی بودند و از راه زباله گردی روزگار می گذراندند، وقتی از حکم قضایی مطلع شدند، به سمت چندین کیسه پر از زباله رفتند و از درون آن ها اسکناس های بسته بندی شده و چک پول ها را در حالی بیرون کشیدند که...
این زوج میان سال که طبق اظهارات همسایگان از حدود ۳ سال قبل زباله گردی می‌کنند و از این روش روزگار می‌گذرانند از افراد میلیاردر و متمول هستند و در حالی ۳ واحد آپارتمانی را در همان محل به اجاره واگذار کرده اند که دو واحد دیگر آپارتمانی را نیز در دست ساخت دارند و آپارتمان‌های میلیاردی را خرید و فروش می‌کنند.
معاون نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: شرکت‌های دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ برابر با ۴۳۰ همت گردش مالی داشته اند.
بازیکن محبوب و پیشین تیم ملی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور گفت: هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود و مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند، برای همین می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وقتی نقدینگی‌های سرگردان به سمت تولید هدایت شود علاوه بر کاهش شدید تورم سبب افزایش تولید و افزایش ارزش پول ملی خواهد شد.
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
هافبک گرجی ناپولی با سه سرتوپ و شوت تماشایی دروازه آتالانتا را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.
علی عبدالعالی، کارشناس کنکور و استاد دانشگاه با بیان این که مافیای کنکور به دانش‌آموزان کلاس پنجمی و کلاس ششمی هم رحم نمی‌کند، می‌گوید: گردش مالی مافیای کنکور، رقمی حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در سال است!
سال ۲۰۲۳ با شکل گیری کابینه جدید راست گرای نتانیاهو با واگذاری برخی سمت های ویژه مثل وزارت امنیت به احزاب تندروی حریدی و مذهبی آغاز خواهد شد.
نایب‌قهرمان سال 2021 کشتی آزاد جهان با اشاره به مصدومیتش تاکید کرد که سلامتی او برای کادرفنی تیم هوتن در اولویت بوده است.
تیم پرسپولیس در حالی از ساعتی بعد به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت که بازیکنان این تیم پس از صرف صبحانه راهی ساحل انزلی شدند و برای دقایقی پیاده‌روی کردند.
الخریطیات مثل سال گذشته پژمان منتظری را دراختیار دارد و این مدافع ایرانی قبل از شروع دیدار دوستانه برخورد گرمی با بازیکنان نساجی داشت
مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر از پیشتازی این سازمان در توانبخشی اسکولیوز در کشور خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ