اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرداخت مطالبات فصل گذشته، شروع تمرینات و اردوی ترکیه از مصوبات جلسه هیئت مدیره پرسپولیس بود.
مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از آغاز به‌کار واحدهای مهم پالایشی این پالایشگاه تا دو ماه آینده خبر داد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تکمیل و تحویل ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر که ۲۰ هزار واحد آن در پردیس و ۱۰ هزار واحد آن در سایر شهرهای جدید قرار دارد در دولت سیزدهم خبر داد.
مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره کننده ایران در وین با بیان اینکه متن گفت‌وگوهای برجامی آماده است، گفت: اختلافات حیاتی نیست بلکه نیازمند اراده سیاسی آمریکا هستیم.
کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه ایران خواسته‌های فرابرجامی آمریکا را اجابت نخواهد کرد،گفت: آمریکا به دنبال برجام پلاس، برجام منطقه‌ای، برجام موشکی و قطع همکاری‌ نظامی ایران با روسیه است.
کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه ایران خواسته‌های فرابرجامی آمریکا را اجابت نخواهد کرد،گفت: آمریکا به دنبال برجام پلاس، برجام منطقه‌ای، برجام موشکی،قطع همکاری‌های نظامی ایران با روسیه است.
مکس آلگری، مربی یوونتوس، هدف تیمش در ادامه فصل را پیشی گرفتن از لاتزیو و رسیدن به رتبه دوم جدول عنوان کرد.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
با توقف سپاهان و صدرنشین پرسپولیس در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر، ابتکار عمل برای کسب عنوان قهرمانی دست پرسپولیس افتاد و سه هفته پایانی به اوج حساسیت خود رسید.
استقلال، سپاهان و پرسپولیس سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر بيست و دوم هستند که در چهار هفته مانده به پایان مسابقات شانس فتح جام دارند اما بررسی ۴بازی باقیمانده نشان می‌دهد تقابل‌های سپاهان آسان‌تر از دو رقیب تهرانی است
مشاور اقتصادی باشگاه استقلال اعلام کرد با این وجود که قرار بود مبلغ باقیمانده در حساب این باشگاه هزینه پرداخت طلب استراماچونی شود در دوره فتح الله زاده به امور دیگری اختصاص یافته و در هزینه کردن این مبلغ سوء مدیریت شد.
۵ بازی باقیمانده مثلث قهرمانی در هفته‌های حساس لیگ
اخذ شهریه ثابت ترم‌های باقیمانده دانشجویان انصرافی شعب خودگردان، تکمیلی و مازاد ظرفیت با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، ممنوع شد.
مدافع پیکان معتقد است تیمش در بازی های گذشته دچار بدشانسی شده و در 9 هفته آینده باید برای کسب موفقیت تلاش کنند.
نواک جوکوویچ گفت که مشتاقانه منتظر بازی‌های المپیک سال آینده در پاریس است تا بتواند مدال طلا را به دست بیاورد.
معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی از واگذاری باقیمانده سهام دولت در ۴ شرکت تا پایان سال جاری خبر داد.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی باید ۲۵ درصد باقیمانده همسان سازی حقوق بازنشستگان را تعیین تکلیف کنند.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی باید ۲۵ درصد باقیمانده همسان سازی حقوق بازنشستگان را تعیین و تکلیف کنند.
سرپرست فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به دلیل نصب و سبک سازی سازه متروپل برخی دستگاه‌ها و جک‌های فولادی که ستون‌های ساختمان را تحت فشار قرار می‌دهند باعث حرکت‌هایی در این سازه شده است.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس خواستار پرداخت کامل عوارض آلایندگی به شهرداری و دهیاری خوزستان شد و گفت: با این پرداختی‌ها به شهرهای استان غبار محرومیت از چهره استان برداشته می‌شود.
آبادان- بخشی از باقیمانده سازه متروپل آبادان ظهر روز چهارشنبه فرو ریخت.
آبادان - بخشی از باقیمانده سازه متروپل آبادان ظهر روز چهارشنبه فرو ریخت.
نماینده روسیه در مذاکرات برچیدن تحریم های ایران گفت که علیرغم چند اختلاف باقیمانده، تمام مذاکره کنندگان شانس دارند تا وظایف خود را با موفقیت انجام دهند.
باشگاه تراکتور نقل و انتقالات خود را هنوز به پایان نرسانده و طی همین روزها قرار است با یک مهاجم خارجی قرارداد امضا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ