پسری در کارولینای جنوبی دندان کوسه غول پیکری را پیدا کرده که قدمت آن به ماقبل تاریخ بازمی گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
رومئو بکام اقدام جالبی به تقلید از پدرش انجام داده است.
رومئو بکام، پسر 20 ساله دیوید بکام مدل موی پدرش در اوایل 2000 را تقلید کرد.
هادی چوپان، قهرمان مسترالمپیایی ۲۰۲۲ تصویری جالب را از فرزندش در فضای مجازی منتشر کرد.
انتشار عکسی از رونالدو جونیو پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر عربستان که لباس عربستانی پوشیده و در حال بوسیدن سر مادربزرگش است در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. این عکس با تعامل گسترده‌ای در بین کاربران شبکه‌های همراه شده و آنها معتقدند که رونالدوی کوچک در جامعه عربستان ادغام شده است.
پسر چهار ساله فیل فودن، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، به پدیده جدید شبکه‌های اجتماعی در این کشور تبدیل شده است.
جونیور، بزرگ ترین فرزند کریستیانو رونالدو امروز ۱۳ ساله شد و پدرش هم با انتشار تصویر و پیامی در اینستاگرام به او تبریک گفت.
متین رضایی در حالی در یک وزن شلوغ و پرمدعی به مدال برنز جهان رسید که تا یک هفته قبل از اعزام قرار نبود در این رویداد حاضر شود.
عمارتی زیبا و منحصربه فرد حوالی سال ۱۲۶۰ توسط «ظل السلطان یا همان مسعود میرزا»، پسر ناصرالدین شاه در محدوده شمیران در باغی بزرگ ساخته شد. این عمارت به مسعودآباد یا ظل‌السلطان شهرت داشت. اما امروز از آن عمارت و باغ بزرگ جز خیابان مسعود در محله اختیاریه چیزی باقی نمانده است.
ولادیمیر پوتین به یک پسر ۱۰ ساله که دو دختر را در حمله خرابکارانه اوکراین نجات داده بود، مدال «شهامت» اعطا کرد.
ژوائو مندس دی آسیس موریرا، پسر رونالدینیو، سرانجام امروز رسما قراردادش با بارسا را امضا کرد و برای جوانان باشگاه به میدان خواهد رفت.
شبی که مرد میانسال ناپدید شد، پسرش در خانه خودشان بود، اما روز بعد راهی سفر شده بود. مسئله دیگری که ذهن مأموران را مشغول کرده بود، اینکه پول‌هایی که پشت قاب عکس جاسازی کرده بودند هم سرقت شده بود و این نشان می‌داد که پشت‌پرده این ماجرا، فردی آشناست. در این شرایط تنها کسی که مورد ظن پلیس بود، پسر مرد گمشده بود که مأموران حدس می‌زدند از سرنوشت پدرش باخبر است.
جلال مداحی در پست وینگ بک چپ نمایش درخشانی برای ذوب‌آهن ارائه کرد و شاید بهترین بازیکن تیمش بود.
دونالد ترامپ جونیور، پسر ۴۵ ساله دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا عکس بادکنک هلیومی "ترامپ بچه کوچولو" را در توییتر پست کرد و گفت: اکنون این بادکنک باید به سمت پکن فرستاده شود.
فرهاد مجیدی تصویری از پسرش را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفت.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
بوسه ستاره مراکشی بر پیشانی مادرش لحظه‌ای احساسی خلق کرد.
اعتماد نوشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری پسر ۱۶ ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی به همراه داشت.
گل گاوی مقابل کاستاریکا برای هافبک جوان اسپانیا اهمیت زیادی داشت، چرا که او را در کنار پله اسطوره فوتبال قرار داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
مس کرمان در بازگشت خود به لیگ برتر هرچند ماندگاری در این رقابت ها را هدف اصلی خود در این فصل قرار داده است اما اهداف بزرگ دیگری را نیز برای این فصل خود در سر دارد.
پادشاه عربستان ۱۲ پسر دارد و با توجه به اینکه محمد بن سلمان ولیعهد کنونی عربستان در آن زمان به دنیا نیامده بود در این عکس دیده نمی‌شود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: شب گذشته هر دو پای یک پسر بچه ده ساله به طرز خطرناکی بین کابین آسانسور و دیوار کناری گیر کرده بود.
معین عنایتی که فصل گذشته در تیم امید‌های استقلال بازی می‌کرد و با این تیم قهرمان لیگ دو امید‌های ایران شده بود به فجر سپاسی پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ