برآورد مالی صورت گرفته برای تکمیل پروژه‌های ورزشی و مقایسه آن با جدیدترین بودجه مصوب برای ورزش کشور نشان می‌دهد که فاصله به قدری زیاد است که گویا این پروژه‌ها هیچ وقت به سرانجام نخواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مقرر شد از ماه آینده به تدریج هر کدام از پروژه‌هایی که مورد توافق روسای جمهور ایران و چین قرار گرفته بود، اجرایی شوند.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: ۲ پروژه بزرگ انتقال آب به اصفهان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما برای استمرار سرعت پروژه‌ها نیاز به تامین منابع مالی است.
انجمن بلاکچین ایران درباره «کربلا کوین» اعلام کرد: این پروژه تمامی مولفه‌های یک پروژه فریبکارانه را لذا از تمام کاربران دعوت می‌نماییم ضمن توجه بیشتر به ادعا‌های مطرح شده در چنین پروژه‌هایی، در آگاه‌سازی سایر کاربران نیز کوشا باشید تا هرگز شاهد فریب خوردن هموطنانمان توسط سوداگران قریبکار به واسطه روی فروشی نباشیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: تعداد کمی از جوانان تحصیلکرده، چون هدف نداشتند و دوست و دشمن را تشخیص ندادند به خارج رفته و در ناسا و یا پروژه‌هایی علیه مردم مظلوم ایران و جهان مانند استارلینک حضور پیدا کرده‌اند و به دشمن خدمت می‌کنند.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یکی از پروژه‌هایی که امروز کلید خواهد خورد افتتاح فاز اول پروژه فیبر نوری است که حدود سه میلیون خانوار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: در سفر پیش روی رئیس‌جمهور به استان قرار شد پروژه‌هایی مورد بررسی قرار گیرد که بیشتر در زندگی مردم تاثیرگذار باشد.
اصلاح نظام پرداخت و کارمزد عملیات خرید از پروژه‌هایی است که با جدیت در حال پیگیری است و بخشی از تکمیل فرایند آن در سال ۱۴۰۲ است.
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران از فراهم شدن زیرساخت‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه الزهرا (س) خبر داد و گفت: این پروژه جز پروژه‌هایی است که با حساسیت دنبال می‌شود.
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیح داد: برای اینکه ماجرا شفاف و مشخص باشد که منابع حاصل از املاک مازاد صرف هزینه‌های جاری نمی‌شود، در سامانه پروژه‌هایی که قرار است منابع در آنجا هزینه شود نیز مشخص شده است. مدارس خیرساز نیز در لیست این پروژه‌ها قرار گرفته و قرار است با این منبع تکمیل شوند؛ بنابراین این مدارس مازاد نیستند و خیرین به اشتباه گمان کردند مازاد هستند.
شاکری گفت: ساختار سرمایه گذاری چین در ایران فارغ از موضوع تحریم‌ها همیشه ممکن است.
شرکت ویرایش ژن کولوسال بیوسایِنسِز در حال حاضر پروژه‌هایی را برای احیاء ماموت پشمالو و گرگ تاسمانی آغاز کرده است. اما دودو نخستین پروژه‌ی آن در رده‌ی پرندگان است و اهمیت زیادی دارد، چون به معنای تغییر تکنیک ویرایش ژن برای تطبیق یافتن با یک تخم بیرونی است.
«برنامه مفاهیم پیشرفته نوآورانه ناسا»، پروژه‌هایی را بررسی می‌کند که ممکن است در آینده اکتشافات فضایی بسیار موثر باشند.
وزیر نفت ضمن برشمردن برخی اقدام‌های جهادی وزارت نفت در دولت سیزدهم به بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد دلار تا پایان امسال خبر داد.
مهدی زارع کارشناس محیط زیست گفت: دولت اولین کاری که می‌تواند برای کنترل بحران آب انجام دهد آن است که ریسک جدید ایجاد نکند و موجب گسترش بحران نشود. برای مثال دولت می‌خواهد شهر و شهرک‌های جدید بسازد، اولین مسئله‌ای که در اینباره باید جدی گرفته شود آب است. متاسفانه در پروژه‌هایی که به اسم خانه‌سازی انجام می‌شود کمتر می‌شنویم که اولویت مصرف آب برایشان مطرح باشد.
رئیس جمهور فرانسه گفت که نقشه راهی برای همکاری تنظیم شده که از ماه آینده آغاز می‌شود و شامل پروژه‌های مهمی در عرصه آب و برق و گاز و توسعه اقتصادی است که همه این‌ها به کاهش وابستگی عراق به ایران می‌انجامد.
وی با اشاره به پروژه‌هایی که برای آن‌ها درخواست پروانه نمایش داده است توضیح داد: فیلم سینمایی «پاریس تهران» به کارگردانی کاوه اویسی یکی از فیلم‌هایی است که برای آن نزدیک به ۷ سال است درخواست پروانه نمایش داده‌ام. فیلم دیگر هم یک مستند با نام «کوچه بیوک» با موضوع نوحه‌خوانان هیأت‌های یزدی و مشکلات آن‌هاست که ۴ ماه پیش برای آن درخواست پروانه نمایش داده‌ام و پروانه آن هم هنوز صادر نشده است. فیلم دیگر من «در انتهای روز» است که کارگردانی آن را بابک بهرام بیگی برعهده دارد و تولید آن به پایان رسیده است اما در حال حاضر تمایلی برای دریافت پروانه نمایش برای آن ندارم چرا که اصلاً مشخص نیست شرایط اکران چه زمانی مناسب می‌شود.
فرمانده کل انتظامی گفت: خط رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر این است که با پروژه‌هایی نظیر کشته سازی و انباشت خبر و همچنین بزرگ نمایی خطاهای مأموران هزینه‌هایی را به پلیس تحمیل کند.
وزیر اقتصاد در جلسه با شهرداران منطقه ترشیز گفت: در پروژه‌های شهری منطق اولویت بندی با پروژه‌هایی باشد که قابلیت درآمدزایی و اشتغال آفرینی داشته باشند
وزیر آموزش‌وپرورش با تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هیأت دولت گفت: مردم دیگر تحمل چشم‌انتظاری را ندارند؛ پروژه‌هایی که مدت‌زمان زیادی از احداث آن‌ها گذشته است باید تکمیل شود.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره احداث پتروشیمی بهبهان اظهارداشت: رییس جمهور تاکید کرد که کلنگ هیچ پروژه‌ای بدون ارزیابی زیست محیطی به زمین زده نشود و این در مجموع رویکرد دولت است، وزرایی هم که بیشتر در احداث پروژه‌ها نقش دارند نیز اذعان کردند که هیچ پروژه عمرانی در کشور بدون مجوز محیط زیست کلنگش به زمین نخواهد خورد و این اتفاق هم افتاده است.
یک مهلت یک ماهه به افغانستان، و در این فاصله، لایروبی انهار و آماده‌باش یگان‌های مرزی، موضوع را یکبار برای همیشه حل و فصل خواهد کرد. این تمرینی برای هنگ‌های مرزی ما، و گواهی است عملی بر اقتداری که سالیان سال است از آن دم می‌زنیم. وقتی طالبان در پروژه‌های توسعه‌ای و آبیِ خویش، حسن هم‌جواری را کناری نهاده، جای مهندس ایرانی از تکنوکراتِ ترک و هندی بهره می‌برند تا ایرانی را از مایۀ حیات و ابزار معیشت خویش محروم کنند، بایستی در انتظار پهپاد و جنگندۀ ایرانی باشند.
وزیر کشور گفت: بیش از ۱۶ هزار پروژه آماده افتتاح داریم که حدود ۱۲۴ هزار میلیارد تومان ارزش دارد؛ این‌ها پروژه‌هایی است که در طول عمر دولت سیزدهم به ثمر رسیده است.
وزیر کشور گفت: بیش از 16 هزار پروژه آماده افتتاح داریم که حدود 124 هزار میلیارد تومان ارزش دارد؛ این‌ها پروژه‌هایی است که در طول عمر دولت سیزدهم به ثمر رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ