شاکری گفت: ساختار سرمایه گذاری چین در ایران فارغ از موضوع تحریم‌ها همیشه ممکن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لالی- استاندار خوزستان با تاکید بر اجرای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری کشاورزی خوزستان در استان گفت: دولت یک میلیارد دلار فاینانس برای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در نظر گرفته است.
اهواز- استاندار خوزستان از موافقت دولت برای اخذ یک میلیارد دلار فاینانس برای بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: این امر در راستای رونق بیشتر کشاورزی استان است.
در طرح گواهی سپرده بر خلاف اوراق سلف نفتی شاهد هستیم که ما به ازای فیزیکی کالا در انبار موجود است و سلف فروشی نمی شود. علاوه بر متنوع سازی روش های فروش نفت به وسیله اوراق گواهی سپرده، امکان وثیقه سازی برای فاینانس، اخذ وام روی این گواهی ها و انجام معاملات ثانویه از جمله امکاناتی است که برای این ابزار مالی تعریف شده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف تسهیلات خارجی در سال آینده را ۳۰ میلیارد یورو تعیین کردند.
موافقت چین با فاینانس پروژه‌های بزرگ اقتصادی، افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز بخش خانگی و تجاری، ۳۱ واحد جدید نیروگاهی به شبکه برق کشور متصل از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
یک منبع آگاه از موافقت چین با فاینانس پروژه های بزرگ به خصوص در حوزه انرژی خبر داد.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس، راه‌آهن اینچه برون-شاهرود را دروازه تجارت خارجی دانست و گفت مجوز فایننس این طرح از سوی مجلس صادر شده است.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، سقف تسهیلات تامین مالی خارجی (فاینانس) برای طرح‌های دولتی و غیردولتی معادل ریالی ۳۰ میلیارد یورو تعیین می‌شود.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، سقف تسهیلات تامین مالی خارجی (فاینانس) برای طرح‌های دولتی و غیردولتی معادل ریالی ۳۰ میلیارد یورو تعیین می‌شود.
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: باید آبرسانی به تبریز از رودخانه مرزی ارس بر اساس حقابه آذربایجان انجام شود، با این کار مشکل آب در ۲۰ سال آینده آذربایجان شرقی حل خواهد شد البته در فاینانس این پروژه مشکلی وجود دارد که باید سازمان برنامه مسئله را حل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ