شرکت ویرایش ژن کولوسال بیوسایِنسِز در حال حاضر پروژه‌هایی را برای احیاء ماموت پشمالو و گرگ تاسمانی آغاز کرده است. اما دودو نخستین پروژه‌ی آن در رده‌ی پرندگان است و اهمیت زیادی دارد، چون به معنای تغییر تکنیک ویرایش ژن برای تطبیق یافتن با یک تخم بیرونی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عکس از تمرین آبی پوشان سوژه فضای مجازی شده است.
انسان‌های شبیه به هابیت نسبت به سایر موجودات انسان‌مانند شناخته‌شده، دارای جثه کوچک‌تری بودند.
وزارت خارجه عربستان سعودی در حال بررسی بازسازی ساختمان فعلی سفارت در تهران یا تهیه ساختمان جدید است.
یک بلاگر فضای مجازی در اتفاقی جالب و پربازدید محله ولنجک را در بازسازی جالب از سال ۱۳۷۳ تا ۱۴۰۲ مقایسه کرده است. منبع: خبرفوری
کمتر از یک هفته بعد از آخرین بازی برگزار شده در ورزشگاه آنفیلد، زمین لیورپول به جای بازیکنان فوتبال، میزبان ماشین‌های غول‌آسای ساخت و ساز است.
گاز گرفتن یک بازیکن ویارئال توسط ایوان آلخو، وینگر اسپانیایی کادیز، در دیدار دیشب دو تیم خبرساز شده و باعث مقایسه شدن آلخو با لوئیس سوارز شده است.
تغییرات، موضوع جدانشدنی اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لزوم بازسازی ورزشگاه آزادی، گفت: به فکر ساخت یک مجموعه ورزشی جدید هستیم.
ورزشگاه کارگران چین پس از 3 سال تعطیلی به دلیل بازسازی، بازگشایی شد.
یک ترکیب جلیقه و ژاکت مناسب حتی می‌تواند در برابر شلیک فشنگ‌های کالیبر ۴۵ از یک مسلسل mp ۴ مقاومت کند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
یک فعال گردشگری در روستای باغو کیش درخواست کرد تا قنات های جزیره احیا شود.
باستان شناسان از کمبود باران در اسپانیا برای بازسازی چارچوب آگوستوبریگا یک مرکز باستانی که هفت دهه پیش بر اثر ترکیدن یک مخزن زیر آب رفت استفاده کردند.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اعلام تولید و بازسازی یک هزار و ۱۷۰ دستگاه ناوگان ریلی طی ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گفت: شاهد عبور از رکورد تاریخی سالانه در نوسازی ناوگان ریلی هستیم.
رئیس جمهور در همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور گفت: بروزرسانی قوانین یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
رئیس‌جمهور در همایش منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور گفت: پیام انقلاب اسلامی همواره یک پیام فرهنگی است؛ انقلاب‌اسلامی ذاتا انقلابی فرهنگی است.
ارسال مهدی‌پور و اشتباه بزرگ قریشی کافی بود تا ساپینتو و دیگر استقلالی‌ها، جایگاه ویژه استادیوم فولادشهر را منفجر کنند.
ارسال مهدی‌پور و اشتباه بزرگ قریشی کافی بود تا ساپینتو و دیگر استقلالی‌ها، جایگاه ویژه استادیوم فولادشهر را منفجر کنند.
«کریس رین»، یک انسان‌شناس و جمجمه‌شناس فعال در حوزه پزشکی قانونی در اسکاتلند با استفاده از ترکیبی از فناوری و تکنیک‌های عملی، چهره یک زن جوان، یک کشیش و اسقف را بر اساس اسکلت‌های کشف شده در سال ۱۹۷۵ توسط باستان‌شنان، بازسازی کرد.
در میان صادرات یک کشور، تنها صادراتی که صد درصد سود و کمترین هزینه را دارد، صادرات خدمات فنی مهندسی است. در صادرات خدمات فنی مهندسی با انتقال ایده به خارج از کشور و استفاده از توان و مهارت نیرو انسانی، حاصل اندیشه و مهارت تبدیل به ارز و ورود به کشور می‌شود.
اگر امروز یک فسیل کشف کنید هر DNA دایناسور درون آن مدت‌هاست که از هم پاشیده شده است. این بدان معناست که تا آنجایی که دانشمندان می‌دانند و حتی با استفاده از بهترین فناوری موجود امروز نمی‌توان یک دایناسور را از DNA آن ساخت.
هرچند ساخته ولفگانگ پترسن، یکی از آثار تاریخی با سطح اکشن بالا، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و حتی بسیاری از منتقدین حرفه‌ای را مقهور خود ساخت، بی‌شک این فیلم با نقد‌هایی در اجرای فرم همراه است؛ هرچند این نقد نمی‌تواند ارزش‌های سینمایی این تریلر را منکر شود.
این فیلم یکی از آثار شاخص روبر برسون، جزو آثار «فرار از زندان» است که با رویکردی مستندگونه یک فرار از زندان را متکی بر داستانی واقعی به تصویر کشیده است؛ اثری که نسبت به بسیاری از آثار دارای این موضوع، هیجان کمتری دارد، ولی فرم خاصش، باعث شد همچنان جزو فیلم‌های مورد علاقه منتقدین مشکل‌پسند باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ