«برنامه مفاهیم پیشرفته نوآورانه ناسا»، پروژه‌هایی را بررسی می‌کند که ممکن است در آینده اکتشافات فضایی بسیار موثر باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن سازی کشور، بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.
رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن سازی کشور، بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: ۲ پروژه بزرگ انتقال آب به اصفهان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما برای استمرار سرعت پروژه‌ها نیاز به تامین منابع مالی است.
معاون اول رئیس جمهور گزارش‌های ارائه شده از پروژه انتقال آب دریا را امیدبخش ارزیابی کرد و افزود: لازم است برای برخی پروژه‌ها که نسبت به برنامه زمانبندی عقب هستند برنامه جبرانی تدوین شود.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: پروژه‌های مربوط به ترافیک، زیبایی شهر، آسفالت، ورودی‌های شهر و اتوبوسرانی در شهر اهواز با جدیت در شهر دنبال شود.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون پروژه‌های نهضت ملی مسکن به ۳۱ هزار نفر از متقاضیان در استان اصفهان اختصاص یافته است.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: پروژه‌های فنی و عمرانی با سرعت مطلوبی در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به اهداف بسیار مهمی دست یابیم.
معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طبیعتاً هر مقدار از تعداد واحدها کاسته شود، مردم حس راحتی بیشتری در خانه‌های خود دارند و یک طبقه سازی متناسب با فرهنگ مردم کشور ما است.
معاون اجرایی رییس‌جمهور باب یان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم پیشرفت داشته است، گفت: پروزه جدیدی شروع نخواهد شد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: ۱۱ پروژه خدماتی و ۳۵ پروژه مسکونی در محله نفرآباد درحال ساخت است که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای هدفمندسازی اجرای پروژه‌های فناورانه حوزه نفت، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت مهندسی و توسعه نفت منعقد کرد.
با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران پروژه‌های اولویت دار در سال ۱۴۰۲ و چگونگی اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر بررسی شد.
مسجدسلیمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان خوزستان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
مسجدسلیمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهر خوزستان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی پروژه‌های پیشران که اجرای آنها چند سال زمان می‌برد، بهتر است فازبندی شوند تا در صورت امکان پیش از بهره برداری کامل طرح، شاهد افتتاح فازهای مختلف باشیم.
تربت حیدریه - بخشدار رخ از بهره برداری پروژه‌های جلگه رخ تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبرداد.
لئاندرو پریرا با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش در خصوص حضور در پرسپولیس نوشت.
تفاهم نامه‌ای در راستای اجرای پروژه‌های نانو و بیو پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک با دانشگاه شهیدبهشتی منعقد شد.
الشتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای پروژه‌های توازن سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور به منظور ایجاد اشتغال صنعتی و معدنی و پیشگیری از مهاجرت خبر داد.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه‌های زودبازده باید با اقدام جهادی جدی، هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.
مدیر طرح‌ریزی و ارزش‌یابی کیفیت ایران خودرو، از بهبود کیفیت قطعات حاصل از به ثمر رسیدن ۵۹ پروژه بهبود کیفیت در نیمه دوم سال خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهروندان می‌بینند که پروژه‌های گذشته و متوقف مانده اکنون افتتاح می‌شوند.
تیم فوتبال مس رفسنجان با شروع فصل جدید برخلاف فصل گذشته دیگر در تهران تمرین نمی‌کند.
ستاد توسعه زیست فناوری فراخوانی برای پژوهشگران حوزه بیوتکنولوژی، در راستای هدفمندسازی پژوهشها منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ