منابع خبری شامگاه دوشنبه از تیراندازی به سمت یک شهرک صهیونیست نشین در نزدیکی جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه های عبری زبان از زخمی شدن ۲ شهرک نشین صهیونیست در جریان عملیات تیراندازی در جنوب بیت لحم خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین عیلی (حدفاصل نابلس و رام‌الله در شمال کرانه باختری) خبر می‌دهند که تاکنون موجب هلاکت چهار صهیونیست شده است.
همزمان با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در نابلس، جنین و الخلیل، گردان های قدس از انجام عملیات در شهرک صهیونیست‌نشین «میراف» نزدیک جنین و تیراندازی به سوی آن خبر داد.
منابع عبری از عملیات جدید تیراندازی در یک شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه باختری خبر دادند.
یک جوان فلسطینی ساکن شهرک صندله در نزدیکی شهر ناصره در اراضی اشغالی ۱۹۴۸، با تیراندازی یک شهرک‌نشین صهیونیست به شهادت رسید.
گروهی از نظامیان صهیونیست در نزدیکی شهرک حواره در جنوب نابلس هدف تیراندازی قرار گرفتند.
یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودرو او در الخلیل زخمی شد.
منابع فلسطینی از زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودرو او در الخلیل خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات جدید تیراندازی مبارزان مقاومت در شهرک صهیونیست نشین شاکید در غرب جنین خبر می دهند.
رزمندگان مقاومت در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر، شهرک صهیونیست نشین «حومش» در جنوب جنین را هدف تیراندازی گسترده قرار دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت دو نفر در نزدیک خط آتش بس در منطقه جولان اشغالی به اتهام تلاش برای نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین و شهادت یکی از آنها خبر دادند.
نیروهای فلسطینی در عملیات ضداشغالگری خود، یک شهرک صهیونیست‌نشین را هدف تیراندازی قرار دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
یک شهرک نشین صهیونیست در رام الله واقع در کرانه باختری به سمت یک صهیونیست دیگر که فکر می کرد فلسطینی است تیراندازی و وی را به شدت زخمی کرد.
نظامیان صهیونیست صبح امروز دوشنبه در منطقه رعنانا (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) یک شهرک نشین را به ظن انجام عملیات ضدصهیونیستی به هلاکت رساندند.
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به برج نظامی صهیونیست ها در رام الله و هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «شاکید» در جنین خبر دادند.
بر اثر عملیات تیراندازی در شهرک کریات اربع در شهر الخلیل کرانه باختری حداقل یک صهیونیست به هلاکت رسید.
منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی نزدیک شهرک صهیونیست ‌نشین «معالیه ادومیم» در قدس اشغالی خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در اطراف شهرک صهیونیست نشین شافی شومرون در غرب نابلس خبر دادند که در نتیجه آن یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی یک اتوبوس حامل صهیونیست‌ها در منطقه بیت فوریک در شرق نابلس خبر می دهند که در پی آن تاکنون یک شهرک نشین زخمی شده است.
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودروی یک شهرک نشین صهیونیست در نابلس و تشدید یورش ها و موج بازداشت فلسطینی ها به دست نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.
منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی در شهرک کرمل در جنوب الخلیل خبر دادند.
در پی تشدید عملیات های مقاومتی در مناطق مختلف کرانه باختری، یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی رزمندگان فلسطینی در جنوب نابلس زخمی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ