منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودروی یک شهرک نشین صهیونیست در نابلس و تشدید یورش ها و موج بازداشت فلسطینی ها به دست نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی از وقوع تیراندازی به ایست بازرسی «الزعیم» ارتش در نزدیکی بیت المقدس خبر دادند.
در حادثه تیراندازی در یک مرکز خرید در ایالت «کلرادو» واقع در آمریکا، یک نفر به قتل رسید.
در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان که در آذربایجان در حال برگزاری است، تیم میکس کشورمان مدال نقره خود را قطعی کرد.
وقوع تیراندازی در پایتخت آمریکا به کشته شدن دست کم سه نفر منجر شد.
بر اثر وقوع تیراندازی در مرکز تل‌آویو، ۳ صهیونیست زخمی شدند.
بر اثر وقوع تیراندازی در مرکز تل‌آویو، ۳ صهیونیست زخمی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود با بیان اینکه محیط‌بانان این اداره از ساعت پنج صبح در منطقه شکار ممنوع تپال شاهرود رفتار این شکارچیان را رصد کرده‌اند، گفت: سه شکارچی شرور چندین بار به سمت محیط‌بانان تیراندازی کردند.
در حالی که صهیونیست‌ها با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دست‌کم ۱۱ فلسطینی را بازداشت کردند، رزمندگان مقاومت متجاوزان را هدف تیراندازی شدید قرار دادند.
یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودرو او در الخلیل زخمی شد.
منابع فلسطینی از زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودرو او در الخلیل خبر دادند.
رزمندگان مقاومت فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرکی در جنوبی نابلس هدف تیراندازی قرار دادند.
رزمندگان مقاومت در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر، شهرک صهیونیست نشین «حومش» در جنوب جنین را هدف تیراندازی گسترده قرار دادند.
گردان‌های شهدای الاقصی، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در جریان یورش به شهر «اریحا» در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.
گردان‌های شهدای الاقصی نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در جریان یورش به شهر «اریحا» در کرانه باختری هدف تیراندازی قرار دادند.
منابع فلسطینی از سه عملیات تیراندازی به نظامیان صهیونیست در کرانه باختری توسط رزمندگان مقاومت فلسطین خبر دادند.
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به برج نظامی صهیونیست ها در رام الله و هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «شاکید» در جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از تیراندازی رزمندگان فلسطینی به سمت پست نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نابلس واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.
مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله و به سوی آنها تیراندازی کردند.
مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله و به سوی آنها تیراندازی کردند.
مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله کردند.
در پی تشدید عملیات های مقاومتی در مناطق مختلف کرانه باختری، یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی رزمندگان فلسطینی در جنوب نابلس زخمی شد.
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به مواضع صهیونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در شهرکی نزدیک رام الله خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به برگزاری پرشور نماز صبح جمعه در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه، از یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس و تیراندازی رزمندگان مقاومت به سوی آنها خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ