پیشکسوت فوتبال کشورمان در آستانه دیدار حساس مقابل آمریکا، خط حمله این تیم را خطرناک توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
بایرن مونیخ در دیداری دوستانه در پیش‌فصل ۲۷-۰ حریفش را از پیش رو برداشت.
منچسترسیتی برابر منچستریونایتد در دیدار فینال جام حذفی انگلیس (FA CUP) با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه فینال جام حذفی با سرخابی ها حساس تر از گذشته شده است گفت: حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده ای در قهرمانی تیم هایشان دارند.
دیدار تیم های برایتون و منچسترسیتی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
کمیته انضباطی نتیجه دیدار نیمه تمام چوکای تالش با شمس آذر قزوین از سری رقابت های لیگ یک را اعلام کرد.
کمیته داوران لیگ برتر انگلیس پذیرفت که داور دیدار دیروز تاتنهام و برایتون یک پنالتی واضح برای برایتون اعلام نکرد و در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.
پاری سن ژرمن امشب در هفته بیست و سوم لیگ یک فرانسه در خانه موناکو نتیجه‌ای بهتر از شکست 3-1 به دست نیاورد.
تیم ملی انگلیس با یک برد قاطع مقابل سنگال باید به مصاف فرانسه برود T که نتیجه آن دیدار تأثیر بسزایی در نوع عملکرد نسل فعلی تیم ملی انگیز خواهد داشت.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال شانس ایران برای پیروزی برابر ولز را بالا دانست و گفت: این بازی برای ایران خواهد بود.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال شانس ایران برای پیروزی برابر ولز را بالا دانست و گفت: این بازی برای ایران خواهد بود.
کارشناس فوتبال بریتانیا عملکرد تیم ملی ایران مقابل انگلیس را دارای اشتباهات آماتور و غیر حرفه‌ای دانست و گفت: به نظرم ایران در دیدار با ولز نتیجه می‌گیرد.
علیرضا بیرانوند پس از برخورد با مجید حسینی و مصدومیت از ناحیه بینی در ابتدای دیدار ایران و انگلیس با سیدحسین حسینی تعویض شد. تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود از در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس قرار گرفت، ولی شروع بدی داشت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.
انگلیس در یک بازی تماشایی تیم ملی فوتبال ایران را با نتیجه 6-2 شکست داد.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام‌جهانی برابر انگلیس با نتیجه ۶بر۲ شکست را متحمل شد.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت که این دیدار در ورزشگاه زیبای بین المللی خلیفه دوحه برگزار می‌شود.
جان چمپیون، گزارشگر سرشناس انگلیسی نتیجه دیدار ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را یک بر یک پیش بینی‌کرد.
گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس در آستانه دیدار فردا با ایران در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در پک دیدار صمیمانه‌ای با بازیکنان و اعضای کادر فنی داشتند.
سازمان لیگ کشتی با تأکید بر اجرای دقیق بخشنامه لیگ برتر در مورد دیدار تیم‌های ستارگان ساری و مقاومت البرز بیانیه صادر کرد.
رسانه‌ها می‌گویند دیشب نخست وزیر و وزیر خزانه‌داری سابق انگلیس در تلاش برای توافق در خصوص جایگزینی مقام نخست‌وزیری، جلسه‌ای رو در رو برگزار کردند که در نهایت به نتیجه نرسید.
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام جهانی و دیدار مقابل انگلیس به نوعی برتری داریم و امیدواریم نتیجه بگیریم.
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام جهانی و دیدار مقابل انگلیس به نوعی برتری داریم و امیدواریم نتیجه بگیریم.
فدراسیون بسکتبال به منظور مهیا شدن شرایط دیدار تدارکاتی برای تیم ملی پیش از پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی با سه کشور مذاکره کرده اما از هیچ‌یک پاسخ نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ