سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید روز آینده تیمش را برای کسب سه امتیاز به میدان می‌فرستد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارنده مدال برنز وزن 97 کیلوگرم جهان در سال 2021 می‌گوید از جوانان تا بزرگسالان هر بار به مسابقات جهانی رفته با سخت‌ترین قرعه مواجه شده و این بار هم همینطور خواهد شد و با همین وضعیت به دنبال رقم زدن بهترین نتیجه است.
چند بازیگر بین‌المللی، شانس‌ خود را برای ایفای نقش میانجی و خاتمه‌دادن به جنگ اوکراین آزموده و نتیجه نگرفته‌اند، با این حال عربستان سعودی هم وارد گود شده و می‌خواهد دست به چنین اقدامی بزند.
کاخ سفید پس از اینکه از ضدحملات اوکراین که البته با تاخیر بسیار هم شروع شد، نتیجه نگرفت به دنبال تجهیز کی‌یف به سلاحی بسیار مرگبار و قاتل است تا اهداف آمریکا در جنگ اوکراین محقق شود.
کاخ سفید پس از اینکه از ضدحملات اوکراین که البته با تاخیر بسیار هم شروع شد، نتیجه نگرفت به دنبال تجهیز کی‌یف به سلاحی بسیار مرگبار و قاتل است تا اهداف آمریکا در جنگ اوکراین محقق شود.
باشگاه الشباب علاقه ای به جذب عمر السومة ندارد و خواستار جذب ایکاردی است.
پتجمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در حالی در تایلند دنبال شد که دوازدهمی یک رکابزن جوان بهترین نتیجه نمایندگان ایران بود و لژیونرها هم نتیجه مطلوبی نگرفتند.
پتجمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در حالی در تایلند دنبال شد که دوازدهمی یک رکابزن جوان بهترین نتیجه نمایندگان ایران بود و لژیونرها هم نتیجه مطلوبی نگرفتند.
اصلا انقلابی بدون ایثار انقلابی نیست، شبه انقلابی است. دوستانی که در دفاع مقدس بوده اند رزمندگانی را دیده اند که پلاکشان را در می‌آوردند تا جنازه شان هم شناسایی نشود. انقلابی یعنی کسی که دنبال مقام، شغل و پست نمی‌دود و رقابت در به دست آوردن منافع ندارد؛ والّا واژه صحیحی را دزدیده است. انقلابی یعنی ایثارگر و از خود گذشته؛ کسی می‌تواند از خود نگذرد و انقلابی باشد؟!
اصلا انقلابی بدون ایثار انقلابی نیست، شبه انقلابی است. دوستانی که در دفاع مقدس بوده اند رزمندگانی را دیده اند که پلاکشان را در می آوردند تا جنازه شان هم شناسایی نشود. انقلابی یعنی کسی که دنبال مقام، شغل و پست نمی دود و رقابت در به دست آوردن منافع ندارد؛ والّا واژه صحیحی را دزدیده است. انقلابی یعنی ایثارگر و از خود گذشته؛ کسی می تواند از خود نگذرد و انقلابی باشد؟!
در برابر تحرکات تند پایداری‌چی‌ها، اما این قالیباف است که راسا وارد میدان شده و با استفاده از همان ادبیات مرسومش درخصوص «سوپرانقلابی‌ها» تلاش می‌کند، ناف طیف‌های رادیکال جناح راست (جبهه پایداری و عدالتخواهان) با اصولگرایان را قطع کرده و نو اصولگرایان را تنها وارث واقعی جناح راست معرفی کند.
پخت باقالی خشک مثل بیرون و به قول معروف به روش بازاری‌ها را می‌توان به سادگی در منزل هم انجام داد. کافیست با دقت مراحل آموزش داده شده در این بخش ما را دنبال کرده و به یک نتیجه مطلوب برسید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نیت تیمش تحقیر هوادار نبوده است، به احتمال مغرور شدن بازیکنانش قبل از دربی واکنش نشان داد و گفت: نه ما و نه پرسپولیس دنبال نتیجه تساوی نیستیم.
مهاجم مس کرمان امیدوار است فصل را با آقای گلی و بقای تیمش در لیگ برتر تمام کند.
«پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور که شرایط خوبی در این تیم ایجاد کرده است، مدنظر باشگاه اسپورتینگ خیخون قرار گرفته و ممکن است لیگ برتر ایران را به مقصد لیگ دسته دوم اسپانیا ترک کند.
مدیرعامل پرسپولیس درباره بحث دریافت وام این باشگاه و نحوه بازپرداخت آن توضیح داد.
یک کارشناس مسایل بین‌الملل درباره هرگونه احتمال بازگشت طرف‌ها به میز مذاکره برای احیای برجام گفت: اگر همین سیاستی که از اسفند ۱۴۰۰ دنبال کردیم هم‌چنان ادامه یابد به نتیجه نمی‌رسیم. فکر می‌کنم آمریکا و اروپا هم به دنبال احیای برجام هستند اما در شرایط فعلی دست نگه داشتند که ببینند مسایل داخلی و سیاسی ایران چه می‌شود؟
رئیس جمهور همچنین گفت: خروجی اقدامات و عملکرد بانک مرکزی و سایر نهاد‌های اقتصادی دولت باید در جهت ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال باشد و با هرگونه یأس‌آفرینی با هدف برهم زدن نظام اقتصادی کشور و یا تشویش اذهان عمومی با جدیت برخورد شود.
گری نویل می‌گوید تصمیم مالکان لیورپول برای فروش این باشگاه منطقی است و خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی منچستریونایتد، هم در وضعیتی مشابه آنها به سر می‌برند.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2021 تأکید کرد، با توجه به مبالغ قرارداد در لیگ کشتی فرنگی حتی اگر مصدوم هم نبود، در این رقابت‌ها به میدان نمی‌رفت.
ربیعی می‌گوید تیمش در مسیر درستی قرار دارد و امتیاز و نتیجه هم به دنبال آن خواهد آمد.
مربی ذوب آهن در آستانه دربی اصفهان و در شرایطی که تجربه بازی در تیم سپاهان را در کارنامه دارد، از امیدواری‌اش برای اولین برد فصل می‌گوید.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.
کالیدو کولیبالی، مدافع جدید و سنگالی چلسی مدعی شد علاقه‌ای ندارد در این باشگاه با آنتونیو رودیگر مقایسه شود.
کالیدو کولیبالی، مدافع جدید و سنگالی چلسی، مدعی شد علاقه ای ندارد در این باشگاه با آنتونیو رودیگر مقایسه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ