تیم‌ملی والیبال ترکیه در یک ست با نتیجه ٢۵-٣ ازبکستان را شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادین ترزیج، سرمربی دورتموند، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل اشتوتگارت 10نفره از عملکرد دورتموند به شدت انتقاد کرد و گفت این نتیجه برای زردپوشان تلخ و غیر قابل باور است.
یولین ناگلزمن سرمربی بایرن عقیده دارد در رقابت بین دو تیم کلاس A ، نتیجه غیرقابل پیش‌بینی است و جزییات همه چیز را مشخص می‌کند.
عجیب‌ترین نتیجه ممکن در جام ملت‌های جوانان آسیا دقایقی پیش به دست آمد؛ شکست غیر قابل باور قطر مقابل استرالیا.
ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌شد در فردای بازی پر سر و صدای لیورپول - رئال در آنفیلد انتظار داشت.
بیانیه میرحسین موسوی تلویحا این خواسته را با بیان «ساختار تناقض‌آلود و غیرقابل دوام نظام اساسی کشور» به عنوان «بحرانِ بحران‌ها» و تاکید بر «نیاز به تحولی بنیادین» و پیشنهاد سه محور برای نجات ایران مطرح می‌کند؛ سه خواسته‌ای که معمولا نتیجه انقلاب ها، اعم از انقلاب‌های از پایین یا از بالا هستند. مشاورین او نیز در روز‌های پیشین بین سطور این بیانیه را در اتاق‌های کلاب هاوس تشریح و تفسیر و طیف‌هایی از اقشار مختلف دیگر هم در حمایت از این خواسته‌ها نقطه نظرات خود را تبیین کرده اند.
رئیس جمهور اوکراین می گوید توافق نامه های مینسک را به دلیل غیر ممکن بودن، نقض کرده است.
هفته چهاردهم لیگ برتر زنان، با شکست غیر منتظره شهرداری سیرجان و پیروزی سپاهان، خاتون و ملوان همراه شد.
سرمربی منچستریونایتد بعد از برد سه بر صفر تیمش مقابل ناتینگهام اعتراف کرد که تغییر غیرقابل پیش‌بینی حریف می‌رفت به تغییر نتیجه بیانجامد.
پوست خرس باید مدت کوتاهی پس از مرگ حیوان برداشته شود در غیر این صورت مو‌ها از بین می‌روند و پوست غیرقابل استفاده می‌شود. از آنجایی که حیوان پوست کنده شده است، پژوهشگران نتیجه گرفته‌اند که قاعدتا نمی‌توانسته مدت زیادی از مرگ آن جانوران گذشته باشد.
نقش جمهوری خواهان کنگره به طور کلی در سناریوی بهبودی کلیدی است. دولت بایدن می‌تواند به بازگشت‌های سیاسی موفق «بیل کلینتون» و «باراک اوباما» که به وضوح با میانجی‌گری حزب جمهوری خواه صورت گرفت نگاه کند. بر اساس شواهد به خصوص در مورد کوین مک کارتی ممکن است تاریخ تکرار شود.
نشست علمی حجاب سیاسی یا انقلاب جنسی؛ تفسیر رخدادهای کنونی و تأثیر آن بر نهادهای خانواده برگزار شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به‌روز کردن چراغ‌های راهنمایی تولید شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از باتری‌های غیر قابل سرقت نتیجه بخش است.
«زمانی که دولت به بانک مرکزی ارز می‌دهد تا آن‌ها را تبدیل به ریال کند، بانک مرکزی به دلیل اینکه ریالی در اختیار ندارد، پول چاپ می‌کند و در جامعه پخش می‌کند. در مقابل دولت می‌گوید که این ارز‌ها را به حساب بانک مرکزی واریز می‌کند، در حالی که به دلیل تحریم‌ها به حساب‌ها دسترسی وجود ندارد، در چنین شرایطی چاپ پول بدون پشتوانه انجام می‌شود که نتیجه آن افزایش نقدینگی و رشد پایه پولی است.»
تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف آمریکا می‌رود.
فارغ از اینکه 24 سال از بازی قبلی فوتبال بین دو تیم گذشته است و این مسابقه بلحاظ نتیجه ورزشی برای بازنده، حکم مرگ و خداحافظی از جام جهانی را دارد، حالا سئوال بزرگ این است که در شرایطی که مقامات جمهوری اسلامی ایران، امریکایی ها را غیرقابل اعتماد و بهانه‌جو می دانند آیا.....
فنرباغچه در جدالی یک طرفه با نتیجه 3-0 برابر آرکا اسپور نتیجه را واگذار کرد.
شکست گل‌گهر مقابل نساجی مازندران عجیب‌ترین و غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نتیجه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بود.
شکست گل‌گهر مقابل نساجی مازندران عجیب‌ترین و غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نتیجه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بود.
بارسلونا موفق شد با درخشش روبرت لواندوفسکی و هت تریک او، ویکتوریا پلژن را با نتیجه 5-1 شکست بدهد.
تیم ملی والیبال بلغارستان در کمال ناباوری با نتیجه ٣-٢ از مکزیک شکست خورد.
در هفته نخست بازی‌های لیگ یک، شمس آذر قزوین به یک نتیجه خوب و غیرقابل پیش‌بینی دست پیدا کرد.
«ایوان نِچایف» معاون سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) گفت: «از دیدگاه مسکو، همه تناقضات در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای [ایران] قابل حل بوده و دستیابی به یک نتیجه مثبت، کاملا ممکن است».
در میان تلاقی بیرحمانه شوک‌های امروزی جهان شاهد شکست پکس امریکانا (اصطلاحی در مورد مفهوم صلح نسبی در نیمکره غربی و سپس در جهان در نتیجه برتری قدرت ایالات متحده امریکا که از میانه قرن بیستم آغاز شده است) است که بیش از ۷۰ سال پس از جنگ جهانی دوم زیربنای امور جهانی بود. آغاز دوره‌ای از بحران‌های جهانی غیرقابل برگشت و بالقوه غیرقابل کنترل محتمل است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۴۹۱۸ بر روی کانال یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ