در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عدم توافق مس کرمان با مربی اسپانیایی منتشر شده بود، در نهایت این مربی با نارنجی‌پوشان به توافق دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروی یاگو فالکه بازیکن اسپانیایی در شهر کالی در کلمبیا به گلوله بسته شد هر چند که این بازیکن در زمان شلیک گلوله‌ها در خودرو نبود و به همین خاطر کسی قربانی نشد.
پائولو دیبالا از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تمجید کرد و گفت که هیچکس نمی‌تواند کاری را که آنها در فوتبال انجام داده‌اند تکرار کند.
تن صدا و لحن صحبت شما می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی دیگران بگذارد. از زبان تحریک آمیز استفاده نکنید: اغراق، اتهام زنی، عیب یابی، کلماتی مانند «هرگز» یا «همیشه»، توهین، فحش دادن، تهدید‌های هشدار دهنده
سهیل مهدی از جرایم سنگین برای تیم‌هایی که از حضور در زمین مسابقه انصراف بدهند خبر داد.
رهبر انقلاب خطاب به ناوگروه ۸۶ ارتش گفت: یک مجموعه ۳۵۰ نفری با یک فرمانده مجرب و کاردان، بتوانند ۶۵ هزار کیلومتر را طی کنند و نزدیک ۸ ماه روی آب بماند این‌ها کارهای بزرگی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش فرمودند: کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود.
معاون اجرایی کاخ گلستان گفت: ۴۰ متر مربع از کاشی‌های هفت رنگ موجود در محوطه کاخ گلستان در حال مرمت است.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری نکردم که بخواهد در فصل پیش رو فشاری روی من باشد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، انتخاب کاپیتان جدید را به بعد از حضور در انگلیس موکول کرد.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس بر سر دو راهی در مورد حامی قرار گرفته‌اند.
کالری انواع بستنی‌های ایرانی را در این اینفوگرافیک ببینید.
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران می‌گوید برای موفقیت در جام جهانی حمایت فدراسیون را نیاز دارد.
کاسمین کونترا، ستاره رومانیایی سابق میلان، به اکیپ گفت که کیلیان امباپه اگر چراغ سبز بدهد، تیم‌های عربستانی به او چک سفید خواهند داد.
نمایش مد در شهر کالی، کلمبیا/ مدل ها لباس های ساخته شده از گیاهان و مواد طبیعی بازیافت شده مانند گل و برگ را به نمایش می گذارند.
گئورگی گولسیانی در مورد تماشاگرانی که از لیزر استفاده می‌کردند در اینستاگرام خود جملات جالبی را نوشت و خطاب به آنها گفت: خوش‌به‌حال شما که تنبیه‌تان دست من نیست!
مربی اسپانیایی مس کرمان مدعی است این تیم قادر خواهد بود یکی از بهترین نمایش‌های خود را برابر پرسپولیس به جا بگذارد.
کریگ کاپلان (Craig Kaplan) استاد علوم رایانه از دانشگاه واترلو و یکی از چهار نویسنده این مقاله می‌گوید: در این مقاله اولین تک‌الگوی نامتناوب واقعی را ارائه کرده‌ایم، شکلی که تنها از طریق هندسه، بدون محدودیت و تناوب تکرار می‌شود.
در طول چرخه قاعدگی هورمون‌های بسیاری در بدن دچار تغییر می‌شوند که همین موضوع اثرات مشخصی بر احساسات، علائم روحی و هچنین عوارض جانبی دیگر را به همراه دارد.
استن کالی مور، مهاجم سابق لیورپول، معتقد است که رفتار پی‌یر امریک اوبامیانگ و حضورش در رختکن بارسا بسیار اشتباه بوده است.
این نخستین سالی است که ساپینتو در ایران مربیگری می‌کند و طبیعتا نیاز به زمان داشت تا فوتبال ما و استقلال را بشناسد. خوشحالم که در استقلال با این مربی کار می‌کنم.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از غلبه بر سمپدوریا عملکرد شاگردانش بعد از کسر 15 امتیاز را ستود.
مس کرمان موفق به کسب چهار امتیاز طی دو بازی اخیر شده تا اکنون تیمش از استرس سقوط تا حد زیادی خارج شود.
مربی اسپانیایی مس کرمان در جملاتی جالب نسبت به اتفاقات رقم خورده در دیدار با استقلال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ