در طول چرخه قاعدگی هورمون‌های بسیاری در بدن دچار تغییر می‌شوند که همین موضوع اثرات مشخصی بر احساسات، علائم روحی و هچنین عوارض جانبی دیگر را به همراه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرمت آئینه کاری تالار برلیان کاخ گلستان با حضور متخصصان هنر گچ بری و آئینه کاری آغاز شد تا برای برنامه‌های روز مشروطیت آماده شود.
اگر بتوانید گرما را تحمل و عرق کنید، غذاهای تند فواید زیادی برای سلامتی دارند. طبق نتایج مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۱ که در نشریه Physiology & Behavior منتشر شد، افزودن فلفل قرمز به غذا می‌تواند میزان کالری سوزی در روز را افزایش دهد.
رئیس جمهور سوریه در جریان دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل بر ضرورت عدم سیاسی کاری در پرونده بازگشت آوارگان سوری به کشورشان تاکید کرد.
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که با توجه به تصمیم نهایی شده از سوی دولت عراق، تا اطلاع ثانوی صادرات ۹ کالا به این کشور ممنوع است.
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که با توجه به تصمیم نهایی شده از سوی دولت عراق، تا اطلاع ثانوی صادرات ۹ کالا به این کشور ممنوع است.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، به شدت از بیانیه منتشر شده از سوی خاویر تباس عصبانی است.
اگر به دنبال کاهش وزن هستید، چربی‌سوزی بی‌نهایت مهم است. لازم است تعداد کالری‌هایی را که طی رژیم غذایی روزانه‌تان دریافت می‌کنید بررسی نمایید و می‌توانید این کار را با یک کالری شمار انجام دهید تا به روش درست و بادقت در روند کسر کالری مصرفی قرار بگیرید و بتوانید در نهایت به طور مؤثر چربی بسوزانید.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه اقتصادمان نیازمند مردمی سازی است و این مهم با رودربایستی و تعارف محقق نمی شود بلکه باید هر کاری که انجام می دهیم با مردم تعامل کنیم و آنها در کارها خصوصا حوزه اقتصادی دخیل باشند.
پیاز دارای مواد مغذی متراکم است، به این معنی که کالری کمی دارد، اما سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. یک پیاز متوسط فقط ۴۴ کالری دارد، اما دوز قابل توجهی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر را ارائه می‌دهد. این سبزی به ویژه سرشار از ویتامین C است، یک ماده مغذی که در تنظیم سلامت ایمنی، تولید کلاژن، ترمیم بافت و جذب آهن نقش دارد.
برپایی نمایشگاههای صنایع دستی، تغییر ساعت کاری موزه ها، تحلیل عملکرد پژوهشگاه میراث فرهنگی و اجرای طرح بهینه سازی مصرف گاز هتلها ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
محرابیان گفت: برای برخی از لوازم انرژی بر استاندارد اجباری وضع می کنیم که تولید کنندگان با استفاده از این ظرفیت کالاهایی کم مصرف را تولید کنند.
دیدار تیم های پیکان و هراز آمل، در مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال، با حاشیه هایی همراه بود. محمدرضا حضرت پور لیبروی ملی‌پوش پیکان که بارها از سوی هوادارن تیم رقیب، مورد فحاشی قرار گرفت.
چغندر یک سبزی کم کالری و سرشار از مواد مغذی گیاهی است.
مشکلات کشور در سایه مدیریت صحیح و با عقل و تدبیر حل می شود، حکومت اسلامی در حقیقت مبین و مفسر قرآن کریم است و اگر قرآن فرموده که ما امنیت، آزادی، استقلال و اقتصاد می آوریم، باید این موارد توسط حکومت اسلامی در عمل برای مردم صحیح پیاده شود که در این صورت، جلوی توهین به قرآن و قرآن سوزی ها نیز گرفته خواهد شد.
مشکلات کشور در سایه مدیریت صحیح و با عقل و تدبیر حل می شود، حکومت اسلامی در حقیقت مبین و مفسر قرآن کریم است و اگر قرآن فرموده که ما امنیت، آزادی، استقلال و اقتصاد می آوریم، باید این موارد توسط حکومت اسلامی در عمل برای مردم به صورت صحیح پیاده شود که در این صورت جلوی توهین به قرآن و قرآن سوزی ها نیز گرفته خواهد شد.
ترخون کالری و کربوهیدرات کمی دارد و حاوی مواد مغذی متنوعی است که می توانند برای سلامتی مصرف کنندگان مفید باشند. تنها یک قاشق غذاخوری (۱.۸ گرم) از برگ های ترخون خشک شده ترکیبات زیر را در خود جای داده است:
فرمانده کل ارتش گفت: تفکر بسیجی راه کاری اثربخش برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بوده و به فضل الهی، میهن و مردم عزیزمان با اقتدار و اتحاد و انسجام ملی از گزند کینه توازن مصون خواهند ماند.
گل کلم به‌دلیل فیبر بالا گوارش را کُند و احساس سیری ایجاد می‌کند و در نتیجه فرد به‌طور خودکار به مصرف کالری کمتری طی روز روی خواهد آورد. خاصیت دیگری که در گل کلم به کاهش وزن کمک می‌کند، پرآب‌بودن این ماده غذایی است.
بورس کالای ایران از پذیرش ۶ کالا و محصول متعلق به ۷ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد.
مدیرعامل استقلال فردا به جزیره کیش سفر می‌کند تا در جلسه خصوصی سازی حضور یابد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۸ کالا و محصول متعلق به ۱۰ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد.
رئیس کل گمرک گفت: در راستای اجرای طرح آزمایشی پروژه کریدور ساده سازی شده گمرکی بین ایران و روسیه، بیش از ۱۸ هزارتن کالا به ارزش بالغ بر ۹.۵ میلیون دلار طی ۵۰ روز به کشور روسیه صادر شده است.
عشقی تاکید کرد: در خصوص کریپتوها، بحث دارایی بودن این ها واقعا نه تنها در داخل ایران بلکه در سایر کشورها هم از نظر نهادهای ناظر بر بازار پول و بازار سرمایه دغدغه های جدی وجود دارد که ممکن است در میان مدت ضربه سنگینی به سرمایه‌گذاران کریپتوها بزند.
ماجرا از ابن قرار بوده که در جلسه انجمن مستندسازان خانه سینما که برای برکناری هیات مدیره این انجمن از سوی اعضا تشکیل شده، همسر این عضو هیات مدیره وقتی انتقادهای خانم مستندساز را برنمی‌تابد، به او حمله کرده و ضمن شکستن گوشی تلفن همراه مستندساز، او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ