تن صدا و لحن صحبت شما می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی دیگران بگذارد. از زبان تحریک آمیز استفاده نکنید: اغراق، اتهام زنی، عیب یابی، کلماتی مانند «هرگز» یا «همیشه»، توهین، فحش دادن، تهدید‌های هشدار دهنده
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«غذای بدون پلو و گوشت غذا نیست!» بله! خیلی‌ها اعتقادشان این است. کاری هم نمی‌شود کرد! پس برایتان یک غذای جدید داریم که هم پلو دارد و هم گوشت! اسمش هم جذاب است.
پیتر اشمایکل از میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به خاطر تصمیم برای جذب دیوید رایا به صورت قرضی از برنتفورد انتقاد کرد.
پیتر اشمایکل از میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به خاطر تصمیم برای جذب دیوید رایا به صورت قرضی از برنتفورد انتقاد کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب یک موضوع فرهنگی است، بر ضرورت وجود یک پدافند فرهنگی مؤثر تأکید کرد و گفت: نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برویم برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم، زیرا هر فرهنگ‌سازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلو‌های کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است. نباید در برابر این جریان ساکت نشست درحالی که ادعای عاشورایی بودن و حسینی بودن داریم.
مس رفسنجان این روزها با هدایت ساکت الهامی بدون هیاهو کارش را جلو می‌برد و به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های جذاب و البته پرقدرت لیگ بیست و سوم باشد.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
در پنج هفته ابتدایی فصل آینده لیگ برتر بازی‌های جذاب و هیجان انگیزی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود و به نظر می رسد پرسپولیس قبل از رویارویی با استقلال کار سخت‌تری دارد.
دو دستیار ایرانی جواد نکونام به طور رسمی کار خود را شروع کردند و در کنار این سرمربی خواهند بود.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
واتس‌اپ درحال‌حاضر مشغول کار روی چندین ویژگی جدید است. یکی از این ویژگی‌ها اجازه می‌دهد کاربران بتوانند بدون نیاز به سرویس‌های ابری گوگل یا اپل، تاریخچه چت‌های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر منتقل کنند.
بایرن در تابستان حاضر بود هر کاری برای جذب ارلینگ هالند انجام دهد ولی ستاره نروژی پیشنهاد سیتی را ترجیح داد.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
بازی استقلال و تراکتور با خوش و بش گرم ریکاردو ساپینتو و خمس آغاز شد اما در ادامه این تنها جدال دو تیم در زمین نبود که جذاب و تماشایی بود.
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
برای بایدن، ایده احیای برجام که زمانی برای او جذاب بود، ممکن است اکنون بازدهی سیاسی کمی داشته باشد. این توافق دستاورد سیاست خارجی رئیس‌جمهور باراک اوباما بود نه بایدن. بایدن از زمان روی کار آمدن، از بازگشت به برجام حمایت کرده است، اما این موضوع به ندرت در میان اولویت‌های او بوده است. آمریکایی‌ها دیگر به صورت جدی دنبال توافق نیستند.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، مدعی شد کار تیمش برابر میلان دشوار خواهد بود.
زن گفت: جناب قاضی به این فاکتور‌ها که مربوط به چند سال قبل است نگاه کنید. این آقا با فاکتورسازی یک جنس مثلاً ۱۰ هزار تومانی را با شرکت ۱۵ هزار تومان حساب می‌کند. باید همان موقع که با آب و تاب از زیرکی و فاکتورسازی همکارانش تعریف می‌کرد می‌فهمیدم که این‌ها کار خودش بوده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه برخی با مخالفت با برجام در معیشت مردم اختلال به وجود آوردند، یادآور شد: به نظرم این اقدام آنها اشتباه بود. آن کسانی که برجام را آتش زدند و الان دارند آن را احیا می‌کنند، باید به مردم جواب بدهند که چرا این کار را با معیشت مردم کردند؟
دختر جوان گفت: جناب قاضی هر وقت جایی دعوت بودیم دیر رسیدیم. هر وقت می‌خواستم خرید بروم باید تنها می‌رفتم، هر وقت می‌خواستم دکتر بروم تنها رفتم، تفریح و میهمانی و سفر و همه چی تنهایی بوده، حتی مسافرت هم با پدر و مادرم می‌رفتم، چون ایشون درگیر کارش بوده است؛ هم صحبتی و دیدارمان هم محدود به چند دقیقه در شبانه روز شده است.
من چه کاری می‌کردم؟! رفتم و آنجا که گل زده بودم را بوسیدم. کار بدی کردم؟! این بهترین خاطره‌ام بوده. آنجا من انتقام مادرم را گرفتم.
انفجاز گاز در جنوب تهران و سوختگی ۲ جوان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ