این نخستین سالی است که ساپینتو در ایران مربیگری می‌کند و طبیعتا نیاز به زمان داشت تا فوتبال ما و استقلال را بشناسد. خوشحالم که در استقلال با این مربی کار می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج نظرخواهی نظارتی در باشگاه بارسلونا نشان می دهد که اعضای باشگاه رضایت خوبی از عملکرد مدیریت دارند.
ملی‌پوش و کاپیتان شهرداری گرگان گفت: تیم های عربی بازیکنان 70 هزار دلاری می‌آورند و فکر نمی‌کنم غیر از این، مسئله دیگری در نتایج دخیل باشد.
رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی امارات در پایان سفر خود به ابوظبی با ابراز خرسندی از نتایج دیدارها و مذاکرت صورت گرفته بر برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی میان ایران و امارات خبر داد.
مربی دوومیدانی می‌گوید با توجه به اینکه در سال‌های اخیر در بخش پایه برنامه‌ریزی خوبی انجام نشده بود، نتایجی که در قهرمانی آسیا به دست آمد قابل قبول بود.
پیشرفت هوش مصنوعی به قدری زیاد بوده که اکنون می‌توان به کمک آن نتایج مسابقات فوتبال را پیش ‌بینی کرد. این کاری است که اوپتا برای بازی‌های پیش رو در لیگ برتر انجام داده است.
کوین دی‌بروینه، هافبک سیتی، تاکید کرد که تیمش در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ کار سختی در پیش دارد.
نتایج تحقیق جدید محققان مرکز اپیدمیولوژی چاقی در دانشگاه کلرادو آنشوتز در آمریکا نشان می‌دهد ۹۰ درصد زنان باردار مواد مغذی کافی را در طول بارداری تنها از طریق غذا دریافت نمی‌کنند و باید دنبال مکمل‌ها برای پر کردن این کمبود باشند.
نتایج بازی های دوم در گروه B جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا تکلیف تیم های صعود کننده را به روز آخر کشاند.
نتایج یک مطالعه برخلاف دهه‌ها تحقیق علمی است که نشان می‌دهد شیرین کننده‌های کم کالری مانند اریتریتول بی خطر هستند همان طور که مجوز‌های نظارتی جهانی برای استفاده از آن در مواد غذایی و نوشیدنی‌ها نشان می‌دهد
کارشناس فوتبال با بیان اینکه عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر انتظارات را بالا برده است، گفت: سپاهانی‌ها از نتایج پرسپولیس دچار غرور شدند و فکر می‌کردند به راحتی این تیم را شکست می‌دهند.
افزایش سلامت جسمی و روانی کارکنان و همچنین افزایش سود شرکت‌ها از نتایج مهمی است که در این آزمایش به دست آمد
رودولفو آروابارنا، سرمربی آرژانتینی تیم ملی امارات تاکید کرد که از سمت خود استعفا نمی‌دهد و پس از ترک جام خلیج فارس، به کار خود ادامه خواهد داد.
نتایج مطالعه‌ محققان دانشگاه جورجیا نشان داد که فعالیت بدنی در سنین بالاتر می‌تواند به محافظت از عملکرد شناختی کمک کند.
نتایج اولیه که به تازگی از کار آزمایی ۱۵۷ بیمار مبتلا به ملانوما منتشر شد نشان می‌دهد که خطر عود سرطان یا مرگ در افرادی که واکسن و کیترودا را دریافت کرده‌اند ۴۴ درصد کم‌تر از افرادی است که به تنهایی صرفا ایمنوتراپی را دریافت نموده‌اند.
دادستان کل کشور در ادامه کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یادکرد و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه بر روی مساله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید بر اساس تدبیر صورت بگیرد.
مسلم مجدمی بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره شرایط فعلی خودش و این تیم صحبت کرد.
نتایج بازی های نخست گروه B همچنان امید را برای تمام تیم‌های حاصر در این گروه زنده نگه داشته است. در این میان دو دیدار باقی مانده تیم ملی ایران با ولز و آمریکا سرنوشت‌ساز است.
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: قانون اساسی ظرفیت‌های قابل توجهی را برای به منصه ظهور رساندن پشتوانه مردمی منظور کرده است. اگر دولت باور دارد بدون پشتوانه مردمی می‌تواند کاری را به نتیجه برساند این محال است. همه ما برای پایداری ایران نیازمند پشتوانه مردمی هستیم و پشتوانه مردمی هم در ارائه افکار، نظرات و نتایج انتخابات خود را نشان می‌دهد.
مربی تیم ملی کاراته گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی در پیش داریم، اما انگیزه‌مان خیلی زیاد است و به دنبال عنوان قهرمانی در مجموع هستیم.
رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد مسائل مختلف این رشته به صحبت پرداخت.
رئیس فدراسیون تکواندو با بیان این که نتایج این رشته در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی حتی بهتر از کشتی بود، گفت: کار سخت و فشرده‌ای در تکواندو داشتیم.
مدیرفنی تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: از نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی راضی هستیم اما باید همچنان برای میادین بزرگ آینده تلاش کنیم.
مدیرفنی تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: از نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی راضی هستیم اما باید همچنان برای میادین بزرگ آینده تلاش کنیم.
سرمربی پیشین تیم ملی شطرنج با اشاره به نتایج المپیاد جهانی و نزول نمایندگان ایران گفت که فدراسیون در حمایت از ملی پوشان کم کاری می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ