مس کرمان موفق به کسب چهار امتیاز طی دو بازی اخیر شده تا اکنون تیمش از استرس سقوط تا حد زیادی خارج شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
سرخیو آگوئرو از لیونل مسی خواست در لیگ پادشاهان به تیم او ملحق شود اما اعتراف کرد برنامه کاری دوستش خیلی پیچیده است.
پپ گواردیولا معتقد است او هم مثل مسی ماموریت اصلی‌ای که باید انجام می داد را به بهترین شکل تمام کرد.
کارلوس توز، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است لیونل مسی به خاطر سفر به عربستان نباید از پی اس جی عذرخواهی می‌کرد و این کاری بود که باشگاه باید انجام می‌داد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از کشف بیش از ۱۸ هزار قلم انواع دارو و قرص قاچاق از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.
والنتین کاستیانوس، مهاجم آرژانتینی خیرونا، در عرض 60 دقیقه مقابل رئال مادرید پوکر کرد.
در روز‌هایی که جامعه ملتهب شده بود و تعدادی از بازیکنان تیم ملی مشغول ارزیابی شرایط بودند، سردار آزمون با گذاشتن یکی، دو پست خبرساز، به صدر اخبار برگشت. همان زمان شایعاتی مبنی بر دستور از بالا برای کنار‌گذاشتن او از تیم ملی در مسیر جام جهانی مطرح و فضا به‌قدر کافی مبهم شد. شایعه شد که همان پست باعث شکل‌گیری کدورت بین بازیکنان تیم ملی شده است و در نهایت سردار آن پست جنجالی را حذف کرد
وزیر راه و شهرسازی و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بر توسعه همکاری‌ها در بخش هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای و استفاده از ظرفیت ترانزیت از مسیر دریایی خزر تأکید کردند.
نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است با حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان تابستان آینده از سه ضلع مثلث مشهور این تیم، مسی، نیمار و امباپه شاهد جدایی دو ستاره از باشگاه پاریسی خواهیم بود.
پاتریس اورا، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که لیونل مسی به اندازه کریستیانو رونالدو وجدان کاری ندارد.
کلی ناسیمنتو، دختر پله، می‌گوید او پس از حذف برزیل دوست داشت تیم ملی آرژانتین قهرمان شود.
تیم فوتبال پاریس سن ژرمن با شکست مقابل مارسی، خیلی زود ار دور رقابت های جام حذفی فرانسه کنار رفت.
در شرایطی که محمد ربیعی از نیاز مس رفسنجان به تقویت در پنجره زمستانی خبر داده بود، این باشگاه تنها یک بازیکن در خط حمله گرفت.
رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم مرحله برگشت پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که در مرحله رفت با بردهای خوشایندی برای تیم های ته جدولی و میانه نشین همراه بود.
رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم مرحله برگشت پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که در مرحله رفت با بردهای خوشایندی برای تیم های ته جدولی و میانه نشین همراه بود.
گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا هفتاد هزار تماشاگر حاضر در پارک دو پررانس رو شادمان به خانه بازگرداند.
پائولو کالفی، نایب رئیس باشگاه گرمیو، گفت که مسی به لوئیس سوارز توصیه کرده راهی گرمیو شود.
رونالدو نازاریو، ستاره بزرگ تیم ملی برزیل، قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی را به این بازیکن تبریک گفت.
رئیس مجلس با بیان اینکه جراحی اقتصادی ناقص اجرا شد، گفت: ما باید با سبد کالا، معیشت مردم را تأمین می‌کردیم، اگر سبد کالایی داده می‌شد، حتماً مردم راضی‌تر بودند.
هواداران تیم ملی مراکش بعد از پایان بازی برابر فرانسه مدعی شدند فرانسه حریف آرژانتین نخواهد شد.
هوادار بعد از شکست در برابر پرسپولیس امیدوار بود در رفسنجان و در برابر مس با ارایه یک بازی رو به جلو به سه امتیاز برسد.
پروفسور «یوهان راکستروم» مدیر موسسه تحقیقات تاثیر آب و هوا پوتسدام در آلمان که بخشی از تیم تحقیقاتی بوده می‌گوید: جهان به سمت ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد گرمایش جهانی پیش می‌رود. این امر زمین را در مسیر عبور از چندین نقطه اوج خطرناک قرار می‌دهد که برای مردم سراسر جهان فاجعه بار خواهد بود. برای حفظ شرایط قابل زندگی بر روی زمین و ایجاد جوامع باثبات ما باید هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از عبور از نقاط اوج انجام دهیم.
استقلال در حالی امروز به مصاف مس کرمان می رود که هفته گذشته نیز با ملوان، دیگر تیم تازه وارد لیگ برتر دیدار کرد.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ