استن کالی مور، مهاجم سابق لیورپول، معتقد است که رفتار پی‌یر امریک اوبامیانگ و حضورش در رختکن بارسا بسیار اشتباه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان از واردات ۲۲۱ میلیون و ۱۴ هزار دلار کالا به این استان طی چهار ماهه ابتدای امسال خبرداد.‌
اصفهان- مدیرکل گمرکات استان اصفهان از رشد ۴۱ درصدی گمرکات استان در سه ماهه ابتدای امسال خبرداد و گفت: طی این مدت بالغ بر ۴۴۸ میلیون دلار کالا از طریق پنج مبدا گمرکی استان صادر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای طبی عرضه خارج از شبکه از یک دستگاه تریلی که از محور دامغان به سمت سمنان در حرکت بود کشف شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: از یک تریلی که در محور سمنان- دامغان در حال تردد بود، هفت میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق از یک کامیون در این استان خبر داد و گفت: یک نفر در این ارتباط دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار انواع لوازم خانگی در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: ۵۰ میلیارد ریال ارزش کالاهای مکشوفه و احتکار شده در این انبار برآورد می شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران از کشف ۱۷ تن کالای بسیار خطرناک و انفجاری در انبار فرودگاه امام (ره) خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از کشف ۱۷ تن کالای بسیار خطرناک انفجاری در انبار فرودگاه امام (ره) خبر داد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۲۹ میلیارد ریالی برای قاچاقچی کالاهایی که شامل البسه، اسباب بازی و توپ ورزشی بود، خبر داد.
گابریل آگبونلاهور معتقد است که یورگن کلوپ مستحق مجازات بسیار سنگین‌تری نسبت به مجازاتی بود که اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل اظهارنظرش در مورد پل تیرنی صادر کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از اجرای اولین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای سواری و وانت‌بار و کشف انواع کالای قاچاق خبر داد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اعلام ساعت کاری مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان در روزهای پس از لیالی قدر خبر داد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: بعد از اتمام تعطیلات نوروزی، ساعات کاری تمام مدارس و ادارات تابعه آموزش و پرورش مشخص شد.
مهاجم تیم استون ویلا با استفاده از اشتباه مهلک خط دفاع چلسی، گل اول را برای تیمش به ثمر رساند.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای ساعت کاری مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان اصفهان را پس از تعطیلات نوروز اعلام کرد.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ساعت آغاز به کار مدارس استان مرکزی از روز یکشنبه به روال قبل باز خواهد گشت.
سمنان- مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۹۷ میلیون دلار کالا از مبادی گمرکی استان صادر شده است، گفت: شاهد صادرات ۲۴۳ هزار تن کالا در این مدت بودیم.
سمنان- رئیس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه ۲۴۳ هزار تن کالا از استان به کشورهای مختلف صادر شده است، گفت: ۲۶ کشور مقصد این کالاها بودند.
مرکزی ساعت کاری ادارات و مدارس استان مرکزی از فردا به روال قبل باز می‌گردد.
تهران- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: ذخیره مرغ و گوشت قرمز به اندازه کافی در استان تهران داریم.
استاندار کردستان گفت: ساعت آغاز به کار ادارات، بانک‌ها و دادگستری‌ها در سایر روز‌ها از ساعت ۹ صبح تا پایان وقت اداری بوده، اما روز‌های پنجشنبه نیز در دادگستری‌های استان تعطیل نیست.
مهاجم سابق انگلیسی معتقد است جدایی رونالدو به چند ماه عذاب‌آور در منچستریونایتد پایان داد.
وزیر کار در مورد کالابرگ گفت: کسانی که احساس می‌کنند به جای یارانه نقدی به کالا نیاز دارند، قبل از موعد یارانه می‌توانند از طریق حساب پشتیبان ۱۱ قلم کالای اساسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
اصفهان- مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: اعتبارات این سازمان مکفی نیست و نیاز است وضعیت دامپزشکی استان به عنوان یک دستگاه سلامت محور مورد توجه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ