روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز در گزارشی با اشاره به آغاز دوران ماموریت هرتزی هالیوی در مقام رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، به سه ماموریت عملیاتی وی اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی کارکشته‌ترین کارشناسان زبان بدن هم در شناسایی فرد فریبکار با چالش‌هایی مواجه هستند. سؤال اصلی این است که «آیا فرد مذکور به دلیل آنکه دارد دروغ می‌گوید استرس دارد؟» یا «استرس او دلیل دیگری دارد؟» چالش بعدی آن است که در فقدان هیچ نوع علامتی چگونه می‌توان دروغ‌گو را شناسایی کرد؟ اینجا ۶ چالش را برمی‌شماریم که ممکن است شما را در شناسایی فرد دروغ‌گو به اشتباه بیندازند.
پرسپولیس در چهار دیدار تدارکاتی خود، پنج زوج دفاعی مختلف را تشکیل داده است.
بزرگ‌ترین چالش رسول خطیبی در شروع کار با پیکان حفظ نفرات اصلی جوان‌ترین تیم لیگ برتر بیست و سوم است.
رئیس جمهور توجه به ظرفیت و چالش های کشور را دو رویکرد اساسی در تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه کشور دانست.
دولت سیزدهم بر توسعه تجارت تمرکز ویژه ای دارد، با این حال نقش رایزنان بازرگانی که مهره های اصلی در بازارسازی و بازرایابی در کشورهای هدف محسوب می شوند، همچنان کمرنگ است.
کودکان به طور فزاینده در محیط‌هایی رشد می‌کنند که خوب غذا خوردن و فعال بودن را برای آنان دشوار می‌کند و این موضوع علت اصلی بروز اپیدمی چاقی است.
دیدار فردا شب منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان و قهرمانی کارلوس آلکاراس، ستاره جوان تنیس اسپانیا، در رقابت‌های اوپن مادرید، تیتر اصلی روزنامه‌های اسپانیاست.
یامال در 15 سالگی برای تیم اصلی بارسا بازی کرد، اما ستاره‌های بزرگ فوتبال در این سن کم کجا بودند؟ آیا مسی و رونالدو به گرد پای یامال می‌رسند؟
وحدت حنانوف که یکی از بازیکنان جوان و خوب پرسپولیس در این فصل بوده کار سختی برای حضور دوباره در ترکیب اصلی سرخ‌ها دارد.
کارلو آنچلوتی می گوید که انتخاب ترکیب اصلی تیمش برای بازی برابر بارسا در بازی چهارشنبه شب یکی از دشوارترین کارهای ممکن است.
صالح حردانی با گل تماشایی که روز گذشته برابر پیکان به ثمر رساند، به کادرفنی ثابت کرد که شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارد.
شیخ دیاباته امیدوار است با حضور در ترکیب پرسپولیس در دیدار با فولاد، بار دیگر موفق به گلزنی با پیراهن این تیم شود.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت:در برنامه چهارم توسعه شهری درباره ۵ موضوع اصلی شهر جمع بندی‌هایی را انجام داده‌ایم.
روزنامه یسرائیل هیوم امروز یکشنبه در گزارشی سه چالش اصلی پیش روی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۳ را برشمرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منابع انسانی و ازدیاد برداشت را دو چالش مهم صنعت نفت دانست و گفت: پژوهش فناورانه پشتیبان اصلی تولید نفت و گاز کشور هستند.
اصفهان- دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: بانک‌های عامل یکی از مسائل و مشکلات اصلی واحدهای تولیدی هستند که بر خلاف دستورالعمل های بانک مرکزی این واحدها را با چالش رو به رو می‌کنند.
رامین رضائیان و امید نورافکن حضور در اردویی که تا حد زیادی تکلیف سمت راست و چپ خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران را مشخص کرد، غایب بودند.
وزیر امور خارجه ایران آخرین وضعیت گفتگوهای جاری برای احیای برجام و پیام‌های تبادل شده با طرف آمریکایی را تشریح کرد و گفت: تروریسم و افراط گرایی همچنان چالش اصلی در منطقه خاورمیانه است.
تال لیو رام، افسر سابق صهیونیست و تحلیلگر مسائل نظامی در یادداشتی به پنج چالش اصلی که رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با آنها روبرست، اشاره کرده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: گرمای هوا چالش اصلی است و زائران به هیچ وجه این گرمای هوا را تجربه نکرده‌اند.
چالش از روی نقطه کرنر گل زدن توسط جهانبخش و ستاره مکزیکی به سوژه اصلی فضای مجازی باشگاه فاینورد بدل شد.
تبریز- انگور ملکان با اسم و رسم دیرینه همچنان مرزها را در می نورد و کام مردم را شیرین می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ