جلیل سالاری از تلاش شبانه‌روزی زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشوردر نقاط سردسیر خبر داد و گفت: سوخت موردنیاز در تمامی مناطق کشور، به مقدار کافی ذخیره‌سازی شده و در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم که طرح ملّی فیبرنوری منازل و کسب و کارها زیرساخت لازم برای توسعه کشور در دهه‌های آینده را فراهم خواهد کرد
سخنگوی وزارت دفاع گفت: ایران اسلامی در حوزه دفاعی، از توانمندی‌های بسیار بالایی در تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور برخوردار بوده و به خودکفایی رسیده است.
وزارت نفت استانداردهای لازم را در استفاده نیروگاه‌ها از سوخت مازوت به‌ کار نگرفته و سوخت‌های تولیدی کشور از جمله بنزین، نفت گاز، نفت کوره و نفت سفید مطابق با استاندارد ملی مصوب عرضه نشده است. وزارت نیرو در تامین برق مورد نیاز کشور، نه تنها از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده نکرده است تا جایی که به دلیل شرایط خاص تحریمی کشور، مصرف مازوت در حال افزایش است.
مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: با بکارگیری ۳ دستگاه حفار مکانیزه و تأمین مصالح مورد نیاز، امکان احداث فاز نخست خط ۱۰ مترو تهران طی مدت زمان ۳ سال وجود خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز تکمیل زنجیره ارزش در حوزه‌های دانش‌فنی، طراحی، ساخت، پیش‌راه‌اندازی و بهره‌برداری فراهم شده است.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه غربی‌ها برای تأمین سوخت مورد نیاز ایران، ۲ سال و نیم وقت می‌خواستند، درصورتی که تولید سوخت ۲۰ درصد در کمتر از ۲ سال با همت جوانان غیور سازمان انرژی اتمی محقق شد، گفت: در برجام در ظاهر محدودیتی را پذیرفتیم، اما چیزی از بُعد فنی از دست ندادیم. با قانون مجلس که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره داشت، بلافاصله تولید سوخت ۲۰ درصد را آغاز کردیم به طوری که در قانون مجلس گفته بود ۱۲۰ کیلو سوخت ۲۰ درصد در یک سال تولید شود، اما در نزدیک به یک سال، حدود ۴۰۰ کیلو سوخت تولید شد. بیش از ۱۰۰ کیلو سوخت ۶۰ درصد و فلز اورانیوم تولید شد؛ سانتریفیوژهای نسل جدید مثل IR9 به نمایش گذاشته شد که ۵۰ برابر نسل قدیم ظرفیت دارد و در حال گذر از مراحل آزمایشی است.
با انعقاد توافق‌نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ساخت توربین‌ها و توربوکمپرسورهای مورد نیاز مناطق نفت‌خیز جنوب از سوی شرکت‌های دانش بنیان، بومی‌سازی می‌شود.
در مجموع، غذاها در چهار گروه بزرگ جای می‌گیرند؛ گروه اول شامل غذا و نوشیدنی‌هایی می‌شود که آب موجود در آنها را تبخیر می‌کنند و در هنگام استفاده در فضا آب مورد نیاز برای مصرف به آنها افزوده می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیل‌های تهیه سوخت شاتل برای تولید الکتریسیته اکسیژن و هیدروژن را باهم ترکیب می‌کنند.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از تامین اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۹۱ واحد مسکونی اقشار ویژه استان اصفهان خبر داد.
اهواز- مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت بیش از ۱۰۰ هزار مسکن طرح ملی نهضت ملی مسکن تأمین خواهد شد.
اگر قصد کاهش وزن دارید به هیچ وجه وعده سحر خود را حذف نکنید. چون این کار باعث می‌شود دریافت پروتئین در طول روز کاهش پیدا کرده و در نتیجه به مرور عضلات شروع به سوختن کرده و برای تامین سوخت مورد نیاز بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.
گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ فروند شناور مدرن مورد نیاز کشور از سوی شرکت کشتی‌سازی صدرا خبر داد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه «کارون» آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده‌ایم.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه «کارون» آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده‌ایم
کاربرد اصلی این بالگرد برای جابجایی سربازان، ادوات توپخانه‌ای، سوخت، آب، موانع و سنگر و سایر تدارکات و تجهیزات مورد نیاز در میدان نبرد است.
معاون وزیر نفت درامور پالایش و پخش با تأکید بر اینکه سوخت‌محوری باید به سودمحوری تبدیل شود،گفت: درشرایط ناترازی گازطبیعی،سوخت زمستانی موردنیاز همه بخش‌ها اعم ازصنایع،حمل‌ونقل وخانگی شده است.
جلیل سالاری از تلاش شبانه‌روزی زنجیره تأمین و توزیع سوخت کشور در نقاط سردسیر خبر داد و گفت: سوخت موردنیاز در تمامی مناطق کشور، به مقدار کافی ذخیره‌سازی شده و در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.
وزیر کار از احتمال تغییر و اصلاح برخی از مصادیق و مفاهیم مورد نیاز در آیین نامه تعیین مشاغل سخت و زیان آور خبر داد.
ترکیه در حال رایزنی با روسیه برای ساخت دومین نیروگاه هسته ای موردنیاز خود است.
ولادیمیر پوتین گفت: مهمترین وظیفه شرکت‌های نظامی - دفاعی این است که تسلیحات مورد نیاز برای تمام یگان‌ها و واحد‌های پیشرفته نظامی کشور را تامین کنند.
بدن خرموش‌های کانگورویی (Kangaroo rats) برای زنده ماندن در بیابان بدون خوردن جرعه‌ای آب، سازگار شده است. در عوض، این حیوانات تمام رطوبت مورد نیاز خود را از دانه‌هایی که می‌خورند دریافت می‌کنند. این موجودات همچنین شنوایی باورنکردنی دارند و می‌توانند تا ۹ فوت بپرند که این امر به آن‌ها کمک می‌کند از دست شکارچیان در امان بمانند.
پژوهشگران و محققان دانشگاه صنعتی شریف با طراحی، ساخت و تولید دستگاه‌ها و قطعات مختلف، توانسته‌اند به یاری صنعت آمده و تا حد زیادی کمبودهای ناشی از تحریم‌ها را جبران کنند.
سخنگوی وزارت ارتباطات عراق گفت: موقعیت راهبردی عراق، ما را قادر می‌سازد تا بدون هیچ گونه مشکل فنی ماهواره را در مدار مورد نیاز قرار داده و فعال کنیم.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه راه آهن رشت-آستارا با احتساب هزینه‌های تملک اراضی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ