سخنگوی وزارت صمت از تامین سوخت صنعت سیمان در زمستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش مدیرعامل این شرکت درخصوص برنامه توسعه خودروهای برقی، هیبریدی و موتور سه سیلندر و تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت گفت: عرضه این محصولات به بازار می تواند رقابت سازنده ای را در بازار خودرو میان تولیدات داخلی و محصولات وارداتی ایجاد کند.
اصفهان- رئیس هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: تمام ۱۲۰ کارخانه تولید آجر در شعاع ۳۰ کیلومتری اصفهان در حال حاضر از سوخت گاز استفاده می‌کنند.
دستیابی دانشمندان ایرانی به «فناوری و دانش بومی در چرخه سوخت هسته‌ای» از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود که در هر بخش محققان و متخصصان، توضیحات لازم را به رهبر انقلاب اسلامی ارائه می‌دادند.
یکی از شرکت‌های فناور با تولید بازی‌های رایانه‌ای منطبق با استانداردهای بین‌المللی توانسته است بخشی از نیاز جامعه هدف را پاسخ دهد.
با انعقاد توافق‌نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ساخت توربین‌ها و توربوکمپرسورهای مورد نیاز مناطق نفت‌خیز جنوب از سوی شرکت‌های دانش بنیان، بومی‌سازی می‌شود.
حرمت الله رفیعی با انتقاد از پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی بلیت هواپیما گفت: چرا برای استفاده ۵ درصد از صنعت هوایی ۹۵ درصد باید از جیبشان یارانه سوخت بدهند.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
متنوع‌سازی سبد سوخت واحدهای نیروگاهی یکی از مهمترین نیازهای صنعت برق است تا بتواند زمینه کاهش وابستگی به گاز طبیعی را فراهم کندو مشکلاتی نظیر تأمین برق در فصل زمستان تکرار نشود.
در راستای بررسی و ارزیابی آثار قانون مانع‌زدایی از صنعت برق یک نشست کارشناسی با حضور کارشناسان و مسئولین صنعت برق کشور برگزار شد.
تیم فوتبال صنعت نفت با شکست خانگی برابر تراکتور نگرانی هوادارانش برای سقوط این تیم به لیگ دسته اول را افزایش داد.
سخنگوی صنعت برق گفت: در دو ماه سرد سال نیروگاه ها ۶۰ درصد گاز و ۴۰ درصد سوخت مایع مصرف کردند.
بانک تجارت به عنوان حامی بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را ارائه کرده است.
سخنگوی صنعت برق گفت: مصرف سوخت نیروگاه‌ها در تابستان یک و نیم برابر فصل زمستان است به طوری که مصرف فعلی ۱۹۵ میلیون لیتر است در صورتی که این عدد در تابستان به ۳۰۰ میلیون متر مکعب می رسد.
سخنگوی صنعت برق گفت : مصرف سوخت نیروگاه‌ها در تابستان یک و نیم برابر فصل زمستان است به طوری که مصرف فعلی ۱۹۵ میلیون لیتر است در صورتی که این عدد در تابستان به ۳۰۰ میلیون متر مکعب می رسد.
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همکاری و همگرایی میان کارگروه‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی می‌تواند نیازهای آنها را در زمینه تأمین قطعه‌ها و تجهیزات برطرف کند.
با وجود ارزان بودن انرژی خوراک و سوخت، پتروشیمی‌ها هیچگاه به سراغ صنایع پایین دستی نرفتند تا بتوانتد از مزیت استفاده کنند. متاسفانه رانت ارزان خوراک در بلندمدت صرفه اقتصادی این صنعت را نیز از بین خواهد برد. با توجه به آنکه چین تنها بازار ما در صنعت متانول است؛ بنابراین چین ما را به سمتی برد که قیمت‌ها را کاهش دهیم.
سخنگوی صنعت برق گفت: در صورتی که مشترکان مصرف برق و گاز خود را تنها ۱۰ درصد کاهش دهند، مشکلی در تامین برق پایدار و تامین سوخت اصلی نیروگاه‌ها نخواهیم داشت.
مهدی زاده گفت: با نصب سیستم پایش سوخت به‌صورت آزمایشی روی یکی از شناورهای استیجاری، سامان‌دهی سوخت مصرفی و آب تحویلی به شناورهای این شرکت برای نخستین بار در صنعت نفت اجرایی شد.
مهدی مهدی‌پور معتقد است تصمیم داور در صحنه برخورد سعید مهری و حکیم نصاری اشتباه بوده است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: شبکه ملی ساخت و تامین آزمایشگاهی در صنعت نفت ایجاد شود.
سخنگوی صنعت آب مشخصا اعلام می‌کند که پایتخت کشور تنها برای ۳ ماه ذخیره آب آشامیدنی دارد اما این تنها بخشی از بحران است. او در ادامه اظهارات خود به احتمالی نگران کننده درباره بارندگی‌های پاییز هم عنوان کرد احتمال بارش‌های زیر نرمال در پاییز بالاست.اما این تمام ماجرا نیستاز سوی دیگر گزارش‌های جهانی حاکی از آن است که ۱۷ کشور در دنیا دچار تنش‌های آبی هستند و ایران نیز جزو ۹ کشور آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی است.علاوه بر این افزایش حجم استفاده از سوخت مازوت و فرونشست زمین هم در ایران نگران کننده است.فرو نشستی که در جهان بر حسب میلیمتر است، اما در ایران با سانتی متر گزارش می‌شود.
وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرد اداره یک واحد متعلق به شرکت «روس‌نفت» روسیه را به رگولاتور صنعت سپرده و کنترل پالایشگاه شودت که ۹۰ درصد سوخت برلین را تامین می‌کند را برعهده می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت توسعه گاز ایران افتتاح پروژه خط لوله انتقال گاز ۸ اینچ سیمان لارستان را موجب خلق منافع عظیم اقتصادی خواند و از صرفه‌جویی ماهانه یک میلیون دلاری در این مجتمع بزرگ صنعتی خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خطوط تولید سایت خودروسازی خزر، از تولید محصول جدید «ری‌را» در این سایت تولیدی با نگاه و تمرکز بر تولید داخل خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ