تیم فوتبال صنعت نفت با شکست خانگی برابر تراکتور نگرانی هوادارانش برای سقوط این تیم به لیگ دسته اول را افزایش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خط آتش استقلال تهران در آبادان پرکار بود تا بردی پرگل نصیب آبی پوشان پایتخت شود.
سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت نفت برای اجرای ۳ پروژه کلان توافق‌نامه همکاری امضا کردند.
یک روزنامه آلمانی در گزارشی نوشت که اوکراین برای به حرکت درآوردن تانک‌های غربی و ژنراتورهای دیزلی، از نفت پالایش‌شدهِ روسیه استفاده می‌کند!
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت نفت و وزارت کشور با هدف اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید سوخت حاصل از مواد زائد و استفاده از آن به‌عنوان جایگزین سوخت‌های فسیلی امضا شد.
معاون وزیر نفت گفت: شاهد رشد ۱۰ درصدی مصرف سوخت مایع در بخش نیروگاهی هستیم و در صورتی که در سال‌های آینده به بهینه سازی توجه نشود این رشد تداوم خواهد داشت.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
وزیر نفت گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در کارت‌های جایگاه‌داران اعمال نشده، اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند.
معاون وزیر نفت گفت: ۷ میلیارد لیتر سوخت را از طریق حمل ونقل جاده ای به نیروگاه ها رساندیم.
صحنه مشکوک به پنالتی در نیمه اول دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
نیویورک میزان زیاد غیرمعمولی بنزین و دیزل از هند خریداری کرده که به بزرگترین مشتری نفت تحت تحریم روسیه تبدیل شده است.
معاون وزیر نفت درامور پالایش و پخش با تأکید بر اینکه سوخت‌محوری باید به سودمحوری تبدیل شود،گفت: درشرایط ناترازی گازطبیعی،سوخت زمستانی موردنیاز همه بخش‌ها اعم ازصنایع،حمل‌ونقل وخانگی شده است.
معاون وزیر نفت ضمن اشاره به اینکه ماهانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت جدید در سامانه ثبت می‌شود، گفت: برنامه داریم تا برای صدور کارت سوخت غربالگیری کنیم.
مهدی زاده گفت: با نصب سیستم پایش سوخت به‌صورت آزمایشی روی یکی از شناورهای استیجاری، سامان‌دهی سوخت مصرفی و آب تحویلی به شناورهای این شرکت برای نخستین بار در صنعت نفت اجرایی شد.
دولت انگلیس به منظور جبران کمبود انرژی وارداتی از روسیه، توسعه سوخت های هسته ای را در دستور کار خود قرار داد.
سخنگوی شرکت نفت یمن گفت که توقیف کشتی های سوخت این کشور در ادامه دزدی دریایی است که حتی در دوران آتش بس نیز متوقف نشد.
برزو قنبری از تدوین نقشه‌راه برای بومی‌سازی تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت و ساخت بار اول خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تفکر مبتنی بر حرکت به سمت سازندگان داخلی است.
معاون اول کمیته سیاست اقتصادی شورای فدراسیون روسیه، افزایش تقاضا و به تبع افزایش قیمت را از نتایج اصلی تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه دانست.
آمارها حاکی از آن است که در سال ۱۴۰۰ رکورد انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده‌های نفتی مشخصاً ۶۸ میلیارد لیتر نفت خام و ۶۰ میلیارد لیتر فرآورده نفتی به ثبت رسیده است.
وزیر نفت گفت: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین سوخت زمستانی سال ۱۴۰۱ انجام شده است و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، هیچ کمبودی در زمینه تأمین سوخت زمستانی وجود نداشته باشد.
مهاجم جنوبی ملوان بندرانزلی مدعی است با دستیابی به اولین پیروزی فصل آنها اکنون با اعتمادبنفس بالاتر آماده ادامه رقابت‌ها خواهند شد.
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نقش این شرکت را در تأمین سوخت زمستانی حساس و مهم دانست و گفت: این شرکت همچنین نقش تأثیرگذاری در تأمین سوخت مراکز صنعتی و خانگی کشور در فصول سرد سال دارد.
رینگ‌های داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه ۳۲ هزار و ۶۰۵ تن فراورده هیدروکربوری خواهند بود.
شرکت نفت یمن با اعلام ورود چهار کشتی حامل سوخت به بندر الحدیده، از ائتلاف متجاوز سعودی و سازمان ملل خواست روند توقیف کشتی های سوخت رسان و راهزنی دریایی را متوقف کنند.
کارشناس داوری: هم پنالتی پرسپولیس سوخت، هم نفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ