حسینی درباره استفاده از محصولات پتروشیمی به عنوان سوخت گفت: ما هیچ‌وقت بنزین پتروشیمی نداشته‌ایم برخی شرکت‌های پتروپالایشی مثل نوری، بوعلی، شازند و اصفهان ظرفیت تولید فراورده‌هایی شبیه بنزین را دارند و یا اینکه نفتایی تولید می‌کنند که قابلیت استفاده در تولید بنزین را دارند، زمان دولت احمدی‌نژاد از ترکیباتی برای تبدیل به بنزین استفاده می‌شد، اما رعایت نکردند و بنزن زیادی مورد استفاده قرار گرفت، اکنون اگرچه از فرآورده‌های پتروشیمی مثل رافینت، لایتن و نفتا برای بنزین استفاده می‌شود، اما قطعا بنزن که خطرناک است استفاده نمی‌شود، این بنزین هرچند یورو ۴ نخواهد بود و یورو ۳ است، اما نمی‌توانیم بگوییم که خطرناک و سرطان‌زا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توضیحات مجری تلویزیون از اتفاقات پس از آزاد سازی شهر بوکمال در سوریه که به دست داعشیان بود ببینید.
دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی گفت: به دلیل اقلیم خوب قاره آفریقا محصولات ارگانیکی در آنجا تولید می‌شود که نیاز به توجه دارد.
ماجرای تولدی که ۵ کودک را یتیم کرد/ ۲۱ خرداد در ایذه چه گذشت؟
ماجرای تولدی که 5 کودک را یتیم کرد/ 21 خرداد در ایذه چه گذشت؟
اهواز - مراسم تولدی که قرار بود نمایشی از سوی معاندان علیه امنیت کشور باشد منجر به یتیم شدن پنج کودکان بی گناه شد.
مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران درباره تولید سطل زباله در این کارخانه توضیحاتی داد.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت:جمعا 116 کسب و کار متشکل از 2 هزار و 600 نفر محصولات خود را در نمایشگاه زنان و تولید ملی عرضه می‌کنند.
فرار پس از شلیک به برادر/ ماجرای زنی که قاچاق فروش شد!/ قتل کودک ۱۹ ماهه برای فروش اعضای بدن/ قاتل تاجر افغانستانی دستگیر شد/ اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!/ داماد قاتل پای چوبه دار/ پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده‌تر شد/ ۲ ادعا در ماجرای چمدان زمرد‌های ۹۰ میلیارد تومانی
امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت کشاورزی گفت: از دیروز گوشت‌های منجمد بسته‌بندی شده یک کیلویی با قیمت‌های پایین‌تر به بازار آمد تا مشکل مردم در خردکردن گوشت‌ منجمد کیلویی حل شود.
صحبت از قرص جوشانی است که با اثرات زیان‌بار آلودگی هوا مقابله می‌کند و آنطور که خبرگزاری صداوسیما خبر داده است، یک شرکت دانش‌بنیان با تولید این قرص توانسته است بخشی از عوارض آلودگی هوا را کاهش دهد.
یک شرکت دانش‌بنیان با تولید قرص ضد آلودگی هوا توانسته است بخشی از عوارض آلودگی هوا را کاهش دهد.
کارشناسان می‌گویند، دقیقاً مشخص نیست که نور موجود در این فیلم چگونه ایجاد شده است، اما هیچ سنگی نمی‌تواند بار الکتریکی را در خود نگه دارد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انهدام شبکه بزرگ تولید دارو‌های تقلبی/ قتل برادر با ضربات چاقو در محله خزانه تهران/ محاکمه نگهبان به اتهام قتل همکارش/ دختر و پسر فراری مرد میان سال را کشتند/ شکایت از مادر به اتهام آدم‌ربایی/ ماجرای دستبرد به ۲۱۰ کیلو زعفران صادراتی/ ۳ سال حبس مجـازات قتل همسر با ماهیتابه/ چمدان زیر خاکی راز جنایت همخانه‌ای را فاش کرد
موتورسوار آرژانتینی به مقام قهرمانی مسابقات داکار دست پیدا کرد.
افرادی که با راه اندازی یک کارگاه بزرگ در مشهد زردچوبه های تقلبی را روانه بازار و سفره های مردم می کردند در حالی با هوشیاری پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند که ماسه، نان خشک، ذرت و رنگ های صنعتی را برای تولید این ماده غذایی در هم می آمیختند.
ماجرای تولید تلفن‌های همراه نام‌های تجاری مطرح، بدون اخذ تأییدیه از شرکت‌های مادر در حالی زیر سایه سکوت مسئولان وزارت صمت رخ می‌دهد که مسئولان دولت همواره خود را ملزم به اجرای قانون می‌داند!
رسالت نوشت: مردم از خود سؤال می‌کنند خاتمی، موسوی و کروبی چرا الان وارد ماجرای فتنه جدید شده‌اند؟ پاسخ روشن این است، دشمن در جنگ شناختی کم آورده سربازان ذخیره خود را احضار کرده است. آن‌ها هم به این احضار پاسخ مثبت داده‌اند که خللی در کاهش تولید محتوا، روی آنتن آشوب‌طلبی پدید نیاید!
یک کارشناس ژئوتکنیک ماجرای سد چم‌شیر را این‌طور توضیح داد: هدف از سدسازی کنترل سیلاب، تولید انرژی برق و ذخیره‌سازی آب و قراردادن آن در اختیار ذی‌نفعان است، اما در سدسازی در حوضه زهره یک هدف دیگر هم وجود داشت که به دلیل شوری این رودخانه در نظر گرفته شد. آب رود زهره مانند کارون و کرخه و دز نیست که کیفیت لازم را داشته باشد و بنابراین یک هدف مهم برای احداث سد در این محدوده این است که کیفیت آب مطلوب شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شهادت علیه متهم در دادگاه با قتل پایان یافت/ زندگی در وحشت!/ بچه‌ها را به دستور مادرشان دزدیدم!/ یک کشته بر اثر ورود لودر به یک منزل!/ رسیدگی به پرونده محیطبان کرمانی در دادسرای نظامی/ متهم به قتل دوباره محاکمه شد/ ماجرای هولناک شراب مرگ در جشن تولد!/ راز ناپدید شدن پدر با اعترافات پسر فاش شد
ماجرای هولناک شراب مرگ در جشن تولد!
بهمن سال ۹۹ بود که خبر مرگ مشکوک دختر ۱۵ ساله‌ای در یک جشن تولد، پلیس را به تکاپو انداخت و پرونده‌ای پر رمز و راز را روی میز قضاوت گشود. طولی نکشید که نظر پزشکی قانونی درباره علت دقیق مرگ این دختر نوجوان، ابعادی فاجعه گونه از این حادثه تلخ را فاش کرد. بررسی‌های سم شناسی و کالبدشکافی بیانگر آن بود که دختر نوجوان بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده است.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و ویژه جهش رونق تولید، مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اشتغال‌زایی در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور، مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت
طرح درخت مایع تحت عنوان پروژه «LIQUID3» نخستین بار در صربستان و توسط شهرداری استاری گراد اجرایی شد. طرحی که تمام هدفش تولید اکسیژن و تصفیه هوا است و یک راه حل کارآمد و نوآورانه برای کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و بهبود کیفیت هوا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ