رحیم استرلینگ در حال ساخت عمارتی مجلل است که بعد از پایان حدود 8 میلیون یورو ارزش خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند که در دیدار دوستانه منچسترسیتی مقابل یوکوهاما مارینوس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده بود جایزه‌ای یک میلیون ینی دریافت کرد. جایزه‌ای معادل 6 هزار یورو!
موشک فالکون ۹ بدون مشکل و با حمل ۱۵ ماهواره استارلینک از روی زمین بلند شد و مرحله بالایی آن بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به‌خوبی و ۹ و نیم دقیقه بعد از پرتاب به زمین بازگشت و به صورت عمودی روی سکوی بدون سرنشین متعلق به اسپیس ایکس و لنگرانداخته در بندری در فلوریدا فرود آمد.
شرکت «اسپیس اکس» به مدیریت ایلان ماسک، از جدیدترین مدل سرویس اینترنت استارلینک رونمایی کرد. از این پس گیرنده‌های جدید استارلینک قادر خواهند بود در حال حرکت و تقریبا در هر نقطه‌‌ای از زمین، اینترنت پر سرعت در اختیار کاربران قرار دهد. این دریافت‌کننده اینترنت که «استارلینک موبیلیتی» نام دارد می‌تواند سطح دسترسی به اینترنت در جهان را دگرگون کند.
یک موشک «فالکون ۹» (Falcon ۹) به همراه ۲۲ ماهواره استارلینک در ساعت ۲:۱۹ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی از «پایگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال» (CCSFS) در فلوریدا بلند شد. مرحله اول فالکون ۹ طبق برنامه حدود ۸.۵ دقیقه پس از بلند شدن به زمین بازگشت و روی سکوی فرود شناور بدون سرنشین شرکت اسپیس‌ایکس در اقیانوس اطلس فرود آمد. در همین حال، مرحله بالایی موشک به حمل ۲۲ ماهواره استارلینک به مدار پایین زمین ادامه داد تا طبق برنامه‌ریزی، حدود ۶۵ دقیقه پس از پرتاب مستقر شوند.
استارلینک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به تمام نقاط زمین طراحی شده است و قرار است در هر نقطه‌ای از جهان حتی جنگل‌های آمازون مردم را متصل نگاه دارد.
ارلینگ هالند روزانه تا شش هزار کالری غذا می‌خورد و در کنار تمرین، بعضی کارها را به جزیی جدا نشدنی از زندگی‌اش تبدیل کرده تا در زمین فوتبال بیشتر بدرخشد.
روبرتو دی زربی و کریستین استلینی، سرمربیان ایتالیایی برایتون و تاتنهام، به شکل عجیبی پیش از آغاز بازی و در حین برگزاری مسابقه با هم درگیر شدند.
«جاناتان مک‌داول» (Jonathan McDowellan)، ستاره‌شناس و اخترفیزیکدان «مرکز اخترفیزیک اسمیتسونین» (SAO) گفت: این ماهواره، ماه گذشته به مدار زمین پرتاب شد. ۲۱ ماهواره در ۲۷ فوریه پرتاب شدند و دسته‌ای از آن‌ها مشکل داشتند، اما تنها یکی از آن‌ها سرنگون شد و بقیه در برزخ مداری مانده‌اند تا اسپیس‌ایکس تصمیم بگیرد که می‌توان آن‌ها را تعمیر کرد یا خیر.
ارلینگ هالند با وجود نمایش شگفت انگیز مقابل لایپزیش معتقد است که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.
دتمار هامان معتقد است ارلینگ هالند اصلا بازیکن مناسبی برای سیتی نیست و تیم با او 10 نفره است.
در حال حاضر بیش از ۳ هزار ماهواره استار لینک در مدار زمین قرار دارد و اسپیس اکس در حال برنامه ریزی برای پرتاب ماهواره‌های بیشتر است. هدف اصلی این ماهواره فراهم کردن اینترنت پرسرعت برای مکان‌های پرت و دورافتاده است,، اما کاربرد‌های دیگری هم برای این صورت فلکی انقلابی برنامه ریزی شده است.
اسپیس ایکس در سال ۲۰۲۰ سرویس خود را برای عموم باز و در سال ۲۰۲۱ شروع به دریافت سفارشات کرد. از آن زمان تا به امروز، اسپیس ایکس با استفاده از راکت فالکون ۹ در حال افزایش تعداد ماهواره‌هایش در اطراف زمین بوده است و حالا ۳۰۰۰ ماهواره فعال دارد.
روسیه در پنجمین عملیات پرتاب فضایی خود طی دو هفته اخیر چند ماهواره ارتباطی را به مدار زمین فرستاد تا بتواند در آینده نزدیک اینترنت ماهواره ای اختصاصی خود را راه‌اندازی کند.
براساس اعلام شرکت سازنده، سیستم اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس قادر است سرعت اینترنت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه را به صورت تئوری به هر نقطه از کره زمین برساند. تلفن‌های همراه در مناطق دورافتاده تا سال آینده به ماهواره‌های اسپیس ایکس متصل می‌شوند.
اسپیس ایکس ۵۴ ماهواره اینترنتی استارلینک را همراه یک موشک فالکون ۹ از مقر فضایی کیپ کاناورال به فضا فرستاد.
اسپیس ایکس ۳۴ ماهواره استارلینک را همراه یک ماهواره ارتباطی تجاری عظیم با موشک فالکون۹ به فضا فرستاد و چند رکورد جدید از جمله چهاردهمین فرود یک بوستر را ثبت کرد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، روی زمین و هوا در این فصل لیگ برتر بی رقیب بوده است.
اسپیس ایکس یک موشک فالکون را همراه ۴۶ ماهواره اینترنتی استارلینک از مقر فضایی وندر برگ در کالیفرنیا به مدار زمین فرستاد.
ایلان ماسک سرویس استارلینک را مورد آزمایش قرار داد که برهمین اساس هزاران ماهواره در جو زمین قرار می‌گیرند. این شرکت هوافضا اولین دسته از ماهواره‌های استارلینک را در ماه می‌سال ۲۰۱۹ وارد مدار کرد. تاکنون بیش از سه هزار ماهواره برای پوشش اینترنت توسط استارلینک به فضا فرستاده شده و مجوز پرتاب ۱۲ هزار ماهواره را از کمیسیون ارتباطات فدرال گرفته اند و در نهایت قرار است با ۴۲ هزار ماهواره تمام نقاط کره زمین به اینترنت متصل شوند و به گفته ایلان ماسک این اتفاق حداکثر تا ۱۸ ماه دیگر رقم خواهد خورد!
مجموعه جدید ماهواره‌های استارلینک ارسالی احتمالاً در مسیری دور زمین مدار می‌زنند که در معرض برخورد با زباله‌های فضایی قرار دارند. این زباله‌ها مربوط به عملیات پرتاب موشک ضد ماهواره روسی هستند که در نوامبر ۲۰۲۱ انجام شد.
اسپیس ایکس دیروز یک دسته ۴۶ تایی ماهواره اینترنتی استارلینک به مدار زمین فرستاد.
رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و جدید چلسی، مدعی شد حس کرده زمان جدایی از منچسترسیتی فرا رسیده است.
اسپیس ایکس مجموعه جدیدی از ماهواره های اینترنتی استارلینک را به مدار زمین فرستاد. این بیست و یکمین عملیات پرتاب ماهواره استارلینک در سال جاری میلادی است.
مارتین کیون، کاپیتان سابق آرسنال، مدعی شد که اگر هنوز در زمین حضور داشت می‌توانست ارلینگ هالند را متوقف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ