مارکا ادعا می کند که جود بلینگام در حال حاضر نه علاقه ای به تمدید با دورتموند دارد و نه پیشنهاد منچسترسیتی را قبول خواهد کرد. او فقط رئال را می خواهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال صهیونیست‌ها قابل توجه است و ایران بر موضع حمایتی خود از لبنان برای عبور از مشکلات تاکید دارد.
سخنگوی کرملین امروز گفت: روسیه و بلاروس مصمم به مقاومت در برابر تلاش‌های خارجی مقابل تجاوز به ثبات خود هستند.
حجت الاسلام رئیسی گفت: اگر قدرت‌های سلطه‌گر در مقابل اراده ملت‌ها خودکامگی نشان ندهند و اجازه تحقق اراده مردم را بدهند، شرایط دنیا کاملا متفاوت خواهد بود.
رئیس جمهور در جریان سخنرانی خود در دانشگاه کاراکاس گفت: تجربه ۴۴ ساله ملت ایران نشان می‌دهد تنها راه در مقابل دشمن، ایستادگی و مقاومت است.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به مقاومت سه هزار روزه مردم این کشور در برابر متجاوزان، یمن را بخش مهمی از محور مقاومت علیه غرب و رژیم صهیونیستی خواند.
یکی از مسئولان برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تقویت اتحاد ملی میان گروه‌های فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد دوشنبه از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب استقبال کرد.
رئیسی جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با بشار اسد گفت: وضعیت امروز ایران و سوریه گواه حقانیت مقاومت ایران و سوریه در مقابل فشارهاست.
کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان در اطلاعیه جدیدی، از قتل یک زن جوان باردار به نام «زرمینه‌» در ولایت غور به دست دو تن از افراد مسلح طالبان خبر داد.
مس همچنان در رقابت فشرده و سنگینی که در لیگ برتر وجود دارد بهترین خط دفاعی و البته بدترین خط هجومی (در کنار دو تیم دیگر) را در اختیار دارد.
کاپیتان ملوان می گوید بعد از انجام سه بازی سنگین با کسب امتیاز از سپاهان یک نفس راحت کشیدند.
هرگز به این فکر نیفتادیم که هدفی مثل صعود به مرحله یک‌هشتم جام جهانی را برای خودمان در نظر بگیریم و اعلام کنیم. برای همین کسی سرخورده نیست.
هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد.
به جز سه رئیس سازمان برنامه و بودجه ( ابوالحسن ابتهاج، مسعود روغنی زنجانی و محمدباقر نوبخت) کمتر کسی در طول تاریخ بوده است که بتواند یک دوره کامل در سازمان برنامه مدیریت کند.
هواداران باشگاه اسکاتلندی سلتیک در دیداری که مقابل شاختار دونتسک اوکراین برگزار شد، در حمایت از مقاومت نابلس، پرچم فلسطین را به اهتزاز در آوردند.
شارلروا در حضور تعویضی دو بازیکن ایرانی خود نتیجه را برابر استاندارد لیژ واگذار کرد.
علیرضا حقیقی در 300 دقیقه گذشته که برابر استقلال به میدان رفته، دروازه خود را بسته نگه داشته است.
باوجود یک اخراجی، ذوب آهن مقابل تیم پرمهره پرسپولیس نمایش خوبی را ارائه کرد.
باوجود یک اخراجی، ذوب آهن مقابل تیم پرمهره پرسپولیس نمایش خوبی را ارائه کرد.
خبرنگاران ما باید بدانند که در چنین موقعیت خطیری، در برابر هجمه دشمن ایستاده‌اند که اگر وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند، می‌توانند خود را همکار زینب کبری (س) بدانند، زیرا کار عقیله بنی‌هاشم نیز اطلاع‌رسانی بود و توانست با خطبه‌ای که در کوفه و شام خواند، یک زد و خورد نظامی را به یک انقلاب همه‌جانبه تبدیل کند.
عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله ضمن تأکید بر حمایت مقاومت لبنان از ملت و مقاومت فلسطین تأکید کرد رژیم صهیونیستی هیچ راهی جز تسلیم شدن در مقابل مقاومت ندارد.
امیر عبداللهیان در گفتگو با اسماعیل هنیه گفت که باردیگر مقاومت توانست در مقابل قدرت نظامی دشمن صهیونیستی ایستادگی و ظرف دو روز آنها را مجبور به پذیرش شروط مقاومت کند، این دستاورد بزرگی است.
دبیرکل جنبش النجباء عراق بر حمایت از مقاومت فلسطین در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه تاکید کرد.
این اشکال می‌تواند تبعاتی سنگین‌تر از فلج شدن حمل و نقل عمومی، آن هم برای چند ساعت در پی داشته باشد و به تعطیلی فعالیت در ادارات، سازمان، نهاد‌ها و مجموعه‌های زیادی منجر شود. افرادی که همه محق هستند از افزایش مصوب و قانونی حقوق و دستمزد خود بهره‌مند شوند و در عین حال، باید مشمول عدالت پرداختی هم باشند و به نظر نمی‌رسد، این خواسته هایشان محقق شدنی باشد، مگر آنکه بازنگری صورت گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ